Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Here we go again.
Nu tillkommer en ny teori:
att en svensk rasist stalkat Wilma, stalkat henne och mördat henne.
Som sagt dina teorier går alltid ut på att vända misstankarna åt alla andra håll än: Tishko Ahmed
Nej (förekommer dej lite här), jag är inte motståndare till andra teorier än min egen.
Det är bara när de innehåller en gemensam nämnare som jag tycker det börjar dofta för mycket av desinformation och propaganda.
Jag har varit aktiv på Flashback i över 10 år, i krimtrådarna, och detta skulle isåfall inte vara ett nytt beteende. Det händer i varenda stor mordtråd att falsk information postas i syfte att ”o-misstänkliggöra” en MGM/GM.
Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Ja där har du rätt troligen har dessa konoton styrt av en och samma person: TISHKO AHMED.
I syfte att pressa, styra, manipulera, svärta ner Ws rykte.
Troligen läser MGM2 (pappan) och/eller andra släktingar/klanmedlemmar här och i och med att vi börjat diskutera konton har de tagit sig in på dessa och börjat mixtra med informationen.
Allt för att få misstankarna att peka bort mot Tishko...
Men faktum är Tishko Ahmed sitter häktad på sannolika och misstankarna verkar ha skärpts än mer.
Det finns ju enligt ÅK finnas teknisk bevisning, kanske digital kommunikation, mobilpejling, eller blod, som styrkt misstankarna.
Om vi bortser från Tomatos inlägg där hen vittnar om ändringen på Twitter-kontona runt klockan 01.50 igår. Och så ser vi vad vi troligen är överens om:
1. Alla de fyra användarnamnen styrdes av en och samma person.
2. Den som styrde dem ligger bakom försvinnandet av Wilma.
3. Den som styrde dem har postat inlägg som stödjer USA och Trump.
4. Den som styrde dem har, oavsett vem det är, utgett sig för att vara andra personer, både män (@96yoseff, Tishko Ahmed) och kvinnor (@wilmanouvelle).
Om vi utgår ifrån de fyra punkterna ovan, då är det väl mest troligt att den som har styrt dessa användarnamn, och som därmed ligger bakom Wilmas försvinnande, det är någon som gillar USA och Trump, och som dessutom är någon helt annan än de hen utger sig för att vara i de fyra Twitter-användarnamnen?
Och i så fall är hen inte Tishko Ahmed.
Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Ändrar i hopp om att det ska verka vara T konton, när T sitter häktad och Flashback har fullt fokus på dess konton, nu får du väl ändå ta och ge dig.

Ändringarna gjordes framför allt 13 november 2019, ungefär när Wilma försvann. Ändringarna igår (om de gjordes) tror jag var en panikhandling, när AGM (alternative gäringsmannen) märkte att vi här på Flashback inte helt svalde att det skulle vara Tishkos konton och användarnamn. Det gjordes dessutom mitt i natten när färre kunde märka det. Och du bör nog inte utgå ifrån att AGM är världens smartaste heller.