2019-11-27, 22:18
Medlem
Marsipanankas avatar
Hej, utan att veta så undrar och hoppas jag att det finns någonstans dit anhöriga, vänner , arbetskamrater, övriga nära relationer kan få ett stöd. Finns det något sådant speciellt professionellt riktat i denna/liknande situation? Samtidigt undrar jag, som ekonomiskt utbildad, om det finns någon ekonomisk fond eller liknande (ackrediterad eller liknande)startad för att bistå i hjälparbetet. Om inte, finns det någon sådan startad? eller alternativt att man stödjer Missing People? Vi är säkert många som vill bidra ekonomiskt (om det är under organiserade former och går "dit det ska")
Citera
2019-11-27, 22:18
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jovart
Kan inte släppa twitter-kontot. Lägg märke till att både @wilman*uvelle... och @96y*seff la ut sitt allra första twitterinlägg samma datum (23 oktober 2019) och slutar twittra samma datum (13 november). Sammanträffande...

* = o

Jag håller med. Något skumt är det. Ville han skapa falska bevis, för familjen och omgivningen, om hennes o-trohet? Med tanke på hur han betett sig på skolan mot Ws klasskompisar så verkar han mer än normalstörd. Tror han skulle kunna gå långt för att få sin vilja igenom. Inställsam mot hennes familj, men annars en hustyrann.
Citera
2019-11-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Är MSP och den andra organisationen fortfarande ute och letar idag?

IOM presskonferensen imorgon så kanske de har hittat kroppen?

Jag tänker på eftersom ni skriver att systern slutat att delat sina inlägg.
Är det någon som vet hur dags presskonferensen ska vara. Vilken tid?
Citera
2019-11-27, 22:19
Medlem
Kellywomans avatar
var finns uppgifter om att det skall hållas presskonferens imorgon?
Citera
2019-11-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolita-x
Tror personen syftade på att mgm/medhjälparen kan behövt lägga en kabel i naturen när de gömt kroppen och att tex Missing people mm bör hålla utkik efter avföring

Men vem tar sig tid eller ens blir skitnödig när en kropp ska gömmas? 😂
Citera
2019-11-27, 22:23
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka
Hej, utan att veta så undrar och hoppas jag att det finns någonstans dit anhöriga, vänner , arbetskamrater, övriga nära relationer kan få ett stöd. Finns det något sådant speciellt professionellt riktat i denna/liknande situation? Samtidigt undrar jag, som ekonomiskt utbildad, om det finns någon ekonomisk fond eller liknande (ackrediterad eller liknande)startad för att bistå i hjälparbetet. Om inte, finns det någon sådan startad? eller alternativt att man stödjer Missing People? Vi är säkert många som vill bidra ekonomiskt (om det är under organiserade former och går "dit det ska")

https://www.missingpeople.se/sv/stod-oss/

Tack för att du finns
Citera
2019-11-27, 22:24
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexpanelen
Är det någon som kommer ihåg vilka sidor som det skrev om MGM’s elförbrukning?

Det var SweetMissyM som nämnde detta här är hennes inlägg i tråden

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1164794&threadid=309 5431
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Tanke om kontot på Twitter.

Kan det vara så att W gick igenom hans telefon och tog över kontot och ändrade profilebilden för att hon var arg på honom? Var inte hon svartsjuk ibland? Tidigare i tråden var det nån som pratade om att hon hade varit otrogen, kan det ha varit tvärtom. Att det var han som var otrogen.

Hur blev det med han V...o eller W...o som dök upp här? Finns han på riktigt och håller han sig undan som nån sa här?
Citera
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Jag håller med. Något skumt är det. Ville han skapa falska bevis, för familjen och omgivningen, om hennes o-trohet? Med tanke på hur han betett sig på skolan mot Ws klasskompisar så verkar han mer än normalstörd. Tror han skulle kunna gå långt för att få sin vilja igenom. Inställsam mot hennes familj, men annars en hustyrann.

Tänkte också på det. Att det är mgm som startat twitterkonton, inte bara hennes utan även ett par till för att bygga upp någon form av falskt rättfärdigande för att han tagit livet av sin flickvän. Om det skulle vara så, så verkar det som att han kommit på att det kanske inte var så smart och bara lämnat kontona som vi ser dom nu.
Citera
2019-11-27, 22:27
Medlem
Labanoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka
Hej, utan att veta så undrar och hoppas jag att det finns någonstans dit anhöriga, vänner , arbetskamrater, övriga nära relationer kan få ett stöd. Finns det något sådant speciellt professionellt riktat i denna/liknande situation?
Ja, hos kyrkan t.ex. https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/kyrkan-f%C3%B6rs%C3%B6kte-d%C3%A4mpa-oron-f%C3%B6r-f%C3%B6rsvunna-wilma-1.20868824
Citera
2019-11-27, 22:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
https://www.missingpeople.se/sv/stod-oss/

Tack för att du finns

Ja bara organiserat så det inte blir som vi Dantes försvinnande
Citera
2019-11-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Någon borde tipsa polisen om detta. Man ser väl inte vilket klockslag han postade den 13? Polisen kanske kan kolla sånt och var han befann sig när det postades?

Jag är en idiot när det gäller teknik. Så ha överseende med det ifall mitt tips var stupido!

Sen undrar jag en sak, är det 100% bekräftad att någon såg henne på torsdagen? Vem såg henne då?
Det har man undrat länge. Vem VET? Vem såg henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in