2019-11-26, 17:50
Medlem
Klockrent brunebus. En neger våldtar en svensk mitt på Burger King bland massa folk och ingen gör något, inte ens offret. Våldtäktsneger hamnar på tydlig bild och inget gör ändå han går fri och våldtar nästa svensk osv. Dom har tappat all respekt nu, det finns inget motstånd alls längre det är bara att plöjja på för di brune. #NyaSverige #Mångkultur #Massinvandring
Citera
2019-11-26, 18:07
Medlem
MandySkolmans avatar
Kan anledningen till polisens kommentarer i senaste artikeln och det bristande intresset av att fånga mannen tyda på att poliserna egentligen inte köper kvinnans story och att det ligger något lurt i luven?
Citera
2019-11-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Kan anledningen till polisens kommentarer i senaste artikeln och det bristande intresset av att fånga mannen tyda på att poliserna egentligen inte köper kvinnans story och att det ligger något lurt i luven?

Nej, det kan man inte eftersom artikeln är 4 dagar gammal medan veckans brotts redaktionen som ringer polisen är från i går kväll. Det som gäller är att polisen har kött på benen och att dom sökt honom.
Så våldtäkten är ingenting som polisen tvekar om att ha skett.
Citera
2019-11-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Beror på hur du definierar "oralsex". Harkla upp en snorgigga och spotta den på murran och sedan lalla runt den med tungan i skrevet på tjejen kan knappast tänkas vara oralsex..
Det är offret som menar att han började med oralsex. Jag kan omöjligt veta hur offret definierar oralsex.
Citera
2019-11-26, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannapalic
Ja kan bekräfta att det namn som nämns här i tråden överensstämmer med killen på filmen. Det e med 100% säkerhet han.

Han har som nämnts pluggat på GHS och spelade fotboll i, om ja inte minns fel, först GAIS och sen Häcken under en period.

Exakt och nuvarande klubb är Neutrala IF. Bor på en c/o adress vilket kan betyda att han egentligen inte alls bor där utan bara är skriven. Men namnet i tråden är felaktigt så vilket namn du avser är höljt i dunkel.
Citera
2019-11-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Exakt och nuvarande klubb är Neutrala IF. Bor på en c/o adress vilket kan betyda att han egentligen inte alls bor där utan bara är skriven. Men namnet i tråden är felaktigt så vilket namn du avser är höljt i dunkel.
Ja vilket namn syftar du på? det är inte 24-åringen.

Hittar ingen Jafar 19 år.
Citera
2019-11-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDanielDaniel
Etniskt svenska män eller?
Jag ser andra länders verklighet.
VAD SKA MAN ENS SÄGA! fattar du inte hur knäpp du låter? Du kan ju se vad andra "män" skrivit, vem skriker inte när det händer?

Du menar att man inte ens gör motstånd?
hon tyckte säkert det var gött, var så säker på det ditt smuts

Jag får tillräckligt med dagsljus, mitt liv äger, det enda jag behöver är en ny särbo med stor röv jag kan knulla i arslet, börjar bli lite rastlös nu.

Men vet du inte att i en sådan situation där du, är hotad så finns det tre sätt du kan agera på: flight, fight eller freeze. En hemlighet : du bestämmer inte hur din kropp kommer att reagera. Du har ingen makt i det över huvudtaget. Det sker på autonom nivå. Har man tur så reagerar man med flykt eller fight.
Citera
2019-11-26, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDanielDaniel
länka intervjun

Citat:
Ursprungligen postat av LeopoldH
Vart finns denna intervju?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOQl8O/polisen-kan-ha-identifierat-burger-king-mannen
Citera
2019-11-26, 19:58
Medlem
Det är helt sjukt hur fort ett rykte skapas.
En skriver detta i början av tråden som sen hakas på av ett antal petsoner till. Folk kommer in i tråden läser några sidor, läser hon ör en transa och viderbefodrar detta till sina vänner och bekanta. Snart får man väl höra detta på stan med.

