2019-11-29, 23:07
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lrig.l
Haha men jag ville ge hela bilden för jag förstå inte vf han vill kolla. Skulle jag inte sagt hur jag ser ut skulle jag säkert få kommentarer ”du är fet, du är ful, du är det här och de är df han kollar för du är oattraktiv” df va det lika bra att skriva hur jag såg ut direkt. ☺️

Han måste väl ha något att göra de dagar du inte är närvarande, för jag antar att detta inte sker när ni är tillsammans.

Om du inte kan komma till sanns att detta sker, får du be honom att sluta eller att du lämnar. Dock lär du ha svårt att finna killar som sporadiskt inte tittar på porr.
Senast redigerad av Neroxx 2019-11-29 kl. 23:11.
Citera
2019-11-29, 23:08
Avslutad
Du påminner mig lite om mitt ex. Oerhört egocentrerad som ser sig själv som en sexgud med en gudomlig kvinnokropp. Bland annat därför jag gjorde slut =) Finns inget osexigare.
Citera
2019-11-29, 23:17
Medlem
DaChiefs avatar
Ja men du får vänja dig vid porrkollandet. Skulle påstå att 99% av män gör det, även i en relation.

Det innebär inte att han uppskattar dig mindre, eller tycker andra tjejjer är sexigare än dig.
Att runka är mest ett sätt för män att känna sig normal i huvudet. Och visst är det nice med variation, och antagligen har porrkollande inte med sannolikhet att vara otrogen med att göra.

Porrkollandet och er relation är två skilda saker, för killen.

Så låt han få göra det, du behöver inte luska mer i det.

Att han kollar på porr förändrar inte er relation om det inte är konstig porr.

Om du börjar göra det till en grej så kommer han känna sig onormal och obekväm. Det leder inte till något gott.

Min mamma hittade en porrtidning som farsan gömt när jag var liten.
Hon blev galen.
Så antagligen fortsatte han fast på ett listigare sätt.

Det är därför man som kille inte erkänner att man kollar på porr.

På samma sätt som kvinnor säger att de bara legat med några stycken, den senaste var exet, för flera år sen.
Senast redigerad av DaChief 2019-11-29 kl. 23:20.
Citera
2019-11-29, 23:18
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Tack för ditt svar! Ja jag försöker tänk att han är simpel och att han gör det för att komma snabbare bara. Jag har högre sexlust än han va det verkar så skulle gärna vilja han kommer till mig istället för att kolla porr dock😂

Han kanske bara vill åt den fysiska utlösningen utan känslor inblandade?
Skulle våga säga att det inte har något med dig att göra, utan att det bara är enklare att lösa det på egen hand ibland.
Bara för att man har tillgång till en partner, så kanske man inte enbart vill ha sex med sin partner?
I min ungdom var jag svartsjuk på att min pojkvän tittade på porr ibland, men efter ett tag insåg jag att det inte hade med mig att göra alls, så vi började se porr tillsammans efter ett tag.
Så länge man inte är beroende av porr, utan ser det som en krydda, så ser jag inget bekymmer.
Fast jag kikar gärna på porr själv ibland förstås...
Citera
2019-11-30, 00:21
Medlem
Citat:
Hej grabbar!

Såhär ligger det till min pojkvän ( vi har träffats ca 9 månader) kollar på porr och det stör mig, jag blir även lite smått äcklad. Sen jag fick reda på det så kan jag inte sluta tänka på det, har börjat komma upp i mina tankar när vi ligger o myser till och med.

Jag ser väldigt bra ut enligt mig själv (sorry för min o-ödmjukhet nu) och andra, min pojkvän säger jag är den snyggaste, har den bästa kroppen (har en kurvig och vältränad kropp, har vääldigt stor röv, liten midja och silikonbröst, har hört från killar att jag ser ut som en porrstjärna och en musikvideo tjej). Jag är även lätt utan tvivel den bästa han legat med, suger kuk bäst etc (han va i chock första gången, skrev till mig dagen efter att han inte kunde släppa hur bra jag var 11 av 10 och han berättade senare att han hade berättat för alla sin killkompisar). Jag har gjort massa med honom som han aldrig gjort innan. Jag älskar testa nya saker, är väldigt fantasifull och är intresserad av kroppar, att kunna ge maximal njutning i sängen och är inte pryd. Han säger han är jätte kär i mig och att han älskar mig, han säger även att han aldrig varit såhär kåt innan med någon.

