2019-11-28, 01:07
Medlem
Titanites avatar
Nån som har testat ︎Raloxifene mot gyno.

Bra eller bajs?

Novla dämpar men endast till en viss nivå.
Citera
2019-11-28, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Personligen hade jag kört 1 ampull prop varannan dag och ifall jag hade använt någon av de orala skulle det vara 100mg anadrol de första 25 dagarna. Arimidex doserat efter blodprov.

Råkade se i en annan tråd att din första kur var 750mg test ew vilket är ganska högt, bli inte besviken ifall ökningarna inte är desamma kommande kurer på lägre dos, ens första kur är alltid ens bästa. Mvh

Får bli 100mg eod då, har det liggande och vet inte riktigt vilka märken som är bra ändå.
100mg anadrol blir för mycket för mig även fast det hade vart roligt att prova. Klarar knappt 50mg, aptiten försvinner. Men det kanske blir 50mg som jag kör några veckor iallafall.
Brukar inte få problem med östrogen om jag ligger lägre i kroppsfett har jag märkt samt inte överdriver doserna. Börjar bli gammal nu, har märkt att kör jag lägre doser och mår bra allmänt så ökar jag bättre.

Kört några kurer efter "500mg e5d+dianabol" kuren och det är som du säger, första kuren är bäst! Blivit många misslyckade kurer så håller mig till kortkurer på 6-8v i framtiden. Händer något så kan man hoppa av, hinna återhämta sig och hoppa på igen när det är bättre tider.

Sett att vissa tipsar om att man ska börja köra orals 1v innan man börjar skjuta testo prop. Vad tycker du eller ni andra?
Citera
2019-11-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
Tjenare allihopa! Jag ska nu under December månad göra en comeback på steroidscenen.
Har suttit inlåst 6mån och varit nykter så har tränat upp kroppen bra ren, har tidigare under många år kört div. steroider, min favoritstack är testo, mast o tren, alla dagar i veckan.

Men tänkte börja lite smått nu igen och vill gärna ha feedback på min kommande kur.

Min tanke är att vecka 1-8 köra 1ml Testo P eod, tillsammans med 40mg OT ed.
Sen efter 8v hoppa på 1.5 ml Testo E E4D, samt köra en dianabol (30mg ed) blast v 12 i ca 30 dagar.
Sen fortsätta på 1.5ml Testo E E4D tills ca v30, så blir en rätt så lång kur.

Givetvis clomid och nolva 2v efter sista sticket..

Vad tror ni? Rätt så mild kur om man jämför med mina tidigare, har en bra grund och kunskap inom träning och kost, så känner mig jävligt redo att hoppa på testotåget igen! (Även åldern inne denna gången)
Sorry för luddigt inlägg, men ville inte skapa en separat tråd och är exalterad som FAN!

Har kört liknande testo prop kur och kan verkligen rekommendera den. Hade inte kört så lång kur personligen utan sparat det andra till våren eller sommaren.
Citera
2019-11-28, 08:04
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Sett att vissa tipsar om att man ska börja köra orals 1v innan man börjar skjuta testo prop. Vad tycker du eller ni andra?

Helt onödigt.
Citera
2019-11-28, 13:10
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6

Och det motiverade man hur?

"Får en bra känsla av det."

"Buffrar nivåerna!"

"Men fan, då är man liksom redan igång när testot kickar!"

Det där låter som om någon provat det en gång och gillade konceptet. Inget annat.
Citera
2019-11-29, 12:51
Medlem
lifesentences avatar
Någon som ser ett samband mellan sin vikt och kvalitén på sin sömn? Tex när ni passerar en viss vikt så sover ni sämre eller när ni kör ett visst prep så sover ni sämre? När jag passerad 95kg så började jag snarka som en nascar och förutom att det påverkar sömnen så skapar det problem i hushållet.
Citera
2019-11-29, 15:53
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Någon som ser ett samband mellan sin vikt och kvalitén på sin sömn? Tex när ni passerar en viss vikt så sover ni sämre eller när ni kör ett visst prep så sover ni sämre? När jag passerad 95kg så började jag snarka som en nascar och förutom att det påverkar sömnen så skapar det problem i hushållet.

Finns ju mycket olika grejer som kan ge dig sämre sömn. Prep som 19-nor är ju helt kaos att sova på t.ex.

Men vikt kan ju ha en av dem större grejerna också, Ju mer vikt ju mer tryck kan du få på bröstet vilket gör att du får sämre andningsförmåga osv.

Är ju väldigt vanligt att ha "Sleep Apnea" inom dem större bodybuilders, där vissa även söver med CPAP maskiner för att kunna andas ordenligt.