Att detta sedan utförs av på pappret vuxna människor är sinnessjukt. Rykten tampades man med i lågstadiet.
Citera
2019-11-26, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epiphania
Men vet du inte att i en sådan situation där du, är hotad så finns det tre sätt du kan agera på: flight, fight eller freeze. En hemlighet : du bestämmer inte hur din kropp kommer att reagera. Du har ingen makt i det över huvudtaget. Det sker på autonom nivå. Har man tur så reagerar man med flykt eller fight.
Det du säger finns det ingen vetenskaplig studie på.

Du låter som en tramsig svenne bara.
Citera
2019-11-26, 20:17
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av white.heavy.engine
Missade avsnittet vad såg man?

Man såg hur tre babbar stod vid entrén som ligger i anslutning till toaletten, när Linn och hennes kompis går förbi så spanar sandnegern på dom, Linn eller tjejkompisen tittar inte ens åt sandnegern utan går in på toaletten.

Tjejkompisen går ut för att beställa maten och går ur bild, likaså försvinner en av babbarna medans sandnegern håller på med telefonen precis utanför toaletten och ger oss en klockren bild på sitt ansikte. Ansiktet såg aggressivt och inte som om han skulle diskutera efter en dejt utan snarare som att han skulle göra någon illa.

Han går fram och bankar på dörren så pass hårt att jag tror att Linn blev rädd att hon skulle bli utkastad av vakter och därav öppnade dörren, han går direkt in och stänger igen dörren.

Linn påstår att han sandnegern hukade sig ner och utförde oralt på henne för att sen tvinga henne att luta sig framåt för att sätta på henne bakifrån. Under hela tiden ser man den ena av dom andra babbarna cirkulera vid entrén precis som om han höll vakt.

Sen när sandnegern lämnar toaletten har han fortfarande svullen kuk och eftersom han satt på huk så slutade det vänstra byxbenet mitt på vaden. Upplevde att det var bråttom att lämna brottsplatsen. Babben som höll vakt lämnade byggnaden direkt när sandnegern kom ut från toa och så försvann dom tillsammans ur bild.

Därefter kommer Linn ut och ser rätt sliten och förmodligen helt chockad när hon går till sin tjejkompis som sen kontaktar polisen utanför hamburger haket

Jag tror att den första babben som försvann ur bild bevakade tjejkompisen och messade till sandnegern när det var dags att sluta våldta.

Jag är rätt övertygad om att det är tre negrer som har gjort våldtäkter tillsammans tidigare.

Bilderna på sandnegern och dom bilder som funnits på hans facebook och insta är med exakt samma klädkombination och dom är nu raderade. Sandnegern kan ju lätt åka till polisen och bevisa sin oskuld att det är inte jag som är på hamburger haket.

Jag tror sandnegern har flera olika identiteter och lyfter bidrag för var och en, därför tvistas det om vem han är i tråden.

Sen kanske polisen inte ens får ta honom för Löfven, det är nämligen proppfullt på alla anstalter, låter vi honom fly så blir det billigast för Sverige. Dessutom får inte SD ännu ett rätt att det är bladingar som våldtar. Löfvens svar blir förmodligen, hade Kalle, Johan och Mats befunnits sig vid entrén så hade det varit dom som våldtagit Linn.
Citera
2019-11-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Han utförde oralsex på henne (inte tvärtom) och sedan ska han har kört in kuken i något hål bakifrån och utan att kvinnan är upphetsad. Lägg där till att kläderna ska av och sedan på. Det är mycket möjligt att så är fallet.

Jag har bara erfarenhet av en "snabbis" som är samtyckt och det tar längre tid än 3 minuter och då har kvinnan inte varit okänd för mig.
På filmen hade hon kort kjol och att slita av trosor tar inte många sekunder. Kjolen är ju bara hålla upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in