2019-12-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det var ingen arab utan en kurd. Men visst kan det tänkas att hon uppmuntrade relationen eftersom hon beskrev killen som så väldigt sympatisk. Dessutom var det lite märkligt att hon varvade inlägg om dottern på Facebook med inlägg om afghanska flyktingar precis när dottern hade försvunnit. Det kan ju vara så att hon ville få henne att flytta hemifrån så fort som möjligt. Men Wilma hade en egen vilja och när det blev för mycket allvar med pojkvännen så backade hon. Det är i alla fall min huvudteori.
Styvmamman var väl riktigt PK som sig bör i dagens tidsanda.Finns ju fler sådana.
Citera
2019-12-02, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Har kollat närmare på den där släktingen som bor på annan ort men som besökte MGM1 dagen BO försvann och jag är inte imponerad. För de första har personen gillat FIKK och MSP, därtill har han nyligen gillat Efterlyst, Udevalla Rescue, Polisen Västra Fyrbodal (Uddevalla), och Polisen Hundförarna (lite misstänksamt eftersom personen inte bor på den orten). Det som är oroväckande är att samma person är medlem i grupper/gillat grupper som "1 grad ISIS på Haze Taiba" (google översättning) och andra liknande terroristsidor/fan-pages där män och kvinnor i alla åldrar poserar med vapen och andra otäcka bilder.

länka?
Citera
2019-12-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ja, var befinner sig hon egentligen? Knäpptyst om den saken.

Jo men Wilmas biologiska mamma L*nda Anderssons har via media flertalet gånger tackat för allt stöd och hjälp, finns artiklar i media på detta...
Däremot hennes "styvmamma" emm*lie selander har jag inte läst något om...
Citera
2019-12-02, 16:36
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicememesbro
Har kollat närmare på den där släktingen som bor på annan ort men som besökte MGM1 dagen BO försvann och jag är inte imponerad. För de första har personen gillat FIKK och MSP, därtill har han nyligen gillat Efterlyst, Udevalla Rescue, Polisen Västra Fyrbodal (Uddevalla), och Polisen Hundförarna (lite misstänksamt eftersom personen inte bor på den orten). Det som är oroväckande är att samma person är medlem i grupper/gillat grupper som "1 grad ISIS på Haze Taiba" (google översättning) och andra liknande terroristsidor/fan-pages där män och kvinnor i alla åldrar poserar med vapen och andra otäcka bilder.

Skicka gärna den informationen till Polisen. De hade väl förhört honom, men har de haft 500 förhör eller mer, så lär de ju inte ha hunnit kolla alla dessa människor i detalj.
Citera
2019-12-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Jo men Wilmas biologiska mamma L*nda Anderssons har via media flertalet gånger tackat för allt stöd och hjälp, finns artiklar i media på detta...
Däremot hennes "styvmamma" emm*lie selander har jag inte läst något om...

Emmel*e har väl vart rätt aktiv fast hon har lagt upp inlägg om annat också.
Citera
2019-12-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Bor mamman i Uddevalla?
Nej jag undrar om det inte var Trollhättan.. Men osäker.. Minns inte vart jag läst det...
Citera
2019-12-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vWv
Emmel*e har väl vart rätt aktiv fast hon har lagt upp inlägg om annat också.
Säkert har inte kollat henne...
Citera
2019-12-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Nej jag undrar om det inte var Trollhättan.. Men osäker.. Minns inte vart jag läst det...

Typ Lerum va?
Citera
2019-12-02, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Jag tror att styvmamman (Emmelie) inte hade hunnit bli orolig då hon skrev detta.
Hon är ju politiskt engagerad har det framgått och skrev nog som hon brukade, om flyktingar
som hon ville ge stöd.
Har inget intryck av svartsjuka mellan henne och W. Men det blir kanske aldrig riktig kärlek mellan en styvmamma och styvdotter mer än om personkemin råkar stämma väldigt bra.
W brukade ju vara hos pojkvännen och de var ju tillsammans till och från i 2 år, så W var inte alltid hemma.
Och W hade förut lämnat pojkvännen efter "tjafs".
Undrar vem W:s biologiska mamma är?
Se där! Politiskt engagerad och riktigt PK beträffande flyktingvurmeri vilket också borde gynna hennes politiska karriär. Ja, man kan göra karriär på olika sätt.
Citera
2019-12-02, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vWv
Typ Lerum va?

Ahh Lerum.. Fan minns inte😔
Citera
2019-12-02, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Han sitter nog säkrare i häkte än vara utsläppt. Kan tänka mig att det är många som skulle vilja ha ett öga-mot-öga samtal med den lille gossen

Tror du att någon svensson skall ta lagen i egna händer? Knappast vekare virke än i svensken finns knappast att finna och ingen skulle nog annat än möjligtvis ropa nåt fult eller skicka nåt elakt på facebook.
Citera
2019-12-02, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
haha, vart fan får det det ifrån? Aldrig hört talas om något liknande och då vet jag flera med skilda föräldrar inklusive med själv.
Fick det från den numer nedlaga flyktingförläggningen på gamla A8 vettu....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in