Med allt detta sagt så förstår jag inte varför han vill kolla på andra när han har mig, är kär i mig och jag gärna skickar porriga videos (tänder som fan på det), vi har till och med spelat in egna videos. Känns nästan om han avvisat mig när jag skickat dirty stuff det senaste ”åh va sexig du är hjärtat, sovit gott?” Men sen kan han kolla på fulare brudar och runka till dom wtf liksom. Han har inte velat ha sex några gånger vi träffats nu de senaste och nu tänker jag direkt ”jappp det är för han runkat till porr”. Jag vill ha sex varje gång vi ses gärna fler gånger, men jag är ju inte på han utan försöker hålla mig lugn och inte visa att jag är svin kåt och vill slita av han kläderna.

Kan ni grabbar ge några lugnade ord till mig angående män och porr tittande? Försöker tänka att så länge vi har sex och det inte blir för långa uppehåll så är det inget problem med porren, att jag visst ”duger”, att inte ta det personligt, att alla killar kollar, att han gillar the real deal mest Etc. Men fan vad jag vill han ska runka till mig och fantisera om mig asså😩

Rätt ofta är det skönt att runka själv oxå.
Även om jag knullat på dagen är det skönt att runka själv på kvällen.
Jag tittar oxå på allt från porrstjärneporr till ”fulporr”
Inget konstigt med det
Citera
2019-11-30, 02:31
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Hej grabbar!

Såhär ligger det till min pojkvän ( vi har träffats ca 9 månader) kollar på porr och det stör mig, jag blir även lite smått äcklad. Sen jag fick reda på det så kan jag inte sluta tänka på det, har börjat komma upp i mina tankar när vi ligger o myser till och med.

Jag ser väldigt bra ut enligt mig själv (sorry för min o-ödmjukhet nu) och andra, min pojkvän säger jag är den snyggaste, har den bästa kroppen (har en kurvig och vältränad kropp, har vääldigt stor röv, liten midja och silikonbröst, har hört från killar att jag ser ut som en porrstjärna och en musikvideo tjej). Jag är även lätt utan tvivel den bästa han legat med, suger kuk bäst etc (han va i chock första gången, skrev till mig dagen efter att han inte kunde släppa hur bra jag var 11 av 10 och han berättade senare att han hade berättat för alla sin killkompisar). Jag har gjort massa med honom som han aldrig gjort innan. Jag älskar testa nya saker, är väldigt fantasifull och är intresserad av kroppar, att kunna ge maximal njutning i sängen och är inte pryd. Han säger han är jätte kär i mig och att han älskar mig, han säger även att han aldrig varit såhär kåt innan med någon.

Med allt detta sagt så förstår jag inte varför han vill kolla på andra när han har mig, är kär i mig och jag gärna skickar porriga videos (tänder som fan på det), vi har till och med spelat in egna videos. Känns nästan om han avvisat mig när jag skickat dirty stuff det senaste ”åh va sexig du är hjärtat, sovit gott?” Men sen kan han kolla på fulare brudar och runka till dom wtf liksom. Han har inte velat ha sex några gånger vi träffats nu de senaste och nu tänker jag direkt ”jappp det är för han runkat till porr”. Jag vill ha sex varje gång vi ses gärna fler gånger, men jag är ju inte på han utan försöker hålla mig lugn och inte visa att jag är svin kåt och vill slita av han kläderna.

Kan ni grabbar ge några lugnade ord till mig angående män och porr tittande? Försöker tänka att så länge vi har sex och det inte blir för långa uppehåll så är det inget problem med porren, att jag visst ”duger”, att inte ta det personligt, att alla killar kollar, att han gillar the real deal mest Etc. Men fan vad jag vill han ska runka till mig och fantisera om mig asså😩
att se ut som en porrstjärna är för det första inget positivt.

för det andra, antingen accepterar du det eller så gör du inte det, försök inte att bestämma över någon annan.
lev och låt leva = sköt ditt och låt andra sköta sitt.
Citera
2019-11-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Han kanske bara vill åt den fysiska utlösningen utan känslor inblandade?
Skulle våga säga att det inte har något med dig att göra, utan att det bara är enklare att lösa det på egen hand ibland.
Bara för att man har tillgång till en partner, så kanske man inte enbart vill ha sex med sin partner?
I min ungdom var jag svartsjuk på att min pojkvän tittade på porr ibland, men efter ett tag insåg jag att det inte hade med mig att göra alls, så vi började se porr tillsammans efter ett tag.
Så länge man inte är beroende av porr, utan ser det som en krydda, så ser jag inget bekymmer.
Fast jag kikar gärna på porr själv ibland förstås...

