2019-11-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ee-
Är inte jättevan vid att göra SBC från tidigare spel men nu har jag gjort ett par stycken och är nu på Laegue and Nation hybrid (steg 2). Enligt Futhead på länken har jag 96 i kemi men har 99 i spelet. I spelet har VM, GK och ST 10 i kemi och inte 9 som Futhead visar.

https://www.futhead.com/20/squads/177694/

Men fattar verkligen inte hur jag inte kan ha 100 i kemi med denna uppställning? Som jag ser det är det flera spelare som bör ha 10 i kemi. Typ samtliga backar? Vad gör jag för fel? Någon enkel lösning att få den sista pinnen som behövs?

Kan det vara så att spelarna måste vara Förstägda alternativt att du behöver spela 10 matcher med dem, så att dem får Loyalty och därmed 10 i kemi?
Citera
2019-11-29, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Kan det vara så att spelarna måste vara Förstägda alternativt att du behöver spela 10 matcher med dem, så att dem får Loyalty och därmed 10 i kemi?

Aha, den delen hade jag helt missat. Så är det förmodligen då. Ska testa. Tack för svar.
Citera
2019-11-29, 15:26
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ee-
Aha, den delen hade jag helt missat. Så är det förmodligen då. Ska testa. Tack för svar.
Ett bra tips är att om du behöver få 10 matcher på en del spelare så ska du möta veckans TOTW och sedan några sekunder in i matchen disconnecta från internet så du slängs ut ur servrarna då registreras det som en spelad match.
Citera
2019-11-29, 15:53
Medlem
Röv också... Varför ska jag vara så snabb på att köpa spelare. IF Mane droppa till 960 så köpte jag, nu finns han för mindre än 940k...
Citera
2019-11-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Röv också... Varför ska jag vara så snabb på att köpa spelare. IF Mane droppa till 960 så köpte jag, nu finns han för mindre än 940k...
Du har gjort en förlust på 20k för tillfället, vad är det att böla över? Vänta ut BF hypen så stiger så småningom kortet igen, alternativt lägg 5 minuter på lite trading så har du tjänat igen dina 20k
Citera
2019-11-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uklmate
Du har gjort en förlust på 20k för tillfället, vad är det att böla över? Vänta ut BF hypen så stiger så småningom kortet igen, alternativt lägg 5 minuter på lite trading så har du tjänat igen dina 20k

Saken är att den lär säkert fortsätta droppa nu när det är med i bästa totw packet som finns nu. Well well får hoppas på bra investering i dagarna som ger utdelning sen.
Citera
2019-11-29, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Saken är att den lär säkert fortsätta droppa nu när det är med i bästa totw packet som finns nu. Well well får hoppas på bra investering i dagarna som ger utdelning sen.
Hade du köpt redan igår hade du gjort en förlust på över 120k, då hade jag köpt ditt resonemang. Men köper man nu i paniken kring BF får man räkna med att kortet droppar och stiger fram och tillbaka under hela helgen. Jag tror du kan va rätt säker att han hamnar där omkring om ett par dagar
Citera
2019-11-29, 17:45
Medlem
Citat:
Hade du köpt redan igår hade du gjort en förlust på över 120k, då hade jag köpt ditt resonemang. Men köper man nu i paniken kring BF får man räkna med att kortet droppar och stiger fram och tillbaka under hela helgen. Jag tror du kan va rätt säker att han hamnar där omkring om ett par dagar

Ett par dagar? Varför skulle kortet stiga så snabbt då folk slutat spela WL och med alla paket som kommer köpas i helgen? Alla dessa best of kommer ta mycket stryk tills de försvinner ur pack igen
Citera
2019-11-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Ett par dagar? Varför skulle kortet stiga så snabbt då folk slutat spela WL och med alla paket som kommer köpas i helgen? Alla dessa best of kommer ta mycket stryk tills de försvinner ur pack igen
Har inte tillgång till ps4at så har inte koll på hur länge de stannar i packs. Utgick från att de stannar över helgen, eventuellt till måndag... vilket i mina ögon är ett par dagar tills de börjar klättra uppåt igen. Att folk slutat spela WL påverkar sällan specialcards, ligger de lågt så säljer de oavsett dag på veckan.
Citera
2019-11-29, 18:01
Medlem
Citat:
Har inte tillgång till ps4at så har inte koll på hur länge de stannar i packs. Utgick från att de stannar över helgen, eventuellt till måndag... vilket i mina ögon är ett par dagar tills de börjar klättra uppåt igen. Att folk slutat spela WL påverkar sällan specialcards, ligger de lågt så säljer de oavsett dag på veckan.

Medger att jag ej har koll på hur länge det är i packs, men ett par dagar är la per definition två dagar, och på söndag eller måndag tror iaf inte jag att de hunnit återhämta sig. Men vi får se!

Jag tror det kan fyndas på onsdag.
Citera
2019-11-29, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Medger att jag ej har koll på hur länge det är i packs, men ett par dagar är la per definition två dagar, och på söndag eller måndag tror iaf inte jag att de hunnit återhämta sig. Men vi får se!

Jag tror det kan fyndas på onsdag.
Jaa joo ett par är två, det har du rätt i. Jag korrigerar mitt uttalande, jag tror dem kommer börja återhämta sig inom 3-4 dagar
Citera
2019-11-29, 19:20
Medlem
Joelfrogs avatar
Nån som har förslag på att få ihop 100 kemi av detta lag utan att ändra positioner?

Ederson

Digne
Militao
? (29 k att handla för)
Walker

COM Özil
DM De Jong
DM Pep G
COM Mata

Vardy
Villa
Citera