2019-11-29, 21:46
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Ja fy.

Har aldrig förstått mig på killar som nöjer sig med att kolla, istället for "the real thing".

Är han dessutom en onanist är han en betydligt sämre älskare för dig, så blåser han ju dig på konfekten.

Jag kan tänka mig det omvända: tänk om min tjej kollade på negerporr, Jag skulle nog inte få upp den eller vilja vara tillsammans med henne.

Kanske för att "the real thing" är en lat hona som tror att hon aldrig behöver anstränga sig för att vara intressant?

Mitt ex var sotis på att jag kollade på porr och genom kontroll(när jag sov)av historik etc vart sotis. När jag frågade vad hon kollade på för porr vart hon helt plötsligt gosig och medgörlig. Undrar varför?
Senast redigerad av Krocketklubba 2019-11-29 kl. 21:48.
Citera
2019-11-29, 21:49
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba
Kanske för att "the real thing" är en lat hona som tror att hon aldrig behöver anstränga sig för att vara intressant?

Då får du väl sätta fart på den lata honan.
Någonstans så börjar det dock med att du sätter fart själv, istället för att kolla på porr och runka.......
Citera
2019-11-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Öhm okej. Tror han börjar tröttna på dig och det är svaret till att han kollar på andra tjejer även om de är "fulare", det är iaf något nytt!

Han säger att det inte är tjejerna utan själva akten han kollar och att det är något som hängt med sen puberteten att kolla porr så vet inte om han inte kollar på ansiktet typ men tycker det är skumt assså.. jag känner ju inte jag måste kolla på andra eller tröttnat och de är ju jag som fått han testa nya saker
Citera
2019-11-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Det här är en klassiker!

En typiskt kvinnlig grej är att det finns en tankegång innan, under och efter. Karlar däremot är jäkligt simpla.

Det räcker med det visuella för dom flesta grabbar.

Tuttar? Check!
Snoppsugarvänlig mun? Check!
Rumpa? Check!
Våt mus? Check!

En bonus JAG lägger till : kåta stora råddjursögon.

Hans relation till sex är Inte densamma som för dig.

En kåt och otillfredställd kille är i regel en grinig, kåt, liten liten skit som gör ingen glad. I den andan så gör han dig en tjänst, iaf i hans ögon...

Du vill att han runkar och tittar på dig istället? Kommunikation baby!

Min fru är inte PÅ 7 dagar i veckan efter 3 ungar och 15 år tillsammans. Missförstå mig rätt, hon skiter fullständigt hur mycket jag tajjar till porr. Men! Mötas halvvägs? Jag kan be henne näcka, ställa sig gränsle mitt ansikte och onanera när jag ber henne om detta.

Ska den här "gamla" stöten komma med ett råd gällande sex så föreslår jag följande.

Snacka med varandra!!! Då kan det bli riktigt roligt i bingen och förhållandet kanske håller längre än 3år.

Tack för ditt svar! Ja jag försöker tänk att han är simpel och att han gör det för att komma snabbare bara. Jag har högre sexlust än han va det verkar så skulle gärna vilja han kommer till mig istället för att kolla porr dock😂
Citera
2019-11-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lrig.l
Hej grabbar!

Såhär ligger det till min pojkvän ( vi har träffats ca 9 månader) kollar på porr och det stör mig, jag blir även lite smått äcklad. Sen jag fick reda på det så kan jag inte sluta tänka på det, har börjat komma upp i mina tankar när vi ligger o myser till och med.

Jag ser väldigt bra ut enligt mig själv (sorry för min o-ödmjukhet nu) och andra, min pojkvän säger jag är den snyggaste, har den bästa kroppen (har en kurvig och vältränad kropp, har vääldigt stor röv, liten midja och silikonbröst, har hört från killar att jag ser ut som en porrstjärna och en musikvideo tjej). Jag är även lätt utan tvivel den bästa han legat med, suger kuk bäst etc (han va i chock första gången, skrev till mig dagen efter att han inte kunde släppa hur bra jag var 11 av 10 och han berättade senare att han hade berättat för alla sin killkompisar). Jag har gjort massa med honom som han aldrig gjort innan. Jag älskar testa nya saker, är väldigt fantasifull och är intresserad av kroppar, att kunna ge maximal njutning i sängen och är inte pryd. Han säger han är jätte kär i mig och att han älskar mig, han säger även att han aldrig varit såhär kåt innan med någon.

Med allt detta sagt så förstår jag inte varför han vill kolla på andra när han har mig, är kär i mig och jag gärna skickar porriga videos (tänder som fan på det), vi har till och med spelat in egna videos. Känns nästan om han avvisat mig när jag skickat dirty stuff det senaste ”åh va sexig du är hjärtat, sovit gott?” Men sen kan han kolla på fulare brudar och runka till dom wtf liksom. Han har inte velat ha sex några gånger vi träffats nu de senaste och nu tänker jag direkt ”jappp det är för han runkat till porr”. Jag vill ha sex varje gång vi ses gärna fler gånger, men jag är ju inte på han utan försöker hålla mig lugn och inte visa att jag är svin kåt och vill slita av han kläderna.

