2019-11-20, 08:15
Medlem
Haha!
Vilken förnedring av svensk rättvisa.
https://www.svt.se/kultur/asap-rocky-stodjer-flyktingar-i-sverige
Citera
2019-11-21, 02:30
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Nu återvänder den amerikanske revy & varietéartisten till Stockholm, den 11 December intar han scenen i Globen.

/Provokatör

Hoppas han har bra säkerhet med sig denna gången. Kan tänka mig det finns några som inte önskar honom väl. Risken är ju överhängande att han utsätts för något om han går runt på stan likt sist.
Citera
2019-11-21, 16:15
Medlem
Så det talades omkring Trump att använda rasistkortet genom att ge sig på Sverige mot en svart. Det var tänkt att använda när han kom hem, men då var det för sent. Annat hade inträffat.
Citera
2019-11-22, 17:03
Medlem
Nu skall han turnera i s k utanförskapsområden i Sverige och hjälpa människor med flyktingbakgrund. Det var just en flykting som han var med om att misshandla i Stockholm.
Han skall också stödja häktade i Sverige och verka för att de får bättre förhållanden här.
Häktade och internerade i USA ligger närmre för honom att missionera för än i Sverige.
Där är förhållanden 7 resor värre.
För övrigt, i USA hade han aldrig kommit in i igen om han varit svensk och utfört samma brott i USA.

Har han bett flyktingen som han misshandlade om ursäkt? Första uppgiften för honom annars i hans kommande missionerande i Sverige.
Uppochnedvända världen.
Citera
2019-11-25, 17:06
Medlem
Dofternas avatar
Nu vill ASAP spela på Kronobergshäktet. Johnny Cash kan slänga sig i väggen.
Citera
2019-11-25, 19:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Han är ju dömd för flera brott i bland annat USA, varför släpper Sverige in sådant skräp?
Vad jag vet har han sonat sina brott och skött sig i många år till skillnad mot hazarerna som angrep honom som begått ett flertal brott i Sverige.
Citera
2019-11-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vad jag vet har han sonat sina brott och skött sig i många år till skillnad mot hazarerna som angrep honom som begått ett flertal brott i Sverige.

Han och hans team kan ju be om ursäkt för alla lögner som spridits.
Citera
2019-11-25, 19:26
Medlem
Såg att Dree Low, Ze och Jireel är "special guests".
Dree Low och ZE är ju toppartister i Sverige just nu så om inte annat kommer folk för deras skull. Ovanligt att se dem ihop... De har inte verkat dra jämt... Alla gör features med alla typ men dem har man väl inte sett ihop på flera år (så vitt jag vet)?
Och när hans amerikanska kamrater höll på med Free ASAP Rocky så tror jag inte det var så mycket engagemang bland svenska kollegor. Eller har jag missat något? De vet ju att han knappast fått dricka smutsigt vatten och svälta + i USA däremot sitter folk i 30 år för BS. Varför ska de medverka i hans falska PR-kampanj?
Kanske passar Trump på att ta lite fler poänger?
Citera
2019-11-25, 19:33
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Han och hans team kan ju be om ursäkt för alla lögner som spridits.
Vem har spridit lögner och vad är lögnerna?
Citera
2019-11-25, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vem har spridit lögner och vad är lögnerna?
Att han fick smutsigt vatten och svälta, sova på yogamatta tillsammans med grannar som kastade bajs som inte städades upp.
De redigerade filmerna som laddades upp.Att han inte fick träffa ambassaden.Att han riskerade 6 år
Fd amerikanske ambassadören i Sverige skrev till KUNGEN för att begära att AR skulle friges. Han bör ju veta att kungen inte har något med det att göra - bara spel för gallerierna för hemmaopinionen.
Trumps inblandning... Att man framställde det som att Trump fått ut honom när han släpptes efter rättegång.Den där djävla gisslanförhandlaren de skickade hit...Så mycket BS.
EDIT: Och den där USA-diplomaten i EU som erkänt att han gav rådet till Trump att ASAP Rocky är körd du kan anklaga Sverige för rasism och ge honom en kortege när han släpps, typ (kan inte ordagrant citat men det har rapporterats om nyligen).
Senast redigerad av TigerKid2 2019-11-25 kl. 19:53.
Citera
2019-11-25, 19:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Att han fick smutsigt vatten och svälta, sova på yogamatta tillsammans med grannar som kastade bajs som inte städades upp.
De redigerade filmerna som laddades upp.Att han inte fick träffa ambassaden.Att han riskerade 6 år
Fd amerikanske ambassadören i Sverige skrev till KUNGEN för att begära att AR skulle friges. Han bör ju veta att kungen inte har något med det att göra - bara spel för gallerierna för hemmaopinionen.
Trumps inblandning... Att man framställde det som att Trump fått ut honom när han släpptes efter rättegång.Den där djävla gisslanförhandlaren de skickade hit...Så mycket BS.
Vilken bajsande, orkar inte ens kommentera.
Citera
2019-11-25, 19:55
Medlem
Jag har dessvärre inte tid att sammanfatta alla galenskaper.Vem som spred lögnerna vet jag inte. Det undrar jag också, men det är shady från amerikanernas sida. Följde du inget alls i media i sommar? Sett "rapporteringen" på TMZ och en massa Amerikanska medier - både gammelmedia och Internet, t ex Youtube? Om man inte hört något av allt strunt som spreds i USA om fallet och Sverige så inser man kanske inte vidden av fulspelet...
Senast redigerad av TigerKid2 2019-11-25 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in