2019-11-26, 21:51
Medlem
Hur ser MGM:s tid i häktet ut? Träffar han andra intagna, har han tillgång till medier, får han snacka med nån?
Citera
2019-11-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIK4GOLD
Hur ser MGM:s tid i häktet ut? Träffar han andra intagna, har han tillgång till medier, får han snacka med nån?

Jag blir skapligt förvånad om han inte sitter med fulla restriktioner!
Citera
2019-11-26, 21:53
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Restriktioner i samband med häktningen i fredags så ingen media eller kontakt
Citera
2019-11-26, 21:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkQueen
Så måste det rimligtvis vara.
Citera
2019-11-26, 21:54
Medlem
Citat:

Tack för svaret. Men sorry, jag är mycket oinsatt vad fulla restriktioner betyder?
Citera
Medlem
Citat:

Min far har suttit häktad med fulla restriktioner i ett narkotikamål, det innebar att han endast fick träffa sin advokat och förhörsledaren. Inga andra intagna eller så. Inga samtal heller. Vi kunde brevväxla men polisen kontrollerade alla brev mycket noga. Så, skulle tro att samma gäller för MGM i detta fall. Han är i princip isolerad
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Kan du maska deras namn? Är inte kvinnan som bor med pappan (39 år) Ts mamma?

De är ca 14 och 3 år så nej, finns ingen anledning till det speciellt med tanke på att 14 åringen redan mår tillräckligt dåligt över situationen.

Hon är mamma till alla 3 ja, men har ett annat förnamn egentligen. Så jag har inte fattat om hon bara skrivit ett felaktigt namn i Sverige eller om pappan på "låtsas" är gift med en annan kvinna som påstås bo med honom, medan hans riktiga fru är skriven någon annanstans med sitt riktiga namn och de påstår att de är separerade. De har sysslat med mycket fiffel angående åldrar osv så jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att namnet skiljer sig.
Citera
Medlem
Citat:
Han har säkert restriktioner så då får han inte träffa fler än häktespersonalen och sin advokat. Sällan medier eller tidningar - men det KAN han ha beroende på hur stora restriktionerna är.
Citera
2019-11-26, 21:55
Medlem
Citat:
Tack för svaret. Men sorry, jag är mycket oinsatt vad fulla restriktioner betyder?

Ingen tillgång till media, ingen kontakt med övriga, endast sin advokat.
Citera
2019-11-26, 21:56
Medlem
Vart ska dom söka med ubåt?
Citera
2019-11-26, 21:57
Medlem
Faxes avatar
Citat:
Ingen tillgång till media, ingen kontakt med övriga, endast sin advokat.

Får han reda på om någon mera är gripen i fallet?
Citera
2019-11-26, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han har säkert restriktioner så då får han inte träffa fler än häktespersonalen och sin advokat. Sällan medier eller tidningar - men det KAN han ha beroende på hur stora restriktionerna är.

Tror inte dom tillåter media heller, risken är väl stor att han anpassar sin story därefter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in