Själv har jag inte problem med snarka, dock hade min pappa det som in i helvete. Jag blir själv skit varm och kan inte sova pga det så kör fönstert öpppet med fläkt, Det har blivit värre ju mer jag vägt oavsett prep osv
Citera
2019-11-29, 16:21
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Finns ju mycket olika grejer som kan ge dig sämre sömn. Prep som 19-nor är ju helt kaos att sova på t.ex.

Men vikt kan ju ha en av dem större grejerna också, Ju mer vikt ju mer tryck kan du få på bröstet vilket gör att du får sämre andningsförmåga osv.

Är ju väldigt vanligt att ha "Sleep Apnea" inom dem större bodybuilders, där vissa även söver med CPAP maskiner för att kunna andas ordenligt.

Själv har jag inte problem med snarka, dock hade min pappa det som in i helvete. Jag blir själv skit varm och kan inte sova pga det så kör fönstert öpppet med fläkt, Det har blivit värre ju mer jag vägt oavsett prep osv

Tack för input. Kanske ska gå över mina prep och se ifall något orsakas pga det.

Är inte en bjässe direkt men är uppe på 100kg snart med ~13% bf. Aldrig haft problem med snarkningar tidigare men inte heller varit uppe på denna vikt förr.

Har läst mycket om CPAP och det verkar som en riktig befrielse att sova med. Har tid hos läkaren för att diskutera sömnen om 2v och hoppas man kan få göra en sömnanalys också, annars rekommenderade en läkare inom familjen att köpa en privat ifall det inte går över. Han sa även att jag möjligen inte kan gå över ~95kg utan att snarka.

Likt dig snarkade min far så hela huset skakade. Jag sover också med fönstret på vid gavel och under sommarhalvåret med ac och helst med så tunt täcke som möjligt!
Citera
2019-11-29, 19:23
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Tack för input. Kanske ska gå över mina prep och se ifall något orsakas pga det.

Är inte en bjässe direkt men är uppe på 100kg snart med ~13% bf. Aldrig haft problem med snarkningar tidigare men inte heller varit uppe på denna vikt förr.

Har läst mycket om CPAP och det verkar som en riktig befrielse att sova med. Har tid hos läkaren för att diskutera sömnen om 2v och hoppas man kan få göra en sömnanalys också, annars rekommenderade en läkare inom familjen att köpa en privat ifall det inte går över. Han sa även att jag möjligen inte kan gå över ~95kg utan att snarka.

Likt dig snarkade min far så hela huset skakade. Jag sover också med fönstret på vid gavel och under sommarhalvåret med ac och helst med så tunt täcke som möjligt!

Ja precis, finns en del som kan krångla till det. Specielt när man börjar mixa några stycken samtidigt.

Det kommer ju också en del sömnbevär om ditt E2 inte är i balans även, något som många missar. Hög E2 kan leda till sömnlöshet (Insomnia), Så det är något som är värt att kolla upp också men tänker att du har koll på det.

CPAP verkar skit bra, overvägde att köpa en själv men känns lite overkill om man inte redan har problemen. Hjälper ju alltid om du överdriver lite hos läkaren så kanske du har större chans, har inte hört talas om att de användes så mycket i Sverige men det är kanske inget man brukar snacka om.

Vetefan om de finns någon gräns när man börjar snarka eller inte, finns ju för många olika grejer som gör att man kan utveckla en snarkande vana, typ fetma, sömnposition, anatomi, nästoppning, rökning, allergisk rinit och mediciner osv.

Problemet kan ju vara att det är för mycket ny vävnad runt nacken som gör att det blir trångt i luftvägarna. Eftersom Trapsen växer en hel del när man kurar.
Citera
2019-11-30, 01:07
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ja precis, finns en del som kan krångla till det. Specielt när man börjar mixa några stycken samtidigt.

Det kommer ju också en del sömnbevär om ditt E2 inte är i balans även, något som många missar. Hög E2 kan leda till sömnlöshet (Insomnia), Så det är något som är värt att kolla upp också men tänker att du har koll på det.

CPAP verkar skit bra, overvägde att köpa en själv men känns lite overkill om man inte redan har problemen. Hjälper ju alltid om du överdriver lite hos läkaren så kanske du har större chans, har inte hört talas om att de användes så mycket i Sverige men det är kanske inget man brukar snacka om.

Vetefan om de finns någon gräns när man börjar snarka eller inte, finns ju för många olika grejer som gör att man kan utveckla en snarkande vana, typ fetma, sömnposition, anatomi, nästoppning, rökning, allergisk rinit och mediciner osv.

