2019-11-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Gjort slut, annan man.
Låter som någon efterhandskonstruktion. Ett försök att så tvivel och undkomma straff.

Om vi ponerar att MGM är mördaren (vilket troligtvis är så, ändå) så är han otroligt duktig på att dölja undan spår med tanke på att alla just nu står och stampar och inte hittar Wilma.

Jag tror faktiskt inte en sådan man hade varit så dum att påstå att de gjort slut, när polisen uppenbart kommer få fram uppgifter direkt ifall det stämde eller inte. Men vi får se, hoppas det sker något nytt snart.
Citera
2019-11-28, 21:53
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Vi vet ju inte vad för bevis åklagaren har, jag menade det som säger emot av det vi andra vet.

Vi vet att åklagaren har tillräckliga bevis... Det väger en uns mer än rykten från en kompis kompis till MGMs PAPPA, som även han varit inne och vänt. Sluta spring kurdernas ärenden nu.
Citera
2019-11-28, 21:54
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolita-x
Ja precis, skrev det i tidigare inlägg efter pressträffen men där sa det ej vilken typ av bevisning som gjort att deras misstankar blivit starkare, men att det var att de fått svar ifrån NFC, ville bara dela med mig av vilken form av bevisning det faktiskt handlar om i fallet eftersom det gjort att det är mer säkra på att just ett brott begått kan det ju handla om att det hittat w-lmas blod i lägenheten

Ja blod är väl det mest sannolika i form av fynd, om något dåligt skett. Men det blir ju vanskligt med bevisvärdet av det ifall det bara är lite blod. Hon bodde ju trots allt där...
Citera
2019-11-28, 21:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Kurderna skiter väl ner sig nu- trodde aldrig det skulle bli sån uppslutning kring lilla Wilma.

Svensken är individualist, men inte när det gäller!!
Folk kommer utreda och söka ända tillls inkräktarmördarna åker fast!

Så sant så!

Och ÅK (åklagaren) tillika FUL (FörUndersökningsLedare) verkar vara en mycket bestämd och kompetent person, som kan peka med hela handen om det behövs. Det är inte ovanligt att FUL deltar vid förhör i senare skeden tex om en GM har långt till erkännande.
Citera
2019-11-28, 21:55
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Skulle han verkligen våga ställa sig att gräva mitt på vägen? Det var ju i Så fall ingen liten grop han skulle behöva gräva. Svårt att tro att han skulle ha kraft och nerver till detta.

Knappast någon människa klarar av att gräva på en väg som är förberedd för asfalt, vägteorin är bara så urbota korkad så det finns inte på kartan.
Citera
Medlem
Obehagligt att någon som skyddar gärningsmännen sprider lögner i tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider-Man
Då tycker jag i så fall du ska uttrycka dig med mer respekt med tanke på anhöriga och det faktum att sånt här skit kan hända precis vem som helst. Din kommentar var i allra högsta grad ett "gottande".

Jag har inte uttryckt mig respektlöst mot några anhöriga någonstans. Senast idag var jag ute och letade efter BO.

Släpp dedär nu och låt tråden användas för det den skall och inte massa jävla gnäll.
Citera
Medlem
Ja precis kurderna är vana att få lågt straff i Sverige så de tror att det är lätt att komma undan. Vi får vänta och se. Hoppas staten är hårda nu och inte på milt straff som vanligt.
Citera
2019-11-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Vi vet att åklagaren har tillräckliga bevis... Det väger en uns mer än rykten från en kompis kompis till MGMs PAPPA, som även han varit inne och vänt. Sluta spring kurdernas ärenden nu.

Och då får vi vänta och se? Det enda som skett de senaste sidorna i tråden är ändå massa teorier, så att jag kommer med uppgifter från ena sidan som jag inte sagt stämmer, utan skrev tydligt är från deras perspektiv, är mycket mer intressant enligt mig iallafall.
Citera
Medlem
Tuttelisas avatar
[quote=meii|69443734]
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective

Ja jag tyckte det lät jätte konstigt detta !? Mycket konfunderad blev jag verkligen 😯🤔
Håller med. Var kom detta ifrån🤔🧐
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
Uppenbar efterkonstruktion. De var i en relation och Wilma hade inte flyttat ut. Må MGM och alla inblandade samt de som skyddar dessa mördare RUTTNA i ett kurdiskt fängelse någonstans.

Han som skriver det här är ju tydlig med att han fömedlar information som kommer från pappan och mgm.

Jag tror inte pappan eller nån mer än mgm vet vad som har hänt. Mgm ljuger för alla och familjen försöker säkert själva förstå vad som har hänt.
Citera
Medlem
lolita-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Ja blod är väl det mest sannolika i form av fynd, om något dåligt skett. Men det blir ju vanskligt med bevisvärdet av det ifall det bara är lite blod. Hon bodde ju trots allt där...

Beroende på mängden blod och de tillhör w-lma. Stod tidigare i tråden att de brutit upp golvet hos mgm men vet inte om det var en trådsanning, isåfall kan de ju varit en del där och de blir svårt att bortförklara en större mängd av sin försvunna flickväns blod under golvbrädorna! Hoppas det hittat något riktigt bra som är just de det behöver för att knäcka honom.

Edit :
Ber om ursäkt läste ditt svar helt fel! Upprepade typ det du menade med andra ord! Sorry!
Senast redigerad av lolita-x 2019-11-28 kl. 22:03. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in