2019-11-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hehe, ja dessa två är givetvis inte heller "popstjärnor". Men Svante skall enligt uppgift vara mycket välhängd.

"Shower" känns ju som någon som har mer än vanliga konserter. Typ krogshower & liknande.

Fan vad trött man blir på rykten om kändisar som ska va mycket välhängda. Minns när media spred rykten om att Colin Farell hade en hästballe. Sen läckte hans hemma porr och det visade sig att han hade en helt vanlig 15cm EU måtts kuk.
Bögar runkar jämt på gym och i badhus.
Citera
2019-11-29, 13:50
Medlem
jackflashs avatar
Kan det vara en viss Dr Tandläkare?
Citera
2019-11-29, 14:19
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Magnus Carlsson (barbeidos) har jag själv bevittnat är helt sjuk i huvudet så det skulle inte förvåna mig om det är han, många shower har han varit med i också. Hans karriär står väl och stampar så han kanske flippat helt nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Kissunge
Ja, att det är en bög eller invandrare är inte högoddsare direkt. Jag gissar också på Magnus Carlsson, han verkar vara mer dekadent än alla andra dekadenta människor.

Det ska ju röra sig om någon som har relationer med tjejer.
Citera
2019-11-29, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Danny S är minst bisexuell, har haft hyllade shower och dessutom varit "deprimerad" vilket skulle kunna leda till detta märkliga beteende. Dessutom välhängd tydligen. Mycket talar för honom.

Han är inte ens bisexuell , att folk fortfarande gått på den.
Citera
2019-11-29, 14:26
Bannlyst
Finns det någon annan artikel an skoj sidan Stoppapressarna?
Citera
2019-11-29, 14:32
Medlem
Marcens avatar
Man kan förstå att källan Stoppapressarna inte kan outa med namn i sin publikation, men de har sannolikt konto på flashback och bör kunna läcka informationen här i tråden tillsammans med den bevisning de (rimligen) har.

Seså, skrid till verket.
Citera
2019-11-29, 14:44
Bannlyst
Men snälla, klart att det INTE är Måns Z, Eric Saade eller Danny S.

Jag gissar på Magnus Carlsson , han gillar att simma vad jag hört.

Men lär väl aldrig komma fram ett namn, tror också att denna artikel kan vara påhitt
Citera
2019-11-29, 17:02
Medlem
rosa_humlas avatar
Profilbilden skulle med lite fantasi kunna vara Ola Salo, aktuell med show på Hamburger Börs just nu.
Citera
2019-11-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Personen ska ju vara "känd för relationer med tjejer". Andreas L är snarare känd för relationer med män.
När de ändå är igång... Varför inte peka ut jimmy Åkesson. Han spelar pop i stackars barn eller vad det heter med en casio köpt på hobbex. Fast... Popstjärna?? Inte ens med en mammas goda vilja.
Citera
2019-11-29, 18:43
Medlem
Darin är väl i det närmaste asexuell, Magnus Carlsson (Barbados) gift och verkar inte vara exhibitionistisk och har inte att massa tjejer.

Jag tror det är Danny S. Dannys show är fortfarande på turné och han har väl visat sig naken en och annan gång på Instagram och verkar inte så pryd.
Citera
2019-11-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
FB dase = minst 25cm kuk

Efter ett kallt bad.Jag tror för övrigt det är Magnus Carlsson. Jag har sett honom på badhus ett par gånger. Dock är han inte Flashback-material, men det brukar väl sällan blottare vara? Vi har ju fullt upp med att knulla tajta supermodeller i tvåan
Citera
2019-11-29, 19:16
Avslutad
Jonas gardell pratade ju om att Sandelin brukade basta på samma ställe som jonas och jonas berättade det som om det var underförstått at Sandelin nog egentigen var lite gay
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in