Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Vem är KK? Vilken invit? (såg att rosa tog bort sitt inlägg med samma fråga... men jag undrar också)
LW hade många manliga vänner som hon var ute på geo med.
LW var en vacker kvinna och de män hon lagt upp foton tillsammans med tror jag inte hon hade ett ögonblicks tanke på mer än som just vänner.
En tanke på att mörda någon, oavsett vad som hänt, så tror jag ingen tänker!
Normalt är väl att man tänker att personen i fråga vill man inte umgås med och därmed håller sig undan. Ingen normal person tänker på mord...!
Du bortser från att det inte gick då LW hade en utpräglad stalkingmentalitet. Som en LW-fluga på en Davidsson-skitkorv. Dessutom hade SD catchandet där den ännu mer besatta LW dök upp dag som natt. Att tro det gick att bo kvar och få LW att acceptera att bli avvisad visar på en häpnadsväckande okunskap om LWs problem. Det gäller SD/HD men kanske särskilt, med tanke på vad som franmkommit, några snävtänkande medlemmar som fortfarande hävdar att LW var så åtråvärd att SD hade svårt att släppa taget och därför hotade och trakasserade
henne
Vad paret skulle gjort och som dom säkert ångrade var att bryta upp från galenpannorna i Hjärsta. Långt bort från LW och Örebro som möjligt. Fan om hon inte kommit efter. Paret tyckte säkert det var förföljerskan som var orsaken till h-e tet så det var nog svårt att låta henne vinna genom att jaga bort hela familjen från, jobb, skolan, hus etc.
Edit: Inte för att det har med saken att göra men eftersom det förs på tal så ställer jag frågan om hur ni ser ut som tycker LW var vacker?