2019-07-04, 23:20
Medlem
MissEm1012s avatar
Fortfarande ingen som hört något?
Citera
2019-07-05, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissEm1012
Fortfarande ingen som hört något?

Jag är också väldigt intresserad av att få veta hur Per mår. Håller tummarna hårt för att det där Danmark-ryktet skall vara sant och att han mår bra.
Citera
2019-07-08, 04:04
Medlem
MissEm1012s avatar
Det jag vet med säkerhet just nu är att polisen har börjat kartlägga månaderna fram tills han försvann. Ställde frågor kring missbruk och eventuella skulder.

Sä ryktena om DK var uppenbarligen bara rykten
Citera
2019-07-08, 18:34
Medlem
Citat:
Det jag vet med säkerhet just nu är att polisen har börjat kartlägga månaderna fram tills han försvann. Ställde frågor kring missbruk och eventuella skulder.

Jag hoppas han hittas, har ju varit borta länge nu.
Citera
2019-07-14, 12:50
Medlem
Citat:

Vad är det som gör dem uppenbara?
Citera
2019-08-02, 11:53
Medlem
Bump på den här! Finns det något nytt angående vår käre Per från Kristianstad? Har själv inget att komma med annat än en av de låtar som han medverkat på ifall det hade kunnat vara till någon nytta. Även om detta inte är någon minnestråd kan jag berätta att Per är en väldigt lojal, generös och godhjärtad person. Han ställde upp för mig när vi knappt lärt känna varandra fastän jag enbart hade vänskap att erbjuda och sådana genuint välvilliga och godhjärtade personer är sällsynta idag. Sedan är han en jävel på kjolstyg och erbjöd sig hjälpa till på den fronten också även om det inte behövdes. Jag hade kunnat fortsätta i evigheter att beskriva hur fet Per är som person men låter bli.

https://youtu.be/sDI_Sw4pdTA

Jag får ta eventuell konsekvens för bumpen då jag gissar att det är ett regelbrott av något slag. Men det får det vara värt för vår käre Per!
Citera
2019-08-03, 02:32
Medlem
ducells avatar
Försvinner mycket folk i Skåne just nu, denna per, 4 barn(Perstorp, 7 mil imellan) och nu senast en man med bil i markaryd(oxå ca 7 mil i mellan k-stad och Markaryd)..
Citera
2019-08-14, 15:18
Medlem
MissEm1012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Bump på den här! Finns det något nytt angående vår käre Per från Kristianstad? Har själv inget att komma med annat än en av de låtar som han medverkat på ifall det hade kunnat vara till någon nytta. Även om detta inte är någon minnestråd kan jag berätta att Per är en väldigt lojal, generös och godhjärtad person. Han ställde upp för mig när vi knappt lärt känna varandra fastän jag enbart hade vänskap att erbjuda och sådana genuint välvilliga och godhjärtade personer är sällsynta idag. Sedan är han en jävel på kjolstyg och erbjöd sig hjälpa till på den fronten också även om det inte behövdes. Jag hade kunnat fortsätta i evigheter att beskriva hur fet Per är som person men låter bli.

Jag får ta eventuell konsekvens för bumpen då jag gissar att det är ett regelbrott av något slag. Men det får det vara värt för vår käre Per!

Aaaww Pelle ❤️
Ja det var en spot on beskrivning av Pelle,fast har hört att han var rätt sliten ett tag innan han försvann.

Det jag med säkerhet kan bidra med är som jag skrev tidigare att utredning och kartläggning sker.
Tyvärr kändes det som att Polisen fumlar i mörker och greppar varje halmstrå. Jag är inte boende i kristianstadkrokarna men har haft besök av polisen , gällande Per och mitt ex. Som är rätt goda vänner, och dom dom sökte mitt ex, och blev förvånade när jag tala om var hans finns.
Så har inte dom största förhoppningarna på polisens utredning.
Citera
2019-11-22, 13:25
Medlem
Någon som vet om han har blivit hittad?
Citera
2019-11-27, 00:24
Medlem
MissEm1012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youknow1
Någon som vet om han har blivit hittad?

Inte än mig veterligen.
Citera
2019-11-27, 02:51
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure

Citat:
Aaaww Pelle ❤️
Ja det var en spot on beskrivning av Pelle,fast har hört att han var rätt sliten ett tag innan han försvann.

Det jag med säkerhet kan bidra med är som jag skrev tidigare att utredning och kartläggning sker.
Tyvärr kändes det som att Polisen fumlar i mörker och greppar varje halmstrå. Jag är inte boende i kristianstadkrokarna men har haft besök av polisen , gällande Per och mitt ex. Som är rätt goda vänner, och dom dom sökte mitt ex, och blev förvånade när jag tala om var hans finns.
Så har inte dom största förhoppningarna på polisens utredning.

Bara för han är försvunnen behöver ni inte höja honom till skyarna. När han inte satt inne på kungen rände han på stan så påverkad på diverse substanser. En gång skulle han banka skiten ur mig. Det jag hade gjort för att förarga honom var att få ögonkontakt med honom när jag förbi honom en mörk vinterkväll. Inte så stabil person. Alla jag känner har samma intryck av honom. Med det sagt hoppas jag såklart han hittas eller kommer fram. Samt ser till att ordna upp sitt destruktiva leverne som antagligen satt honom i denna situation från första början.

Skönt man flyttat ifrån skithålan Kristianstad. På bara ett par år har de verkligen gått utför i staden.
Senast redigerad av jamesdeanforaday 2019-11-27 kl. 02:53.
Citera
2019-11-30, 20:35
Medlem
MissEm1012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
Bara för han är försvunnen behöver ni inte höja honom till skyarna. När han inte satt inne på kungen rände han på stan så påverkad på diverse substanser. En gång skulle han banka skiten ur mig. Det jag hade gjort för att förarga honom var att få ögonkontakt med honom när jag förbi honom en mörk vinterkväll. Inte så stabil person. Alla jag känner har samma intryck av honom. Med det sagt hoppas jag såklart han hittas eller kommer fram. Samt ser till att ordna upp sitt destruktiva leverne som antagligen satt honom i denna situation från första början.

Skönt man flyttat ifrån skithålan Kristianstad. På bara ett par år har de verkligen gått utför i staden.

Höjer inte honom till skyarna. Medveten om den destruktiva livsstilen men det hindrar mig inte från att haft stunder då jag tyckt väldigt bra om honom.
Du väljer själv att uttrycka din åsikt om honom. Så för att vi inte är av samma tycke betyder inte det att msn behöver vara otrevlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in