2019-11-28, 22:02
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Om vi ponerar att MGM är mördaren (vilket troligtvis är så, ändå) så är han otroligt duktig på att dölja undan spår med tanke på att alla just nu står och stampar och inte hittar Wilma.

Jag tror faktiskt inte en sådan man hade varit så dum att påstå att de gjort slut, när polisen uppenbart kommer få fram uppgifter direkt ifall det stämde eller inte. Men vi får se, hoppas det sker något nytt snart.

Jag tror inte alls att han är så särskilt duktig. Han mördade en stackars svensk tjej. Inte första gången en invällare som inte ens skulle ha varit i vårt land gjort det.
Att hon inte hittats ännu vad vi vet är för att andra har dolt spåren efter det fega aset. Han har inte själv sopat igen efter sig.
Citera
2019-11-28, 22:02
Medlem
meiis avatar
[quote=Tuttelisa|69443790]
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Håller med. Var kom detta ifrån🤔🧐

Japp ju går mina tankar vem sitter bakom detta konto 😯 skyddade av brottsling 🙄🤔 hur mycket och vad vet denne 😯
Citera
2019-11-28, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivDamp
Jag har inte uttryckt mig respektlöst mot några anhöriga någonstans. Senast idag var jag ute och letade efter BO.

Släpp dedär nu och låt tråden användas för det den skall och inte massa jävla gnäll.

"Asså fattar ni vilken rysande bra Rättegångspodd detta kommer bli en vacker dag? Och vilken FUP!!!" är enligt mig jävligt mkt gottande och respektlöst. Men du tänkte dig nog inte för.

Respekt för att du är ute och letar.

Släpp det själv. Inga problem för mig att göra efter detta.
Citera
2019-11-28, 22:04
Medlem
lolita-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Lite uppdatering från polaren som är med och söker.
Inget nytt från de polisen har hittat, men de sägs vara i ett skogsparti nånstans i Uddevalla.
Ett annat rykte som inte är bekräftat, men jackan som hittades tillhörde Wilma. Men det är sånt som snackas bland dom sökande, inget polisen har sagt. Utan de som hörts. Sökandet kommer fortgå fram till klockan 23 iallafall

Så det är iaf bekräftat att polisen HAR hittat något men vad vet vi ej ännu ? Tack för info !
Citera
2019-11-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Jag fick precis nu SMS från FIKK att det är sök imorgon kl 10.00

Varför så sent skickande av SMS vad har hänt ikväll egentligen?
Polisen ställer in intervjuer med Efterlyst, why? även om de inte har något nytt att komma med så brukar det alltid generera tips att vara med i efterlyst.
Var skall det vara sök - stod det något om det?
Citera
2019-11-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Knappast någon människa klarar av att gräva på en väg som är förberedd för asfalt, vägteorin är bara så urbota korkad så det finns inte på kartan.

Nu är det gropar där man håller på med avlopp eller vatten ledningar jag pratar om inte en färdig vältat yta för asfalt. I en grop går det utmärkt med spade alla gånger jag gjort det i arbete👍
Citera
2019-11-28, 22:07
Medlem
DjPuttes avatar
Inget konstigt att hon ringer x:et istället för en 35åring som hon inte kanske vill outa, Vet flera som kan göra dyl för få skjuts hem men i detta fall osvuret men han kanske var den godtrogna och inte ville skapa bråk efter dem separerat!

Många gissningar få svar tror ÄRLIGT sagt polisen vet lika lite, Sak samma får man inget ur MGM vad säger det att han kanske är oskyldig som han säger..

Man måste fan börja ta saker i beaktning istället för man gjort ca 1000 sidor nu plus och gissat och gissat, Håller alla vinklar öppna nu mera och inte håller otroligt hon lever som att hon är död kommer inte bli chockad åt ngt håll!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han som skriver det här är ju tydlig med att han fömedlar information som kommer från pappan och mgm.

Jag tror inte pappan eller nån mer än mgm vet vad som har hänt. Mgm ljuger för alla och familjen försöker säkert själva förstå vad som har hänt.

Pappan vet nog, eftersom
Han hjälpt sin son med kroppen och alibi. Han är inte misstänkt för grovt skyddande av brottsling utan anledning. De har något på pappan också
Citera
Medlem
Tjenare!
Har en fråga om någon vänlig själ kan tänka sig svara på den.
Jo, det står att åtal skall vara väckt senast den 6/12-2019, innebär det att förundersökningsprotokollet släpps den dagen eller får man vänta ännu längre på detta?
Sorry för okunnighet, mvh!
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var skall det vara sök - stod det något om det?

Det kan vara bättre att inte prata om det, ifall utredningen är i ett känsligt läge och det finns medhjälpare som ej sitter bakom galler.
Citera
2019-11-28, 22:08
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Okej...tittade inte så noga på utseendet

Det är nog tur att du inte arbetar som utredare
Citera
2019-11-28, 22:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilen86
Nu är det gropar där man håller på med avlopp eller vatten ledningar jag pratar om inte en färdig vältat yta för asfalt. I en grop går det utmärkt med spade alla gånger jag gjort det i arbete👍
Och du tror inte dem skulle upptäcka en kropp i en grop dem arbetar i???
Kom igen nu låter som du inte varit ens nära ett dyl arbete utan gissar på bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in