2019-11-26, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
En kommentar som twitterkontot gillat:
"Women were not created to be admired by all men but to be a source of happiness for one man."

Garanterat inte en 17 årig tjej som startat detta kontot.

Det är nog hennes Twitterkonto. Det är iaf hon på profilbilden. Hon gillade att vara cool.
Citera
2019-11-26, 23:21
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Wilma ville gärna kalla sig Wilma Nouvelle.
Sista skrev hon där dagen innan hon försvann...
Att hon kallar sig för Nouvelle, kan vara namnet på en av styvmammans hästar, hennes favvo!
Citera
2019-11-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Förvisso inte, men här står hur förfarandet går till för att få ut uppgifterna.

Ja och detsamma gäller alla konton på nätet. Facebook, instagram osv.
Den personliga integriteten är stor så poliser kan inte begära ut vad som helst utan underlag. (Tack och lov!)
Men jag förstår fortfarande inte varför du postar hur det går till när polisen får ut uppgifter?
Citera
2019-11-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Hur ser kurder på graviditet utanför äktenskapet? Där tror jag vi kan ha motivet om man tittar på twitterkontot (såvida det är hennes). En kulturkrock mellan haram-folket och ”starka självständiga” tjejer, som fått den mest ödesdigra följden.

Man ska varken ha barn eller sex utanför äktenskapet. Man ska inte ens bo ihop om man inte är gifta. MEN det finns exempel där förhållanden är accepterade och även att man har barn ihop även om man inte är gifta (här i "västvärlden" alltså, i hemlandet funkar det inte alls).
Citera
2019-11-26, 23:27
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Man kommer att hitta Wilmas kropp, även om ingen snackar....eftersom förövare / mördare / medhjälpare oftast återvänder till dumpningsplatsen, vid något / några tillfällen.
Man bevakar självklart släkten.
Någon kommer röja platsen.
Citera
2019-11-26, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Någon mer än mig som lade märket till en skribent här (Ballobas) som aktivt började skriva här i tråden i samband med att pappan togs in av polisen.
I samma veva det stod klart att han var frisläppt igen så slutade denne skriva i denna tråd omedelbart.
I vissa inlägg skrev han "pappa" ist för att pappan.
Har för mig att det 1a inlägget han skrev var "titta på gubbens gps i bilen så hittar ni flickan"
OM denne nu stod i relation till familjen så verkade han ha anledning att vara rätt säker på att pappan inte skulle bli utsläppt igen eftersom han delgav lite info om familjen när pappan satt hos snuten,men sedan gick upp i rök i samma ögonblick som pappan blev frisläppt igen.
Är jag ute och seglar med mina funderingar,eller har någon mer lagt märket till detta?

Stämmer!! La också märke till att han skrev pappa o inte pappan o sen försvann härifrån så fort MGM2 släppts. Udda sammanträffande...
Citera
2019-11-26, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uddevalla-79
Kan inte vara hennes, profilbilden är beskuren om man klickar och tittar på den....
samma man/kille som gillar och retweetar hennes inlägg... känns väldigt konstigt. Även den användaren har inte varit aktiv sedan den 13 nov, slump??

https://mobile.twitter.com/wilmanouvelle/status/1194552585690263553

Samma kille skriver 13 nov en kommentar till henne: ”That’s true fucking shit, answer me in the chat gorgeous”

Kan de ha pratat privat i en chatt som MGM fått reda på???
Citera
2019-11-26, 23:30
Medlem
nordiceagles avatar
Citat:
Någon mer än mig som lade märket till en skribent här (Ballobas) som aktivt började skriva här i tråden i samband med att pappan togs in av polisen.
I samma veva det stod klart att han var frisläppt igen så slutade denne skriva i denna tråd omedelbart.
I vissa inlägg skrev han "pappa" ist för att pappan.
Har för mig att det 1a inlägget han skrev var "titta på gubbens gps i bilen så hittar ni flickan"
OM denne nu stod i relation till familjen så verkade han ha anledning att vara rätt säker på att pappan inte skulle bli utsläppt igen eftersom han delgav lite info om familjen när pappan satt hos snuten,men sedan gick upp i rök i samma ögonblick som pappan blev frisläppt igen.
Är jag ute och seglar med mina funderingar,eller har någon mer lagt märket till detta?

Ja. Detta är onekligen mycket intressant. Väldigt, väldigt intressant.
Citera
2019-11-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Stämmer!! La också märke till att han skrev pappa o inte pappan o sen försvann härifrån så fort MGM2 släppts. Udda sammanträffande...

Då var det inte bara jag då.
Ja väldigt märkligt.... antingen någon som leker eller så är det någon som vet att pappan egentligen inte borde vara på fri fot just nu.
Citera
2019-11-26, 23:32
Avslutad
Man kanske ska försöka få MGM att berätta vad en annan person skulle ha gjort?
För kollar man tex sista intervjun med Ted Bundy så va han glad för att prata om de han gjort men som att någon annan gjort de, ”han gjorde detta” ”denna personen hade gjort såhär” osv
Citera
2019-11-26, 23:33
Medlem
Citat:
Då var det inte bara jag då.
Ja väldigt märkligt.... antingen någon som leker eller så är det någon som vet att pappan egentligen inte borde vara på fri fot just nu.
bara en bokstav ? tryck fel
Citera
2019-11-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Kolla bara gubbens GPS så hittar de Wilma.

Sidan 677.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in