2019-11-25, 22:45
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MilaKunis
Absolut en stor risk, men om man inte har något val.
Då hade han nog åkt dit tidigare än så skulle jag säga, Kärringar som sitter i fönster eller ser ngt skumt ringer polisen fortare än ngn annan ens tänkt!
Citera
2019-11-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon FINNS inte i vatten det har inte han haft tid eller möjlighet att göra lika lite MGMs pappa, Sedan att sänka kroppen krävs tyngder som en vanlig liten båt skulle göra osäker!

Sedan kasta henne på grunt vatten fungerar inte heller då hon skulle hon synas och i båda fall så skulle någon sett då dem skulle åkt ut med en båt, Enda möjligheten är hon ligger på land någonstans och det är en icke planlagd dumpning den är mer slumpmässigt vald plats då han kör var vet endast MGM!

Då är det ju bara att finkamma alla skogsbilvägar. Ont om tid, risk för möte med bil, usla ljusförhållanden gör dumparbetet hastigt och slarvigt.

Men om far och son har tänkt till lite kan dom ha dragit en sopsäck runt kroppen och slänga den i Byfjorden från Uddevallabron någon gång när det är väldigt lite trafik.
Citera
2019-11-25, 22:47
Medlem
Denna "Viggo" är en väldigt god vän till mig, Har dock inte hört något av honom på flertal dagar nu efter Wilmas försvinnande.
Senast redigerad av PingvinKorv 2019-11-25 kl. 22:52.
Citera
2019-11-25, 22:47
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Åter igen. Denna skrot jag nämnt, bärgar och transporterar även bilar. Är det inte underligt att mgm fars bil ryktas ha setts där??? Skulle vilja ha mer info av den som skrev om detta rykten från Tanums hede... TÄNK om de skulle vara så att det stämmer att pappan haft sin bil där innan den beslagtogs??

Mosad till safter i en bilpress?
In med hundarna!!!!!!!!!
Citera
2019-11-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnet
Källa: osäker, rykte ifrån tanumshede

Skulle du kunna hitta mer info om detta rykte??
Citera
Medlem
MenVadVetJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
Åter igen. Denna skrot jag nämnt, bärgar och transporterar även bilar. Är det inte underligt att mgm fars bil ryktas ha setts där??? Skulle vilja ha mer info av den som skrev om detta rykten från Tanums hede... TÄNK om de skulle vara så att det stämmer att pappan haft sin bil där innan den beslagtogs??

Jag ska kolla företag där direkt.
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenVadVetJag
Tack! För jag är extremt dålig på bilar, men det är inte denna.
Om jag ska försöka förklara, så är det en van, fast det bakre utrymmet inte är för säten.
Det inte finns rutor bak, utan det finns två eller tre säten fram.
Var den gul?
Citera
2019-11-25, 22:49
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kan till 100% hålla med dig där i den analysen efter man kollat Google Maps, Man har insyn från båda håll och du kan ge dig sjutton alltid ngn är vaken för gå på muggen eller bara vaknar av höra ngt och ser ut!

Utesluta kan vi inte. Killen som mördade sin flickvän i Alingsås 2008 lyckades bära ut henne till en bil från en hyreslägenhet mitt i centrala Alingsås
Citera
2019-11-25, 22:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Då är det ju bara att finkamma alla skogsbilvägar. Ont om tid, risk för möte med bil, usla ljusförhållanden gör dumparbetet hastigt och slarvigt.

Men om far och son har tänkt till lite kan dom ha dragit en sopsäck runt kroppen och slänga den i Byfjorden från Uddevallabron någon gång när det är väldigt lite trafik.
Nej i vatten ligger hon inte som sagt utan detta är en panik dumpning till 100% av MGM, Dem brukar vara ologiska logiska dessa panik dumpningar tex efter en väg i ett dike där ingen ser eller i snårigt buskage längs en väg!
Citera
2019-11-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeataVonYxkull
Mosad till safter i en bilpress?
In med hundarna!!!!!!!!!
Ja. Samtliga bilskrotar bör sökas igenom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haxxan
95% av tråden är ren skit, om alla kunde diskutera relevanta saker så skulle det möjliggöra en större chans för att kunna hitta henne. Kan någon vänlig själ summera vilka platser som har letats på hitills av polis/missing people osv?

Polisen använder sig av ett datoriserat system för att koordinera sökinsatsen. Inklusive den sökning som görs av missing people/fiik. Polisen och sammantaget flera tusen personer nu sökt i snart en vecka. För att få en summering av de hundratals områden som avsökts så krävs tillgång till polisens datorsystem. Ingen annan har överblicken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Var den gul?

Den ska vara mörkblå. Med någon slags text om bogsering...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in