Problemet kan ju vara att det är för mycket ny vävnad runt nacken som gör att det blir trångt i luftvägarna. Eftersom Trapsen växer en hel del när man kurar.

Första gången jag stackar två oljor, 500mg test ena, 300mg npp, 0.5mg caber och 1 mg arimidex ew.

E2 borde vara under kontroll, såvida teston jag bytt till inte är över/underdoserat. Har testat ändra kosten och lagt in betydligt mer konditionsträning men mina snarkningar kvarstår.

Vi får se vad läkaren säger, har fått sömntabletter utskrivet för att hjälpa med sömnen förut men vill inte stoppa i mig sånt skit igen. Oavsett om dom hjälper med en CPAP eller inte så känns det som något som hade passat mig väldigt bra, får ta och spara ihop och skaffa en privat annars.

I spegeln så ser det inte ut som att jag har lagt på mig jätte mycket men enligt vågen så gömmer sig 9 extra kilon som jag lagt på mig senaste veckorna.
Citera
2019-11-30, 11:00
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Första gången jag stackar två oljor, 500mg test ena, 300mg npp, 0.5mg caber och 1 mg arimidex ew.

E2 borde vara under kontroll, såvida teston jag bytt till inte är över/underdoserat. Har testat ändra kosten och lagt in betydligt mer konditionsträning men mina snarkningar kvarstår.

Vi får se vad läkaren säger, har fått sömntabletter utskrivet för att hjälpa med sömnen förut men vill inte stoppa i mig sånt skit igen. Oavsett om dom hjälper med en CPAP eller inte så känns det som något som hade passat mig väldigt bra, får ta och spara ihop och skaffa en privat annars.

I spegeln så ser det inte ut som att jag har lagt på mig jätte mycket men enligt vågen så gömmer sig 9 extra kilon som jag lagt på mig senaste veckorna.

Stacken är ju inte illa alls, Nand'en kan ju spöka lite med sömnen för vissa men bör ju inte få dig att snarka. Bara att man t.ex. somnar sämre/ta längre eller vaknar på natten fler gånger osv.

E2 bör inte vara boven här då heller. Konditionsträning är ju skit bra oavsett, men kan hjälpa med att hålla luftvägarna rena och bra så i längden kan det hjälpa om du släppat lite på cardion. Nandrolone spökar ju faktist med konditionen så vet inte om det ligger något där också kanske.

Men om du lagt på dig 9 extra kg på några veckor kan det ju bidra till lite det jag nämde. Har man lagt mycket vikt kommer det att du samlar mycket extra vävnad. Händer det runt nacken och halsen kommer det att minska luftvägarna och kan få dig att snarka.

Annars är det ju helt enkelt och se vad läkaren kan göra som sagt. Blir de inget där så låter CPAPen inte helt fel i mina öron heller. Blir de så får du gärna tipsa om en bra
Citera
2019-11-30, 13:08
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Stacken är ju inte illa alls, Nand'en kan ju spöka lite med sömnen för vissa men bör ju inte få dig att snarka. Bara att man t.ex. somnar sämre/ta längre eller vaknar på natten fler gånger osv.

E2 bör inte vara boven här då heller. Konditionsträning är ju skit bra oavsett, men kan hjälpa med att hålla luftvägarna rena och bra så i längden kan det hjälpa om du släppat lite på cardion. Nandrolone spökar ju faktist med konditionen så vet inte om det ligger något där också kanske.

Men om du lagt på dig 9 extra kg på några veckor kan det ju bidra till lite det jag nämde. Har man lagt mycket vikt kommer det att du samlar mycket extra vävnad. Händer det runt nacken och halsen kommer det att minska luftvägarna och kan få dig att snarka.

Annars är det ju helt enkelt och se vad läkaren kan göra som sagt. Blir de inget där så låter CPAPen inte helt fel i mina öron heller. Blir de så får du gärna tipsa om en bra

Diggar denna stack massor, inte för att det är stor skillnad till enbart test men känner mig mer svullen en någonsin. Utöver snarkningar så har jag inte haft något problem alls och hade det inte varit för min tjejs skull så hade snarkningarna kvittat nästan.

Det kanske hade gynnat kroppen att ta en vecka med lite lugnare pass och se ifall det möjligen är återhämtningen som ligger lite efter. Kollade på lite gamla bilder på ansikte/nacke och jag har ju helt klart växt en hel del däromkring, vad problemet faktiskt är återstår att sa antar jag men att det kommit i samband med viktökningen är ett faktum.

Kan bumpa något inlägg när jag fått lite svar från läkaren och uppdatera läget, samt rekommenderar en legitim CPAP. Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in