Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Boyd
Vad var osakligt i det?
Jag tycker pårökta o höga personer är obehagliga. Har folk rökt på för mycket så blir de tröga, lynniga o platsar knappast i ett företag.
Du har ett väldigt svart/vitt tänkande, du har fastnat helt på att det skulle vara skadligt att "röka på" men kommer inte med någon bättre lösning än en som beviserligen inte fungerar i 40 år, detta är numera allmänt känt, förutom för dig då, dessutom känner jag flera företagare som "röker på", det du säger stämmer inte, det är något du fantiserat ihop i din skalle pga din narkofobi.
Varför tycket du det är så viktigt att kriminella gäng får behålla sin största inkomst? Svara på den du
Jag tycker du är obehaglig som kommer in här och säger åt oss andra hur vi ska förhålla oss till saker och ting, lite som en sadistiskt snut som tar sig rätten att bestämma över andra, om du likt Lennart Karlssson också är en kiss-jägare förstår jag din ståndpunkt, men vill man göra något åt den organiserade brottsligheten måste man slå där det tar hårdast, follow the money.