Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Jag har alltid haft svårt för Zlatan, och fann det motbjudande när han lanserade klädmärken och skit i samband med EM 2016, bokstavligen talat dagar innan mästerskapet skulle dra igång. Sen leken med reklamer och insinuationer inför VM 2018. Attacken på Janne men även Berg och Granqvist. Nu detta.
Zlatan är helt död för mig efter detta. Jag har länge trott att han har haft dålig rådgivning; nu undrar jag om det inte är så att han helt enkelt inte är mottaglig för god rådgivning.
Även ganska kul att se figurer som Emir Osmanbegovic utöva sin etnocentrism under täckmanteln att svenskar är kritiska mot Zlatan av rasistiska skäl.
Jag skrattade gott när läste vad Emir skrivit för tweet om hur mycket skit Zlatan har fått, vem annan i Sverige skulle ha kommit undan med så mycket skit han har sagt?
Jag har några i min närhet som avgudar Zlatan, aldrig förstått varför och en av dem försvarar också det här.
MFF har försökt förstorat upp Zlatans koppling till MFF och att Zlatan aldrig har pratat om sin koppling till MFF är hans argument.
För mig är det skitsamma, jag har aldrig gillat Zlatan.