2019-11-28, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilen86
Möjlig teori jag fyller ut:

Skulle vilja veta exakt på karta var bilen vid sjön har synts. Sen slå en ring runt platsen med 3 mils ungefär. Vilka vägar finns då inom området?
Det bör va avskilda vägar gärna utan bostäder,vändplats,träskmark,brunnar. Han har nog inte gått långt från bilen och dolt den snabbt för att ev återkomma.

Några intressanta punkter och ta hänsyn till är ju om han åkt förbi en gör det själv tvätt och snabb spolat av bilen. Även om han har betalt poleterna kontant finns det kamera vid automaten.

Sen är det bekräftat att MGM hade tvätt maskin i ? i så fall bör maskinen tömmas på vatten då jord spår kan finnas i maskinens botten.

Skulle även vilja veta om det inom det området finns någon har besökt via jobbet och vet att den skogs vägen inte är trafikerad nattetid.
Citera
2019-11-28, 14:30
Medlem
Hitta en gammal instagram profil som heter wilma_amme.. Detta är väl samma Wilma?

https://instagram.com/wilma_amme?igshid=6brac85vsdls

Sista posten gjordes 1/1-14.. Hjärtskärande att se dessa videos på en helt vanlig sprallig tjej som nu är försvunnen 💔 Fy fan va hemska människors det finns !!! Jag hoppas så att familjen ska få svar på vad som hänt henne.
Citera
2019-11-28, 14:34
Medlem
meiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Hitta en gammal instagram profil som heter wilma_amme.. Detta är väl samma Wilma?

Sista posten gjordes 1/1-14.. Hjärtskärande att se dessa videos på en helt vanlig sprallig tjej som nu är försvunnen 💔 Fy fan va hemska människors det finns !!! Jag hoppas så att familjen ska få svar på vad som hänt henne.

Vad är det som talar för att detta är försvunna Wilma 🤔🙄
Citera
2019-11-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Vad är det som talar för att detta är försvunna Wilma 🤔🙄

En annan på instagram som följer och följs av W:s båda 2 instagram konton följer även denna.. Och för övrig ser det ju definitivt ut som henne. Med ”pricken” på hakan och allt.
Citera
2019-11-28, 14:43
Medlem
MGM2 är tydligen fri som en fågel.. hittade en artikel om detta,( hans advokats uttryck! )
Är det inte konstigt att man är fri som en fågel om man är misstänkt gm
Ingen anmälningsplikt ingenting! måste ju ha span på den där hoppas jag!

https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/advokat-till-sl%C3%A4ppt-i-wilma-utredningen-f%C3%B6rst%C3%A5r-inte-varf%C3%B6r-han-togs-in-1.208996 19
Citera
2019-11-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Googlade och fick upp en annons på en ford kuga 2010 vet inte om det är standard men den som låg till salu hade gps!

På blocket sökte jag 2009-2011 och en av 33 som har navigator/GPS så sannolikheten att denna har de är nog inte så stor.
Citera
2019-11-28, 14:44
Medlem
meiis avatar
Citat:
En annan på instagram som följer och följs av W:s båda 2 instagram konton följer även denna.. Och för övrig ser det ju definitivt ut som henne. Med ”pricken” på hakan och allt.

Okej...tittade inte så noga på utseendet
Citera
2019-11-28, 14:46
Medlem
Overtramps avatar
Vet någon hur det där ryktet om att dom hittade den beslagtagna bilen på Äsperöd ligger till?

Tänker att där i närheten ligger Sigelhults kyrkogård som är relativt off och mörkt på natten, om han eventuellt skulle kunna ha grävt nere henne i en nygrävd grav? Vet inte om det skuile ställa till det för likhundarna eller ej? Men man har väl sökt av där antar jag.
Citera
2019-11-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
På blocket sökte jag 2009-2011 och en av 33 som har navigator/GPS så sannolikheten att denna har de är nog inte så stor.

Nej dessvärre då :/
Citera
2019-11-28, 14:52
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:

Ja och vilket bekräftar min egen lilla utredning.

Som förälder så hade jag satt stopp på hennes fåfänga i kring sitt eget utseende, så otroligt snygg var hon inte dock så har hon ett eget utseende av den typen som efterfrågas idag.
Det där kan ha utvecklats till att gå in djupare, möten med män och möjligen resor eller löften om till Tyskland/USA, det kan finnas andra videos ute, faktiskt att jag tror det.

Vilket i sin tur kan ha utmynnat i det som har skett, tyvärr ganska vanligt.
Citera
2019-11-28, 14:54
Medlem
meiis avatar
Citat:

Vilka är Wilmas andra instagramkonto då?
Citera
2019-11-28, 15:00
Medlem
Jag tror sj hon kan ligga här inne el källaren då det är väldigt mkt utrymme och skräp ingen vetksamhet längre effter brand allt står helt öppet och ävrn vet att det rör sig mkt skummisar av utomnordisk härkomst så det är nog ett hett tipps. https://www.google.com/search?q=wipco+stigen&client=ms-android-samsung-gs-rev1&hl=sv&prmd=mivn&sxsrf=ACYBGNTvscFisTRkFvF_ztT Gl9CzHJOIBQ:1574949301982&source=lnms&tbm=isch&sa= X&ved=2ahUKEwjC97uth43mAhVmx4sKHebCDqQQ_AUoAnoECA4 QAg&biw=412&bih=718&dpr=2.63#imgrc=TjR9Ze5pGZrFoM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in