2019-11-29, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Nån som har förslag på att få ihop 100 kemi av detta lag utan att ändra positioner?

Ederson

Digne
Militao
? (29 k att handla för)
Walker

COM Özil
DM De Jong
DM Pep G
COM Mata

Vardy
Villa
Lägg in laget på futbin och se alternativen du får där. Tänker du inte ändra positionerna tror jag inte du har så mycket roligt att leka med tyvärr.
Citera
2019-11-29, 20:44
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uklmate
Lägg in laget på futbin och se alternativen du får där. Tänker du inte ändra positionerna tror jag inte du har så mycket roligt att leka med tyvärr.

Okej! Gjorde om lite tog in en silver spelare som mb och byter in någon annan direkt
Citera
2019-11-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Okej! Gjorde om lite tog in en silver spelare som mb och byter in någon annan direkt
Om jag var du skulle jag göra mig av med spelare som Digne, Özil, Mata och vardy (ev david villa, har en testat honom) då dessa är helt värdelösa. Spelar du för att utvecklas och bli bättre skulle jag rekommendera dig att satsa på spelare som är effektiva sett till spelets uppbyggnad. Spelar du däremot med dessa spelare för de är personliga favoriter, samt att du struntar i att dina spelare varken kan dribbla, passa med fel fot osv så köper jag det.
Citera
2019-11-29, 20:55
Medlem
Dra åt helvete vilken efterfrågan det är på high-tier spelare Halva lagets spelare har stigit med minst 100k var sen jag köpte dem.
Citera
2019-11-30, 11:48
Medlem
Försöker göra gulduppdraget, när man skall göra 2st mål på specialskott med 4* fintad gubbe. Trots 2 matcher med 5 sådana mål godkänns det inte, Räknas inte friläge, markpass och nickar?
Citera
2019-11-30, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Försöker göra gulduppdraget, när man skall göra 2st mål på specialskott med 4* fintad gubbe. Trots 2 matcher med 5 sådana mål godkänns det inte, Räknas inte friläge, markpass och nickar?

Den var riktigt dryg. Tyvärr så måste du trycka ner den högra joysticken så bollen är i luften innan skottet, sedan LT/L2 + skottknappen. Det var enda sättet det fungerade på för egen del.
Citera
2019-11-30, 21:50
Medlem
Nån som läst hur länge best of totw är i packs?
Citera
2019-11-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Nån som läst hur länge best of totw är i packs?

Stod 3 dagar något i laddningsrutan när man går in på FUT.
Citera
2019-11-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Stod 3 dagar något i laddningsrutan när man går in på FUT.

Såklart, tack
Citera
2019-12-01, 00:10
Medlem
är det bara jag som tycker att spelet känns bättre nu efter senaste patchen?
Fruktansvärt skönt att passarna når fram nu istället och slippa dessa random jävla felpassarna
Citera
2019-12-01, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
är det bara jag som tycker att spelet känns bättre nu efter senaste patchen?
Fruktansvärt skönt att passarna når fram nu istället och slippa dessa random jävla felpassarna

Märker ingen skillnad när jag spelar konstiga tider funkar det mesta i detta spel framförallt går det att spela ett snabbt passnings spel. Men spelar jag vanliga tider funkar ingenting i detta spel varken styra sina mittbackar eller klara av att spela ett fungerande passnings spel i anfallet.
Citera
2019-12-02, 04:35
Medlem
Nån som gjort base icon swap upgrade ? Funderar på göra den men är ju helt sjukt dyr man lär ju få nakata eller nån dålig engelsman eller italienare .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in