2019-11-26, 23:34
Medlem
Faxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Man kommer att hitta Wilmas kropp, även om ingen snackar....eftersom förövare / mördare / medhjälpare oftast återvänder till dumpningsplatsen, vid något / några tillfällen.
Man bevakar självklart släkten.
Någon kommer röja platsen.

Tror mera på slumpen, att en svampplockare upptäcker den om den inte upptäcks i närtid. Man kommer inte kunna ha uppsikt i all evig tid.
Citera
2019-11-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Då var det inte bara jag då.
Ja väldigt märkligt.... antingen någon som leker eller så är det någon som vet att pappan egentligen inte borde vara på fri fot just nu.

Bara invänta på att allt faller på plats.. För det tror jag det kommer göra.. Hörde Gw förut i brottsjournalen. Han sa något i stil med att det inte är vanligt att ett försvinnande rubriceras som misstänkt mord så fort. Och att MGM är häktad och misstänkt för mord tyder på att polis har något definitivt... Så allt kommer garanterat uppdagas..
Citera
2019-11-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Va pratar dum om?? Du vet väl inget om vad pappa tyckte om W?? Vad du/ni känner till får stå för dig.

För kännedom
Citera
2019-11-26, 23:36
Medlem
Citat:
Varför döda MGM, när pappa behandla henne som en i familjen?? Du förstår inte vår kultur, så du har inget att säga

.
Citera
2019-11-26, 23:36
Medlem
Citat:
Wilma har länge velat lämna MGM, men MGM har vägrat gå med på det för att det skulle för ännu mer skam över familjen än det redan gjort. Pappa har vart emot deras förhållande sedan länge, så för hederns skull har MGM tagit W liv för att pappan sagt så.

Hittade detta
Citera
2019-11-26, 23:37
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHmn
varför inte bjuda på sprit eller andra droger som gör honom modig och berätta allt han vet

Är vanligtvis snäll och beskedlig men i det här fallet skulle jag lätt kunna göra ett undantag och slita naglarna av honom, en efter en tills han pratar.

Han verkar tro att det finns en möjlighet att komma undan det gör mig lite orolig.
Det kan tyda på att man inte har tillräckligt bra bevisläge än.
Citera
2019-11-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Hittade detta

Precis!!! Lite märkliga inlägg alltså.. Och har inte sett en enda post av denna igen, efter att MGM2 släpptes fri...
Citera
2019-11-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perVers2.1
Är vanligtvis snäll och beskedlig men i det här fallet skulle jag lätt kunna göra ett undantag och slita naglarna av honom, en efter en tills han pratar.

Han verkar tro att det finns en möjlighet att komma undan det gör mig lite orolig.
Det kan tyda på att man inte har tillräckligt bra bevisläge än.

finns det alternativ GM ?om MGM är oskyldig egentligen ? kan wilmas pappa mordat henne ?
Citera
2019-11-26, 23:41
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Om det vore en ära för pappan så borde han ju ha erkänt när han var anhållen innan de släppte honom?
Pappan tänker nog inte ta på sig detta och hoppas nog att bägge ska frias från misstanke.
Har inte sagts till 100%att pappan är MGM2 känner du denna familjen och bekräftar att det är fadern som är misstänkt till medhjälp?
Citera
2019-11-26, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faxe
Får han reda på om någon mera är gripen i fallet?
Nej inte om inte förhörs ledare el åklagaren delger honom det
Citera
2019-11-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Sidan 677. Verkar haft profilen väldigt länge. Tyckte jag läste 2010 men han skriver ju onekligen som om han vore sonen. Även att hammockar varit på förhör.

Så denna "son" gick alltså med på flashback som 5 åring? Med tanke på att han nu är runt 14 år.
Citera
2019-11-26, 23:42
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Precis!!! Lite märkliga inlägg alltså.. Och har inte sett en enda post av denna igen, efter att MGM2 släpptes fri...
Ja detta är ju väldigt mystiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in