2019-11-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Jag började tvivla på ett hittande när jag läste att polisen funderar på att avveckla sökandet, men man får hålla tummarna.

Jag tror att hans mobil har varit uppkopplas runt någon mast där de söker i vattendraget nu så polisen ska gå igenom hela det vattnet.
Därför ska de avveckla resten av söket gissar jag.
Citera
2019-11-26, 22:56
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHmn
kanske Wilma är i frysen eller kalt kylskåp till nästa år

Jag har också varit inne på det förut. Kylskåp duger dock inte till att långtidsförvara likdelar, eftersom de, som allt annat kött, kommer att ruttna i kylen och börja lukta. Frysen däremot går bra.

Saken är den att Polisen borde ha hittat Wilma vid det här laget om hon placerats utomhus. Speciellt om hon dumpats av pojkvännen ensam. Han skulle vara alldeles för panikslagen för att kunna göra sig av med henne permanent. Han måste helt enkelt fått hjälp av pappan och även andra vänner eller släktingar att gömma henne. Kan pappan ha flera personer skrivna hos sig som bidragsfuskar, så kan han säkert få hjälp med att gömma ett lik. MGM och pappans tvärsäkra nekande tyder på att hon är mycket väl gömd. Det skulle inte förvåna mig om hon finns i någon släktings frysbox eller är upphackad till atomer i någon industrilokal eller kebabhak.

Edit: stavfel
Senast redigerad av BeatriceCenci 2019-11-26 kl. 23:05.
Citera
2019-11-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Jag tror att hans mobil har varit uppkopplas runt någon mast där de söker i vattendraget nu så polisen ska gå igenom hela det vattnet.
Därför ska de avveckla resten av söket gissar jag.

Så kanske man menade, Lät inte så men tidningarna formulerar konstigt ofta. Vore bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FMR
Om det är w som skrev på kontot verkade hon vilja bilda familj med T?

Eller så skrev hon så bara för att sätta griller i huvudet på T.
Hon kanske försökte få honom mer svartsjuk och provocerade honom genom sina inlägg om de nu varit ovänner.

Antingen det eller att hon ville fjäska för honom om de nyss bråkat eller visa att hon är hans.
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Kan hända iofs, men de har väl också sin tidsram.
Vi får hoppas att dom och alla frivilliga har den tiden och hoppas verkligen att dom gör koll på dom ställen där polisen har varit, och har dom inte kollat så bör dom göra det nu
Senast redigerad av hippili 2019-11-26 kl. 23:00.
Citera
Bannlyst
[quote=johannajack|69425770]
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Finns väl ingenting som kan va mer fruktansvärt än att hon är borta! Att titta på sådana små irrelevanta grejor är väl givet att ingen gör i detta sammanhang!

anledningen att jag nämnde det är att jag hoppades att det skulle kunna användas för att få fast honom är fruktansvärt orolig över detta och har ont av att ens tänka på det, jag hoppas hela tiden att dem hittar henne välbehållen på något sätt oroar mig hela tiden av att få se nyheten att hon har hittats, ryser varje gång jag ser en artikel om henne
Citera
2019-11-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Wilma ville gärna kalla sig Wilma Nouvelle.
Sista skrev hon där dagen innan hon försvann...

Om det är hennes twitter konto vill säga. Jävligt udda konton hon följer... Bara Trump fanatiker verkar det som....
Citera
Medlem
Citat:
Så kanske man menade, Lät inte så men tidningarna formulerar konstigt ofta. Vore bra.

GW sa nyligen ikväll att polisen borde ungefär nu fått in info om var mobilerna har befunnit sig.

Min teori: Och har han då befunnit sig vid vattendraget mitt i natten så kan de nog släppa de andra alternativa sökningarna.

Hoppas hon återfinns!
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
DEFINITIVT märkliga tweets, i ljuset av vad som skett. Alla inlagda den 13 november. Gillar bilder med text lojalitet och trohet.

”If you cheat on someone you don’t love them”

”Remain loyal until death”

https://forumbilder.com/i/rd5t
https://forumbilder.com/i/rd5h

Han var ju mycket svartsjuk. Har hon försökt övertyga T om att hon var trogen?

Eller har han varit otrogen?
Citera
2019-11-26, 23:00
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Jag tror att man kan få pappan att avslöja var kroppen är, med rätt påtryckningar...
Till exempel låtsas att man går på att HAN har mördat flickan. Det är nog en ära för pappan att ta sonens straff, skulle jag tro. Det gäller bara att lägga fram rätt krokar, så blir det napp. Och blir det inte det så får man ta till hot... Hot om att familjen inte är säker... Mm
Citera
2019-11-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Jag tror att man kan få pappan att avslöja var kroppen är, med rätt påtryckningar...
Till exempel låtsas att man går på att HAN har mördat flickan. Det är nog en ära för pappan att ta sonens straff, skulle jag tro. Det gäller bara att lägga fram rätt krokar, så blir det napp. Och blir det inte det så får man ta till hot... Hot om att familjen inte är säker... Mm

Om det vore en ära för pappan så borde han ju ha erkänt när han var anhållen innan de släppte honom?
Pappan tänker nog inte ta på sig detta och hoppas nog att bägge ska frias från misstanke.
Citera
2019-11-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Tycker att din teori är intressant.

W stövlar hem till MGM och ifrågasätter vad han håller på med?

En kommentar som twitterkontot gillat:
"Women were not created to be admired by all men but to be a source of happiness for one man."

Garanterat inte en 17 årig tjej som startat detta kontot.
Senast redigerad av divadnil 2019-11-26 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in