2019-11-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Kan naturligtvis vara så men jag tror att han varit medhjälpare genom att låna ut sin bil.
Att han släpptes på fri fot talar för att han i alla fall inte varit direkt inblandad i försvinnandet.
Men det baseras helt på vad vi vet idag..
eller kanske en våldtäktare som håller henne fängslat till upprepade våldtäkter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Så denna "son" gick alltså med på flashback som 5 åring? Med tanke på att han nu är runt 14 år.

Behöver ju inte alls vara sonen. Men han utger sig för att känna familjen.. Kan ju vara slarv bara att han skriver pappa o missar n:et liksom. MEN han påstår själv att han också varit inne på förhör o slutar skriva så fort pappan till MGM släppts.
Citera
Medlem
Men snälla hur tänker ni. Det här twitterkontot, allt talar ju emot att hon har något med det att göra när man tittar på det.
Känns som liknande dykt upp förut vid försvinnanden.

Släpp det.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
.

Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Varför döda MGM, när pappa behandla henne som en i familjen?? Du förstår inte vår kultur, så du har inget att säga

Ja det är synnerligen intressant. Får inga direkta troll-vibbbar. Någon som inte håller med resten av klanen...?
Citera
2019-11-26, 23:54
Medlem
JacanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeanne-d-Arc
Dagen innan hon försvann så skrev hon " Can´t wait to have a beautiful family like this".
Oddsen för att hon var gravid förstärktes precis.
Kanske rent utav gravid med någon annan än MGM? Därav flippar MGM och har ihjäl W?
Citera
2019-11-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Är vanligtvis snäll och beskedlig men i det här fallet skulle jag lätt kunna göra ett undantag och slita naglarna av honom, en efter en tills han pratar.

Han verkar tro att det finns en möjlighet att komma undan det gör mig lite orolig.
Det kan tyda på att man inte har tillräckligt bra bevisläge än.
GW sade ju också i brottsjournalen att om man inte hittar en kropp så kan man inte fastställa på vilket sätt hon har dött och då kan ingen dömas. Så sade han. I så fall har MGM eller någon annan goda chanser att komma undan.
Citera
2019-11-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja det är synnerligen intressant. Får inga direkta troll-vibbbar. Någon som inte håller med resten av klanen...?

Kändes misstänksamt med tanke på hans övriga inlägg. Tror inte att personen har någonting med saken att göra.
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followtherainbow
😱 får på riktigt svårt att andas av att läsa vad baloobas skrivit 😳 känns som ett tips till polisen skulle sitta på sin plats
Sätter min ena strumpa på att dom är här och läser om det kan dyka upp något av intresse
Citera
Medlem
tinkyminkys avatar
Ni som snackar om Tyskland - en 17-åring som inte använt sin mobil på nästan två veckor. Tror ni på det själva?
Citera
Medlem
Sitter och tittar på googlemaps. Har man sökt nånting i Trollhättan? Finns mycket vatten där

Vad är anledningen att man mestadels sökt i Uddevalla?
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Hittade detta

Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Wilma har länge velat lämna MGM, men MGM har vägrat gå med på det för att det skulle för ännu mer skam över familjen än det redan gjort. Pappa har vart emot deras förhållande sedan länge, så för hederns skull har MGM tagit W liv för att pappan sagt så.

Även om det kan tyckas långsökt så är det inte helt osannolikt. Som sagt mycket intressant, och svårt att bortse helt ifrån.
Citera
2019-11-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Bara invänta på att allt faller på plats.. För det tror jag det kommer göra.. Hörde Gw förut i brottsjournalen. Han sa något i stil med att det inte är vanligt att ett försvinnande rubriceras som misstänkt mord så fort. Och att MGM är häktad och misstänkt för mord tyder på att polis har något definitivt... Så allt kommer garanterat uppdagas..

Ja tyvärr finns ju inget annat att göra.
Håller andan var dag jag knappar in mig på nyheterna. Någonstans så vet man ju hur rubriken väl kommer lyda den dagen den kommer, men hoppet är det sista som överger sägs det. Är beredd att stämma in där även om förnuftet vet ngt helt annat.
Ja jag såg oxå programmet,bara att hålla tummarna för att den gamle vise mannen har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in