Tack för svar! Ja jag försöker tänka så med, det värsta är att jag äcklas när jag tänker på att han gör det och har börjat göra det även under sex.😫Men jag vill inte förbjuda han men det stör mig försöker ”komma över det” för vet ju att de flesta killar kollar
Citera
2019-11-30, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Ja men du får vänja dig vid porrkollandet. Skulle påstå att 99% av män gör det, även i en relation.

Det innebär inte att han uppskattar dig mindre, eller tycker andra tjejjer är sexigare än dig.
Att runka är mest ett sätt för män att känna sig normal i huvudet. Och visst är det nice med variation, och antagligen har porrkollande inte med sannolikhet att vara otrogen med att göra.

Porrkollandet och er relation är två skilda saker, för killen.

Så låt han få göra det, du behöver inte luska mer i det.

Att han kollar på porr förändrar inte er relation om det inte är konstig porr.

Om du börjar göra det till en grej så kommer han känna sig onormal och obekväm. Det leder inte till något gott.

Min mamma hittade en porrtidning som farsan gömt när jag var liten.
Hon blev galen.
Så antagligen fortsatte han fast på ett listigare sätt.

Det är därför man som kille inte erkänner att man kollar på porr.

På samma sätt som kvinnor säger att de bara legat med några stycken, den senaste var exet, för flera år sen.

Tack för svar! Nä jag vet att nästan alla killar gör det, hade ingen aning jag skulle bli så äcklad av att få reda på det förens jag verkligen fick reda på det. Vill släppa det och försöka vänja mig vid taken, vill ej det ska förstöra relationen. Tänker att jag kanske kommer störa mig mindre när jag inte är lika nykär.
Citera
2019-11-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Du påminner mig lite om mitt ex. Oerhört egocentrerad som ser sig själv som en sexgud med en gudomlig kvinnokropp. Bland annat därför jag gjorde slut =) Finns inget osexigare.

Är verkligen inte ego någonstans, gör allt för han ska må bra Asså det är inget jag säger till han eller sånt ” jag är en sexguuud, jag har gudomlig kropp.” var tvungen att skriva för att ge bilden vf jag inte kan förstå han kollar, annars skulle antagligen folk skriva att det är för jag är ful dessutom😂
Senast redigerad av Lrig.l 2019-11-30 kl. 08:35.
Citera
2019-11-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Haha, låter som en trolltråd. Om inte. Hjälp dig själv och skaffa lite självkänsla istället för att bry dig så jäkla mycket över att pojkvännen kollar porr ibland. De flesta killar kollar porr ibland, och det säger ingenting om dig. Sålänge det är på en sund nivå så har du inget att oroa dig för. Passa på att hitta nåt du gillar själv inom porr att kolla på också och slappna av lite (jag rekommenderar porr-spel). Och sluta att centrera ditt liv kring din pojkvän, din porrstjärne-kropp och dina grymma kuksugar-läppar. Finn annat att bry dig om och skaffa lite självkänsla istället. Om du är en riktig person, oh boy, du behöver nåt annat att fokusera på här i livet.

Jag önskar jag inte kunde bry mig men det dyker upp i huvudet när jag inte vill ofrivilligt och då äcklas jag. Fokuserar på massa annat, men vill förstå mer för vill sluta äcklas av att han kollar. 😊

Vad för porr-spel rekommenderar du?
Senast redigerad av Lrig.l 2019-11-30 kl. 08:40.
Citera
2019-11-30, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Ja fy.

Har aldrig förstått mig på killar som nöjer sig med att kolla, istället for "the real thing".

Är han dessutom en onanist är han en betydligt sämre älskare för dig, så blåser han ju dig på konfekten.

Jag kan tänka mig det omvända: tänk om min tjej kollade på negerporr, Jag skulle nog inte få upp den eller vilja vara tillsammans med henne.

Nä jag önskar ju han kunde börja använda fantasin istället för att kolla, tänker sexet nog bli ännu bättre med då😊
Citera
2019-11-30, 09:11
Medlem
För det första så är det patetiskt att du är avundsjuk på att din kille drar i batongen till en porrfilm. För det andra brukar relationer där ena personen ska styra den andra inte sluta bra.

Typiskt kvinnor att vara så krävande, var glad att du har en kille som tycker om dig istället för att gråta ut att han inte vill sätta på dig dygnet runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in