Citat:
Ursprungligen postat av
Lrig.l
Tack för ditt svar! Ja jag försöker tänk att han är simpel och att han gör det för att komma snabbare bara. Jag har högre sexlust än han va det verkar så skulle gärna vilja han kommer till mig istället för att kolla porr dock😂
Vet du vad Mötley Crews leadsingers fru gör för att han inte ska knulla runt? Han lämnar inte huset utan en ordentlig avsugning/knull.
Ta kontroll och skulle det vara så att han föredrar att funka till porr istället för att leka med dig så lämna han.
Jag är en översexuell idiot själv och är alltid kåt 24/7. Jag använder mig inte utav porr för att jag tycker jag förtjänar ett "eget" sexliv. Det handlar enbart om att jag blir en grinig liten skit utan min "fix" och utav respekt för fruntimmret så måste hon känna att det är helt ok hon inte är "på".
Idioter i tråden som svamlar om ett val? Det är faktiskt så här att det kanske inte är ok att ställa krav på en kvinna att leverera i sängen om så det "bara" handlar om att näcka.
För hennes del så har jag tillgång till henne 24/7, kanske därför jag älskar henne så förbannat mycket och att det inte känns ok att "störa" henne ibland. Hon måste ju för fan få sova ifred ibland....
Som sagt, kommunikation är A och O.