2019-11-30, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Han måste ju varit extremt kontrollerande. Annars tror jag inte detta skett
Tänk Billy Fagerström. Han sov som ett barn i häktet. Nu visste han exakt var Tova höll hus.
Citera
2019-11-30, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Jag kan sätta en peng på att han inte kommer erkänna. Han döms för mord.
Men ett erkännande blir det aldrig.
Han är av den sorten är jag helt övertygad om. Saknar helt empatisk förmåga.

Håller med. Denne MGM kommer att förhärda i förnekan in i det sista. De skulle skicka radarparet som satte dit Chris Watts på den här slynglen så vore det klappat och klart...
Citera
2019-11-30, 17:30
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och nu vet vi att kroppen är styckad..

Var det förresten polisen själva som hittade kroppsdelen eller någon/några av dessa frivilliga?

Det var polisen själva. Dom sökte på ett område som inte var utdelat till frivilliga att söka i.

Det gör att jag tror att man säkrat teknisk bevisning om var den misstänkta rört sig dagarna efter försvinnandet. Och när man fick in den datan så åkte man dit, själva. Bara en teori.
Citera
2019-11-30, 17:34
Medlem
Bambambis avatar
Idag har folk samlats och tänt ljus i Uddevalla och Lysekil kl 10
Nu även i Brastad var det kl 17, där hon eg kommer ifrån, Åkte dit och tände ett ljus för wilma 🌹
Hon har lämnat så många sörjande 😢
Citera
2019-11-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Sluta nu! En advokat får inte föra fram sådan information om personen sitter häktad med restriktioner. Det är grund för att uteslutas av Advokatsamfundet och bli av med sin advokattitel.
Visst kan hon ha gjort det, men den chansen är ju minimal!!

Läs på lite . En advokat är inte bunden av förundersökningssekretesen. Finns nått som heter god advokatsed , men det är ingen lag att följa den. Förundersökningssekretesen hade även gällt mot utomstående . En misstänkt är inte utomstående va ?
Citera
2019-11-30, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Håller med. Denne MGM kommer att förhärda i förnekan in i det sista. De skulle skicka radarparet som satte dit Chris Watts på den här slynglen så vore det klappat och klart...
Jag undrar det. Watts är ju vit. Men det vore värt ett försök. Tror dock han tiger som muren i vilket fall som helst. Kanske skulle erkänna under tortyr. Men sånt håller vi ju inte på med i den civiliserade världen.
Citera
2019-11-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheele
Upptrappat sökande indikerar att de häktade har börjat berätta var sökandet ska ske. Tror det är nära en lösning nu, så att hela flickan får komma i vila
Om han slängt armar och ben i vattendrag, kan de ha drivit med strömmen eller ätits upp av fiskar. Inte helt lätt uppgift polisen har.
Citera
2019-11-30, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Jag undrar det. Watts är ju vit. Men det vore värt ett försök. Tror dock han tiger som muren i vilket fall som helst. Kanske skulle erkänna under tortyr. Men sånt håller vi ju inte på med i den civiliserade världen.

Äh, detta har inget med melanin att göra. Psy-ops på högsta nivå, trust me I'm a scientist.

Se https://www.youtube.com/watch?v=nVZhV7M3mNE
Senast redigerad av löktårta 2019-11-30 kl. 17:47.
Citera
2019-11-30, 17:37
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nykoping
Killen som der sas wilma var otrogen med V*lly...är han lokaliserad än? Var inte han också försvunnen?
Det där är inte verifierat så jag tycker det kan släppas tills det i annat fall blir en sanning
Citera
2019-11-30, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Idag har folk samlats och tänt ljus i Uddevalla och Lysekil kl 10
Nu även i Brastad var det kl 17, där hon eg kommer ifrån, Åkte dit och tände ett ljus för wilma 🌹
Hon har lämnat så många sörjande 😢
Vad fint i allt det mörka. Så fantastiskt att så många brytt sig och hjälpt till att leta!
Citera
2019-11-30, 17:38
Medlem
Det nämns att den misstänkte förhördes senast på torsdagskvällen. Otydligt huruvida förhöret ägde rum före eller efter fyndet? Kanske bara jag som är trög nu.
Citera
2019-11-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Om han slängt armar och ben i vattendrag, kan de ha drivit med strömmen eller ätits upp av fiskar. Inte helt lätt uppgift polisen har.
Kims kvarlevor låg i vattnet, och drivit, i två månader. De hittades. Om man nu tror att hon ligger i vattendraget hoppas jag de sätter in likhundarna som klarar vattensök. Typ Ace, som tillsammans med hundkompis, nosade upp Kims kvarlevor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in