Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Någon ur personalen kan väl helt enkelt ha gjort en iakttagelse som hen med tanke på allt fokus på Ljungskile de senaste dagarna finner lämpligt att meddela polisen, ringer och säger att hen jobbar och att de kan komma dit och prata?
Iakttagelsen måste ju inte tvunget ha gjorts i Ljungskile, det eventuella vittnet kan ju ha observerat något på annan ort.
Nej så kan det kanske vara. Tycker att de kunde ha tagit det lite avsides i så fall bara, men men...
Ärligt talat får jag mardrömmar av detta, så hemskt. Tänk om man hade varit synsk ändå och trott på det. Hon är någonstans, ganska säkert död.
Alla olika teorier här - många helgalna (en som fick mig att opassande skratta till var en person här som hade en teori om att mgm kört den döda Wilma på moped för att gömma henne) - igår drömde jag om en ny avrättningsmetod som utfördes på mig. Knips.
Alltså, om mgm och ev anhang är tydligt skyldiga och om hon inte hittas eller hittas men inte i tid för att få till en fällande dom så hoppas jag att uddevallaborna jagar ut dessa **** ur stan. Nakna. De kan kasta något enkelt tält och tunna täcken efter dem. De som sedan inhyser dem någonstans någonsin straffas hårt. På tal om drömmar, men denna är ljuv.