2019-11-27, 17:26
Medlem
MFFare borde nog vara glada att de slipper Zlatan som delägare, tror inte ens någon vill ha en delägare i klubben.
Visst kan han vara en kul personlighet, men inget en klubb borde vilja hamna under. När han går in som ägare kan man nog konstatera att Hammarby blivit "ägda".
Senast redigerad av Storbob 2019-11-27 kl. 17:30.
Citera
2019-11-27, 17:27
Medlem
Kagge69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Zlatan är mest förknippad med Rosengård, Zlatan är smart han har nog en baktanke med detta.
Håller helt med, han är ju inte så dum med tanke på hur hans karriär har gått, inte på planen då men affärsmässigt, Amsterdam, Turin, Milano, Barcelona, Paris, Manchester och Barcelona är bra ställen att skaffa ett varumärke i.
Citera
2019-11-27, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kagge69
Håller helt med, han är ju inte så dum med tanke på hur hans karriär har gått, inte på planen då men affärsmässigt, Amsterdam, Turin, Milano, Barcelona, Paris, Manchester och Barcelona är bra ställen att skaffa ett varumärke i.

Precis. Zlatan jobbar bra, men Zlatan jobbar för Zlatan.
Citera
2019-11-27, 18:05
Medlem
Smegmas avatar
Vad jag har förstått så ska väl Markus Rosenberg avtackas och hyllas i morgon för sitt HJÄRTA till Malmö?

Detta vet givetvis den giriga Krok-Näsan om och vill förstöra - få uppmärksamhet. Han tror att han står över allt och alla. Jävla sopa. Har han ingen skam i kroppen eller har allt fastnat i näsan? Jävla sopa!

Försvinner inte statyn så vet jag inte vad som ska krävas för ett bombdåd i Sveriges Bagdad.
Citera
2019-11-27, 18:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Njae, spelarna själva har lite att säga när det gäller vilka klubbar som de tillslut hamnar i.
Citera
2019-11-27, 18:09
Medlem
Citat:

En buffert från bollsparkandet med rådgivare därefter?
Citera
2019-11-27, 19:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Vad jag har förstått så ska väl Markus Rosenberg avtackas och hyllas i morgon för sitt HJÄRTA till Malmö?

Detta vet givetvis den giriga Krok-Näsan om och vill förstöra - få uppmärksamhet. Han tror att han står över allt och alla. Jävla sopa. Har han ingen skam i kroppen eller har allt fastnat i näsan? Jävla sopa!

Försvinner inte statyn så vet jag inte vad som ska krävas för ett bombdåd i Sveriges Bagdad.
Låter som du glömt dom där 85 miljonerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Storbob
MFFare borde nog vara glada att de slipper Zlatan som delägare, tror inte ens någon vill ha en delägare i klubben.
Visst kan han vara en kul personlighet, men inget en klubb borde vilja hamna under. När han går in som ägare kan man nog konstatera att Hammarby blivit "ägda".
Jag tror inte ens Zlatans idé ens skulle funegra på nått sätt i MFF, ser inte MFF som någon som skulle göra så de ger upp sitt ägarskap i den omfattningen som vi pratar om här.
Citera
2019-11-27, 19:20
Medlem
Citat:

Jag håller med. Han väljer alltid sina tillfällen.

Och som sagt sättet han gör det. Genom att göra det till ett spektakel med hammarbys tröja. Om det handlade om en investering hade han kunnat göra det via bulvaner och ligga lågt.

Tror att det stör honom hur populär Rosenberg är.
Citera
2019-11-27, 19:33
Medlem
Som MFF:are skiter jag faktiskt fullständigt i om han köper 1/4 av Hammarby och är uppriktigt glad över att det inte skulle ha varit aktuellt med MFF.
Tror helt enkelt inte att affären kommer att gynna Hammarby särskilt mycket och efter de senaste åren ser jag inte heller Zlatan som en särskilt bra ambassadör.

Jag tycker däremot att det är jäkligt synd att inte statyn ställdes utanför AIK:s hemmaarena, som det var tänkt.
Citera
2019-11-27, 19:52
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Jag håller med. Han väljer alltid sina tillfällen.

Och som sagt sättet han gör det. Genom att göra det till ett spektakel med hammarbys tröja. Om det handlade om en investering hade han kunnat göra det via bulvaner och ligga lågt.

Tror att det stör honom hur populär Rosenberg är.
Och detta tyder på att han skiter FULLSTÄNDIGT i MALMÖ FF OCH sina barndomskompisar.

Så jävla fult och egoistiskt gjort.

Vad händer med Rosengård nu efter detta SVEKET?

Bomber och GRANATER!
Citera
2019-11-27, 19:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Och detta tyder på att han skiter FULLSTÄNDIGT i MALMÖ FF OCH sina barndomskompisar.

Så jävla fult och egoistiskt gjort.

Vad händer med Rosengård nu efter detta SVEKET?

Bomber och GRANATER!
Tror du MFF hade låtit i Zlantan köpa stora delar av MFF, och för ägandet skull?
Är svaret nej, så är frågan besvarad redan, och jag tror svaret är nej garanterat från MFF.

Detta ser mer ut som en investering, än nått annat.
Förstår besvikelsen oavsett, men får tänka på mer saker än sin egen besvikelse.
Citera
2019-11-27, 19:59
Medlem
Vad har Malmö gjort för Zlatan? Zlatan har däremot gjort mycket för Malmö redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in