2019-11-26, 23:58
Medlem
lifesentences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Känns onödigt att starta ny tråd, frågar här. Har 21 ampuller testo prop 100mg/ml. Räcker precis till en 6v kur vilket jag kört förut. Funkade perfekt, mådde hur bra som helst, ökade riktigt bra i både vikt och styrka.
Körde 50mg ot ed med 100mg testo propinate eod.

Fick avbryta min nästa kur som var 50mg winstrol ed med 200mg testo propinate eod efter några veckor. Den kuren var ok i början men jag har för mig att jag hade lite problem med östro och kände inte direkt att jag fick lika bra resultat som förra pga hur jag mådde.

Har arimidex, aromasin, anadrol, winstrol och dianabol hemma. Kommer bli en svullokur så blir att jag antingen kör 30-40mg dianabol ed eller 50mg anadrol ed. Kan dock inte bestämma mig om jag ska köra 200mg testo eod eller 100mg eod?

Hur hade ni lagt upp det?

Personligen hade jag kört 1 ampull prop varannan dag och ifall jag hade använt någon av de orala skulle det vara 100mg anadrol de första 25 dagarna. Arimidex doserat efter blodprov.

Råkade se i en annan tråd att din första kur var 750mg test ew vilket är ganska högt, bli inte besviken ifall ökningarna inte är desamma kommande kurer på lägre dos, ens första kur är alltid ens bästa. Mvh
Citera
2019-11-27, 10:44
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Jag är nykteer o jag kör 16 set bröst o 14 set armar 3 gånger i veckan o mage 14 sets o vader 20 sets

Det är okej om du struntar i att träna ben, axlar & rygg, men du kan inte strunta i att ta din medicin.
Citera
2019-11-27, 16:18
Medlem
Trenbologneses avatar
Hoppa på testotåget igen!

Tjenare allihopa! Jag ska nu under December månad göra en comeback på steroidscenen.
Har suttit inlåst 6mån och varit nykter så har tränat upp kroppen bra ren, har tidigare under många år kört div. steroider, min favoritstack är testo, mast o tren, alla dagar i veckan.

Men tänkte börja lite smått nu igen och vill gärna ha feedback på min kommande kur.

Min tanke är att vecka 1-8 köra 1ml Testo P eod, tillsammans med 40mg OT ed.
Sen efter 8v hoppa på 1.5 ml Testo E E4D, samt köra en dianabol (30mg ed) blast v 12 i ca 30 dagar.
Sen fortsätta på 1.5ml Testo E E4D tills ca v30, så blir en rätt så lång kur.

Givetvis clomid och nolva 2v efter sista sticket..

Vad tror ni? Rätt så mild kur om man jämför med mina tidigare, har en bra grund och kunskap inom träning och kost, så känner mig jävligt redo att hoppa på testotåget igen! (Även åldern inne denna gången)
Sorry för luddigt inlägg, men ville inte skapa en separat tråd och är exalterad som FAN!
Senast redigerad av Trenbolognese 2019-11-27 kl. 16:23.
Citera
2019-11-27, 16:28
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
Tjenare allihopa! Jag ska nu under December månad göra en comeback på steroidscenen.
Har suttit inlåst 6mån och varit nykter så har tränat upp kroppen bra ren, har tidigare under många år kört div. steroider, min favoritstack är testo, mast o tren, alla dagar i veckan.

Men tänkte börja lite smått nu igen och vill gärna ha feedback på min kommande kur.

Min tanke är att vecka 1-8 köra 1ml Testo P eod, tillsammans med 40mg OT ed.
Sen efter 8v hoppa på 1.5 ml Testo E E4D, samt köra en dianabol (30mg ed) blast v 12 i ca 30 dagar.
Sen fortsätta på 1.5ml Testo E E4D tills ca v30, så blir en rätt så lång kur.

Givetvis clomid och nolva 2v efter sista sticket..

Vad tror ni? Rätt så mild kur om man jämför med mina tidigare, har en bra grund och kunskap inom träning och kost, så känner mig jävligt redo att hoppa på testotåget igen! (Även åldern inne denna gången)
Sorry för luddigt inlägg, men ville inte skapa en separat tråd och är exalterad som FAN!

Jag hade skippat dianabolen eller väntat lite längre kanske. Köp lite ai också, som du har hemma ifall du får känningar.
Senast redigerad av SpOeNdi 2019-11-27 kl. 16:31.
Citera
2019-11-27, 16:29
Medlem
Loafees avatar
Sluta mät i mL, då det är olika doseringar på olika oljor. Mät istället i milligram (mg).

