Citat:
Ursprungligen postat av
Lamplight99
Jo, det kan stämma, men inläggen på twitter är fortfarande gjorda den 13/11, det var väl inte förrän den 17:e hon anmäldes försvunnen (rätta mig om jag har fel här, all fakta snurrar i huvudet efter tusen sidor) så det vore ändå märkligt om det var ett trollkonto. Tror inte det är MGM som har öppnat kontot och postat i hennes namn.
Söker man på T*****A**** på Instagram (mellannamnet S***** är inte med där jag såg det - så kommer man som någon skrivit redan, till ett konto med en bild av en flicka med hatt som i någon mån kanske kan sägas likna W.
Sen var det antingen på Twitter eller Instagram som man inte ser T:s kommentarer men man ser vad några har svarat honom. så sent som den 9 nov. Tror jag sökte genom en omväg, se menyn, jag har glömt.
Och svaren handlar om USA och politik, samt något om hårschampo, och där hade T länkat till en någon kille, med arabisk (tror jag) text.
Det jag såg gav intryck av helt vanliga kommentarer och inget konstigt - utom bilden !
Har själv inga konton där så kunde inte följa och forska på vanligt sätt.
Men liksom på Facebook ser man ju en del kommentarer ändå.
Om jag ändå kan komma ihåg vilket av kontona det var ... Kanske någon annan kan kolla mer.