2019-11-29, 08:19
Medlem
Christer Sandelin slår mig som en märklig människa. Han har haft shower, spelat pop och jag kan tänka mig att han är bi. Bor han runt Stockholm?

För övrigt så står det inget om att bilden är på onaneraren.
Citera
2019-11-29, 08:32
Medlem
Magnus Carlsson (barbeidos) har jag själv bevittnat är helt sjuk i huvudet så det skulle inte förvåna mig om det är han, många shower har han varit med i också. Hans karriär står väl och stampar så han kanske flippat helt nu?
Citera
2019-11-29, 08:42
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Magnus Carlsson (barbeidos) har jag själv bevittnat är helt sjuk i huvudet så det skulle inte förvåna mig om det är han, många shower har han varit med i också. Hans karriär står väl och stampar så han kanske flippat helt nu?
Vadå " bevittnat är helt sjuk i huvudet", har du sett han gjort något liknande eller?
Citera
2019-11-29, 08:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
Och känd för sina shower??
Hallååå. Kastar ut helt orelevant namn.
Varför inte sven-bertil Taube, svante turesson när ni nu är igång.
Bättre kan ni
Hehe, ja dessa två är givetvis inte heller "popstjärnor". Men Svante skall enligt uppgift vara mycket välhängd.

"Shower" känns ju som någon som har mer än vanliga konserter. Typ krogshower & liknande.
Citera
2019-11-29, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielswe
Vadå " bevittnat är helt sjuk i huvudet", har du sett han gjort något liknande eller?

En gång såg jag en liten flicka på kanske fyra-fem år titta på honom med stora ögon som ett barn i den åldern gör när hon ser en känd person som hon kanske även hade som idol.

Ingen av dom såg att jav betraktade dom. Magnus svarade med att räcka ut tungan åt den lilla flickan och "lipa" varpå flickan började gråta.

Sen känner jag till en sak till om honom som jag inte tänker berätta om här, dock inget sexuellt men tillsammans med övrigt jag hört fullt tillräckligt för att övertyga mig om att karln är tkllräckligt störd för att kunna göra en sån här grej.

Stämmer väl in på att ha gjort många shower gör han också.
Citera
2019-11-29, 09:41
Medlem
spoilers avatar
Andreas L? Han verkar vara lite... gränslös.

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/andreas-lundstedt-döms-för-narkotikabrott/ar-BBXu9hS?ocid=spartanntp
Citera
2019-11-29, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Christer Sandelin slår mig som en märklig människa. Han har haft shower, spelat pop och jag kan tänka mig att han är bi. Bor han runt Stockholm?

För övrigt så står det inget om att bilden är på onaneraren.

Stoppapressarna brukar i vanliga fall inte vara blyga för att hänga ut folk med namn och bild.
Därför tror jag att bilden är en "hint" om vem det är, varför annars ha en bild överhuvudtaget?
Skulle inte tro att SP är mindre trovärdigt än vår vanliga Tabloidmedia som kan hitta på vadsomhelst.
Senast redigerad av pe11e 2019-11-29 kl. 12:00. Anledning: Tillägg
Citera
2019-11-29, 12:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Danny S är minst bisexuell, har haft hyllade shower och dessutom varit "deprimerad" vilket skulle kunna leda till detta märkliga beteende. Dessutom välhängd tydligen. Mycket talar för honom.
Tror också på Danny Saucedo, han är ju förvirrad i sin sexualitet och allmäntillståndet verkar spåra ur en del.
Citera
2019-11-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Stoppapressarna brukar i vanliga fall inte vara blyga för att hänga ut folk med namn och bild.
Därför tror jag att bilden är en "hint" om vem det är, varför annars ha en bild överhuvudtaget?
Skulle inte tro att SP är mindre trovärdigt än vår vanliga Tabloidmedia som kan hitta på vadsomhelst.
Det är en generisk bild som används bara för att skapa nyfikenhet när de inte av någon anledning kan använda foton på personen skvallerartikeln gäller. Här används samma bild: https://stoppapressarna.se/settochhort/chefredaktorens-hustru-super
Citera
2019-11-29, 12:33
Avstängd
outback4s avatar
Tomas Ledin..
Citera
2019-11-29, 12:43
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Andreas L? Han verkar vara lite... gränslös.

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/andreas-lundstedt-döms-för-narkotikabrott/ar-BBXu9hS?ocid=spartanntp

Personen ska ju vara "känd för relationer med tjejer". Andreas L är snarare känd för relationer med män.
Citera
2019-11-29, 13:05
Medlem
Kissunges avatar
Ja, att det är en bög eller invandrare är inte högoddsare direkt. Jag gissar också på Magnus Carlsson, han verkar vara mer dekadent än alla andra dekadenta människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in