Kan ni grabbar ge några lugnade ord till mig angående män och porr tittande? Försöker tänka att så länge vi har sex och det inte blir för långa uppehåll så är det inget problem med porren, att jag visst ”duger”, att inte ta det personligt, att alla killar kollar, att han gillar the real deal mest Etc. Men fan vad jag vill han ska runka till mig och fantisera om mig asså😩

Herregud. Det verkar som att hela din identitet baseras på din kropp och hur bra du suger kuk. Sluta sök bekräftelse och sluta skryta om vilken gudinna du är, det är patetiskt.

Fattar inte varför tjejer stör sig på att deras killar kollar på porr då och då. Det låter ju inte som att han missbrukar porr. Lugna ner dig och PRATA med killen istället.
Citera
2019-11-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krocketklubba

Mitt ex var sotis på att jag kollade på porr och genom kontroll(när jag sov)av historik etc vart sotis. När jag frågade vad hon kollade på för porr vart hon helt plötsligt gosig och medgörlig. Undrar varför?

Är absolut inte lat, jag kan suga så länge så att jag har ont i nacken och det känns som att jag är förkyld dagen efter så länge han har det gött. Det är dessutom jag som är den som exempelvis kan be han ta mig i skogen eller någon annan spontan plats, börja suga av han o bilen etc så nä.☺️

Haha du skulle kolla hennes 😂
Citera
2019-11-29, 22:12
Medlem
Mojokiis avatar
Haha, låter som en trolltråd. Om inte. Hjälp dig själv och skaffa lite självkänsla istället för att bry dig så jäkla mycket över att pojkvännen kollar porr ibland. De flesta killar kollar porr ibland, och det säger ingenting om dig. Sålänge det är på en sund nivå så har du inget att oroa dig för. Passa på att hitta nåt du gillar själv inom porr att kolla på också och slappna av lite (jag rekommenderar porr-spel). Och sluta att centrera ditt liv kring din pojkvän, din porrstjärne-kropp och dina grymma kuksugar-läppar. Finn annat att bry dig om och skaffa lite självkänsla istället. Om du är en riktig person, oh boy, du behöver nåt annat att fokusera på här i livet.
Citera
2019-11-29, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syntyche
Herregud. Det verkar som att hela din identitet baseras på din kropp och hur bra du suger kuk. Sluta sök bekräftelse och sluta skryta om vilken gudinna du är, det är patetiskt.

Fattar inte varför tjejer stör sig på att deras killar kollar på porr då och då. Det låter ju inte som att han missbrukar porr. Lugna ner dig och PRATA med killen istället.

Haha men jag ville ge hela bilden för jag förstå inte vf han vill kolla. Skulle jag inte sagt hur jag ser ut skulle jag säkert få kommentarer ”du är fet, du är ful, du är det här och de är df han kollar för du är oattraktiv” df va det lika bra att skriva hur jag såg ut direkt. ☺️
Citera
2019-11-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lrig.l
Tack för ditt svar! Ja jag försöker tänk att han är simpel och att han gör det för att komma snabbare bara. Jag har högre sexlust än han va det verkar så skulle gärna vilja han kommer till mig istället för att kolla porr dock😂

Vet du vad Mötley Crews leadsingers fru gör för att han inte ska knulla runt? Han lämnar inte huset utan en ordentlig avsugning/knull.

Ta kontroll och skulle det vara så att han föredrar att funka till porr istället för att leka med dig så lämna han.

Jag är en översexuell idiot själv och är alltid kåt 24/7. Jag använder mig inte utav porr för att jag tycker jag förtjänar ett "eget" sexliv. Det handlar enbart om att jag blir en grinig liten skit utan min "fix" och utav respekt för fruntimmret så måste hon känna att det är helt ok hon inte är "på".

Idioter i tråden som svamlar om ett val? Det är faktiskt så här att det kanske inte är ok att ställa krav på en kvinna att leverera i sängen om så det "bara" handlar om att näcka.

För hennes del så har jag tillgång till henne 24/7, kanske därför jag älskar henne så förbannat mycket och att det inte känns ok att "störa" henne ibland. Hon måste ju för fan få sova ifred ibland....

Som sagt, kommunikation är A och O.
Senast redigerad av Tankevurpan 2019-11-29 kl. 22:21.
Citera
2019-11-29, 22:20
Medlem
SnilleFixs avatar
Sånt där ska du inte acceptera. Du får träffa nån annan kille du kan polera ollonet på. =)
Citera
2019-11-29, 22:28
Medlem
Är du helt verklighetsfrånvänd? Alla killar kollar porr, de flesta tjejer också.
Citera
2019-11-29, 22:56
Bannlyst
Jag måste bara få fråga: har du aldrig läst en bok eller sett en film som stimulerat din fantasi...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in