Citat:
Ursprungligen postat av
TheLure
Bump på den här! Finns det något nytt angående vår käre Per från Kristianstad? Har själv inget att komma med annat än en av de låtar som han medverkat på ifall det hade kunnat vara till någon nytta. Även om detta inte är någon minnestråd kan jag berätta att Per är en väldigt lojal, generös och godhjärtad person. Han ställde upp för mig när vi knappt lärt känna varandra fastän jag enbart hade vänskap att erbjuda och sådana genuint välvilliga och godhjärtade personer är sällsynta idag. Sedan är han en jävel på kjolstyg och erbjöd sig hjälpa till på den fronten också även om det inte behövdes. Jag hade kunnat fortsätta i evigheter att beskriva hur fet Per är som person men låter bli.
https://youtu.be/sDI_Sw4pdTA
Jag får ta eventuell konsekvens för bumpen då jag gissar att det är ett regelbrott av något slag. Men det får det vara värt för vår käre Per!
Aaaww Pelle ❤️
Ja det var en spot on beskrivning av Pelle,fast har hört att han var rätt sliten ett tag innan han försvann.
Det jag med säkerhet kan bidra med är som jag skrev tidigare att utredning och kartläggning sker.
Tyvärr kändes det som att Polisen fumlar i mörker och greppar varje halmstrå. Jag är inte boende i kristianstadkrokarna men har haft besök av polisen , gällande Per och mitt ex. Som är rätt goda vänner, och dom dom sökte mitt ex, och blev förvånade när jag tala om var hans finns.
Så har inte dom största förhoppningarna på polisens utredning.