2019-11-27, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingorbit
Nä inte direkt men lär ju inte kommit på den briljanta iden att lägga henne i en resväska direkt. Borde ju gått ett bra tag i mellan mord och att dom ska komma dit och fundera ut en plan. Och att någon i gemenskapen ska på semester just när detta hänt och skulle gå med på att frakta en kropp i en väska och riskera att åka dit låter inte troligt alls + polisen har nog koll på mer än bara pappan och sonen

En fullvuxen människa får inte plats i en resväska.

Sen när det uppdagas kommer de inblandade att skylla på varandra alt. Neka helt då man inte vill gola ner nån i klanen.

Jo snuten lär få släktforska lite de brukar ha stora familjer.
Citera
2019-11-27, 16:26
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Troligaste motivet är att hon ville göra slut.
Det är absolut den farligaste tiden i farliga förhållanden oavsett resterande omständigheter.

Jag tror du har rätt. Sandneger eller ej. Ett långsamt crescendo - slutade med W´s död. Synnerligen tråkigt. Hon hittas snart, tror jag.....
Citera
2019-11-27, 16:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeislife
Har inte twitter själv men någon la ut en bild, under kommentaren på twitter som yousef skriver fanns det en kommentar till, where is she
Kanske inget relevant då jag inte sett någon av er kommentera det
Den stackars snubben som Wilma directmessaged (DM) med på twitter har väl inte fått veta något om vad som hänt henne, säkert är han orolig också. Han verkade bo i USA?
Citera
2019-11-27, 16:28
Medlem
Äger pojkvännens släkt någon pizzeria?
Kan eventuellt ligga snevriden i någon gammal pizza ugn som står i nån källare.
Senast redigerad av pegge019 2019-11-27 kl. 16:31.
Citera
2019-11-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Pappan? På nr 3

Kan du skriva adressen till GMs familj? Ja pappan alltså. Jag hittar inte
Citera
2019-11-27, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rustan1
Fel av mig, det var inte pojkvännen på bilderna.

Däremot är kontot skumt i sig.

Ja, jag kan hålla med om att det kanske inte är det typiska kontot för en 17-åring tjej, men å andra sidan var hon ju ny på plattformen som det verkar, då kanske man inte hittar ”sin stil i forumet” på en gång...? Jag tänker även att varför skulle någon öppna ett konto eller byta till ett konto i hennes namn INNAN hon försvann?? MGM tror jag inte på när det gäller den biten, och det finns liksom ingen rimlig förklaring. Om det nu inte är någon som trollar och samtidigt är synsk eller något, vilket jag givetvis avfärdar.
Citera
2019-11-27, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeislife
Har inte twitter själv men någon la ut en bild, under kommentaren på twitter som yousef skriver fanns det en kommentar till, where is she
Kanske inget relevant då jag inte sett någon av er kommentera det

Såg det också nu. Någon kanske skulle kontakta personen bakom kontot och be hen höra av sig till svenska polisen, OM det nu är så att det har förekommit privat chattande...?
Citera
2019-11-27, 16:32
Medlem
Om man spenderar i alla fall ca:5-10 min på detta sk. twitter-kontot så upptäcker man rätt så snabbt att det inte riktigt stämmer.

1. Twitter-kontot följer massa republikanska Pro Trump twitter-konton.
  2. Wilmas styvmammas familjekonstellation är aktiva i vänsterpolitik i Lysekil och tror det även har ett inflytande på henne.
  3. Twitter-kontots handle är uppdaterad nyligen.
  4. Twitter-kontot skapades nyligen.
  5. Twitter-kontot som skrivit till "Wilma" dvs. @96yoseff skrev sitt första inlägg 15 oktober ungefär samma tidpunkt "Wilmas" twitter-konto skapades.

Hela Twitter-kontot är skumt. Främst då namnbytet sker innan hon försvinner. Därför är verkligen ip-uppgifter väldigt intressanta. Vad är agendan med detta kontot?
Citera
2019-11-27, 16:35
Medlem
Linusida77s avatar
Men SNÄLLA SLÄPP TWITTER KONTOT!!

Det är ett troll som har skapat detta, döpt om kontot då det vart känt Ang Wilmas försvinnande.

På Twitter kan du byta profilbild och namn när som.

Bilderna på killen är en kändis i Tyskland.

Sluta svamla om detta, är inte relevant någonstans.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Kan du skriva adressen till GMs familj? Ja pappan alltså. Jag hittar inte
Friarleksvägen 3 Uddevalla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rustan1
Aha, då är det knappast hennes konto. Men vem sjutton har då lagt upp det?

Klart de kan va hennes, hon gillar ju bara andra grejer. Visst lite på gränsen o skriva som hon gör.
Men de är ju en person hon aldrig kommer få så då kanske de e förlåtligt
Citera
2019-11-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogens
Om man spenderar i alla fall ca:5-10 min på detta sk. twitter-kontot så upptäcker man rätt så snabbt att det inte riktigt stämmer.

1. Twitter-kontot följer massa republikanska Pro Trump twitter-konton.
  2. Wilmas styvmammas familjekonstellation är aktiva i vänsterpolitik i Lysekil och tror det även har ett inflytande på henne.
  3. Twitter-kontots handle är uppdaterad nyligen.
  4. Twitter-kontot skapades nyligen.
  5. Twitter-kontot som skrivit till "Wilma" dvs. @96yoseff skrev sitt första inlägg 15 oktober ungefär samma tidpunkt "Wilmas" twitter-konto skapades.

Hela Twitter-kontot är skumt. Främst då namnbytet sker innan hon försvinner. Därför är verkligen ip-uppgifter väldigt intressanta. Vad är agendan med detta kontot?

Det är det jag funderar över också; även om kontot kanske är falskt så VARFÖR innan hon ens försvunnit..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in