2019-11-30, 07:55
Medlem
Nu krävs det en undersökning som säger om han är psykopat eller inte.

Jag tvivlar på det. Skulle inte förvåna mig om han klarar testet och därmed blir dömd till fängelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Exakt! Ett psykopatiskt monster är vad han är
Citera
2019-11-30, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Man undrar varför han först fick avslag. Hur är det med övriga
familjemedlemmarna, har dom svenskt medborgarskap? Det borde dom väl fått samtidigt som MGM?

Han sökte väl som dom flesta andra att han var hotad i hemlandet så visade sig att de inte var så, ingen aning, men troligen har dom också fått avslag först
Citera
2019-11-30, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Så mycket liv som går till spillo av den hemska sjukdomen "svartsjuka".Man kan inte äga nån annan och inte tvinga en att älska nån. Man har alternativ lämna och acceptera..

Vila i frid Wilma

Bra skrivet, och så sant. Farligaste sjukdomen i en relation
Citera
2019-11-30, 07:59
Medlem
Känns jätte konstigt att vakna upp idag, andra dagar har de varit sökande i fokus och bolla tankar och idéer med alla underbara och kloka människor härinne, men nu blir de som ett vakuum
Citera
2019-11-30, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Etniska svenskar begår också dessa brott men du måste ju se till risken att det sker och då är det betydligt mer sannolikt att det ligger utomeuropeiska invandrare bakom från arabvärlden och Afrika den risken är flera hundra procent högre vilket gör att det är är farligare att dejta Ali och Muhammed än Kalle och Martin, klassisk riskbedömning.

Ja speciellt Martin Johnsson som mördade och krossade Lotta Rudholms ansikte i ett helt sinnesjukt övervåld......din djävla ärthjärna!
Citera
2019-11-30, 08:06
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Pappan säger att han med säkerhet vet att hans son inte gjort det som han misstänks för.

– Min son skulle aldrig göra nåt sånt här. Aldrig. Jag lovar, säger han enligt

Man undrar om det bergsturkiska lismandet kommer fortsätta eller om den delen nu är passerad för pappan?

Sedan är man lite fascinerad över nivån på styvmamman, hissen verkar inte nå hela vägen upp till skybaren där om man säger så.

Bra att snaran dras åt, nu hoppas vi på att resten av kroppen ska hittas. Imponerande sökarbete måste man säga.

Vila i frid W
Senast redigerad av RingRing2014 2019-11-30 kl. 08:14.
Citera
2019-11-30, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Har också ställt den frågan , men det borde vara så

Nej han är inte inplockad
Citera
2019-11-30, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Vilken typ av "kulturproblematik" anser du att dessa kvinnor råkade ut för:

Lotta Rudholm
Nathalie Rönnqvist
Pia Ekstrand
Ida Johansson
Marina Johansson
Therese Johansson Rojo
Tova Moberg

...o ja, jag skulle kunna fortsätta i en evighet men gissar att du hajar poängen?

Jag är uppriktigt nyfiken på vilka kulturella problem du ser i de fallen?

Ang detta fall.
Fortsätter sökinsatser från frivilliga under helgen?
O vet de i vilket område huvudet/torson (mest troligt) hittats?
Tänker att det är ju oerhört viktigt att man hittar så mycket man kan nu - om det inte är så att man kunnat fastställa dödsorsak utifrån det man hittat. Ja, det är ju viktigt oavsett för anhörigas del såklart.
Är huvud avskiljt från kroppen eller att man hittat kropp men inte huvud så får vem som helst dödsförklare en person i annat fall måste läkare fastställa att person är död.
S
Citera
Medlem
Vet någon om MGM deltagit i någon sökinsats , om en närstående till mig försvann skulle man leta 24/7
Citera
Medlem
polisen återupptar sökningen av kroppsdelar idag. Hittas något blir det ju stor aktivitet i det området med avstängningar osv. När kroppsdelen hittades måste det ju varit en del aktivitet i området. Märkliga är att ingen verkar sett något sådant. Gissar att kroppsdel hittats i vatten. Undra var polisen söker idag. De bord ju kalla in varenda likhund i Sverige för detta arbete. Detta gjordes ju vid sökningen av Kim Wall och det gav ju resultat.
Citera
2019-11-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nettiz1970
Nu krävs det en undersökning som säger om han är psykopat eller inte.

Jag tvivlar på det. Skulle inte förvåna mig om han klarar testet och därmed blir dömd till fängelse.

Även psykopater döms till fängelse och inte RP.
Citera
2019-11-30, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Vet någon om MGM deltagit i någon sökinsats , om en närstående till mig försvann skulle man leta 24/7

Nä han har inte ens brytt sig, han delade bara de där om att hon va försvunnen på FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in