Ska du kliva på 100mg testo P och sen 150mg? Eller är det 250mg och sen 375mg? Jag är medveten om att det säljs standarddoseringar på olika estrar, men vanan behöver sättas oavsett.
Citera
2019-11-27, 16:31
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
12v orala? Jag hade skippat dianabolen. Köp lite ai också, som du har hemma ifall du får känningar.

Tänkte alltså att på v12 starta med 30mg dianabol i ca 30 dagar. Kanske kör skjuta upp dbollarna ytterligar några v med tanke på att jag tänkt köra OT v1-4 + att kuren ska vara tot ca 6-7månader.

Du har rätt ang. ai, får köpa hem det också även fast jag ej haft känningar innan så är det alltid bra att vara förberedd.
Citera
2019-11-27, 16:33
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Tänkte alltså att på v12 starta med 30mg dianabol i ca 30 dagar. Kanske kör skjuta upp dbollarna ytterligar några v med tanke på att jag tänkt köra OT v1-4 + att kuren ska vara tot ca 6-7månader.

Du har rätt ang. ai, får köpa hem det också även fast jag ej haft känningar innan så är det alltid bra att vara förberedd.

Såg det sen därför jag redigera jag hade nog skjutit upp det några veckor.
Kör OT lite längre med, 5-7 veckor kanske
Senast redigerad av SpOeNdi 2019-11-27 kl. 16:38.
Citera
2019-11-27, 16:33
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Sluta mät i mL, då det är olika doseringar på olika oljor. Mät istället i milligram (mg).

Ska du kliva på 100mg testo P och sen 150mg? Eller är det 250mg och sen 375mg? Jag är medveten om att det säljs standarddoseringar på olika estrar, men vanan behöver sättas oavsett.

Tanken var att köra 100mg testo prop eod v1-8, sen öka dosen när jag hoppar på långsamma estern till 375mg E5D, du har rätt, bör skrivit i mg istället för ml.
Citera
2019-11-27, 16:37
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
Såg det sen därför jag redigera jag hade nog skjutit upp det några veckor

Gick lite snabbt, såg ej det. Jo, jag skjuter nog upp dbollarna till senare i kuren.
Annars är det väl en helt ok rätt så basic standardkur, right?

EDIT: Kan även tillägga att jag hade 6.1 nmol när jag testade mina nivåer, så har riktigt kassa testosteronnivåer just nu.
Levern och alla andra blodvärden var bra.
Senast redigerad av Trenbolognese 2019-11-27 kl. 16:39.
Citera
2019-11-27, 16:40
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Gick lite snabbt, såg ej det. Jo, jag skjuter nog upp dbollarna till senare i kuren.
Annars är det väl en helt ok rätt så basic standardkur, right?

Ser bra ut!
Citera
2019-11-27, 19:29
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

EDIT: Kan även tillägga att jag hade 6.1 nmol när jag testade mina nivåer, så har riktigt kassa testosteronnivåer just nu.
Levern och alla andra blodvärden var bra.

Riktigt dåliga nivåer, funderat på TRT igenom vården? Kan rekommendera ekenhälsan. Du får det garanterat!
Citera
2019-11-27, 19:43
Medlem
Trenbologneses avatar
Citat:
Riktigt dåliga nivåer, funderat på TRT igenom vården? Kan rekommendera ekenhälsan. Du får det garanterat!

Ja, när jag satt på LVM i Mars där dom tog proverna så sa de att jag låg inom gränsintervallen alltså mellan 6-21nmol. Nu hade jag 6,1 men hade jag haft 5 så hade jag fått nån form av behandling.
Enda de sa var att jag skulle mäta nivåerna efter 6 månader igen.

Detta påverkar mig riktigt mycket, både i psyket och hur jag återhämtar mig, samt min sömn som är 12+ timmar varje natt, utan att jag känner mig utvilad öht.

Hade glädjeligen tagit emot hjälp, men kommer att börja självmedicinera nu i december. Klarar inte av att stå i ytterligare vårdköer återigen o vänta flera månader. Precis utstått det för min adhdmedicin.
Är helt färsk inom sjukvården och redan har jag börjat avsky den.

Jag kommer nog köra på kuren som jag bestämt och kolla mina nivåer 2-3 gånger under kuren, samt efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in