Svara
2019-11-25, 02:58
Medlem
Hej detta r min frsta tripprapport som handlar om grdagens raballer s hoppas ni gillar den, hjlp mig om jag skrivit nt fel eller glmt nt :)

10 x 7,5 mg imovane + 2 lngburkar starkl

Om mig
Kn: Man
lder: 18
Vikt: 67 kg
Lngd: 180 cm ungefr
Tidigare erfarenheter: Cannabis, Kokain, Amfetamin, Tramadol, Oxy, Mdma, lsd, svamp osv, (testat rtt mycket)

Det hela brjade med att jag hittade en lda imovane i medicinskpet i kket o blev nyfiken p dessa s jag snodde en karta o gmde den i mitt rum.

-Nsta dag: En polare ringer mig och frgar om han fr komma frbi mig p ngra brs som han snott av sin farsa, Javisst sger jag o sneglar p min karta med zopiklon, polaren kommer frbi o vi knpper varsin bira o lyssnar p musik o bara softar, efter frsta lnghylsan blir jag lite sugen p testa blanda med imovanen fr o boosta lite s jag pillrar ut tv tabletter o svljer dem med den andra len, det sista jag minns frn den hr hndelsen r att jag lgger mig i sngen.

-Blackout: det r nu det hnder som inte fr hnda o jag kommer inte ihg nnting av det hr utan bara ftt de terberttat, jag ska tydligen har hllt i mig len o knaprat upp hela kartan lite eftersom med en polare som frsker stoppa mig men inte lyckas... under tiden som jag svalt allt fler piller s hade min bonus pappa kommit in o frgat vafan vi hll p med o bad oss hlla kften. Jag hade tydligen varit kaxig tillbaka och stngt min drr, (han visste inte hur borta jag var just d)
min polare drar hem o jag ligger kvar i sngen tills morsan vaknar runt 06:00 och hon gr igenom medicinerna p misstanke att jag tagit nt och hittar tillslut en tom karta i ldan, (jag hade tydligen lagt tillbaka kartan) Hon ppnar min drr och frgar om jag kkat upp hela kartan, o jag kommer ju inte ihg att jag tit s mnga s jag svarar frst att jag bara tagit en, min mamma tror inte p de jag sger utan mrker direkt att jag r vldigt fluddrig och ringer ambulansen.

-Ambulansen: Detta har jag svaga minnen av men jag kommer ihg att jag vcks igen frn min skna smn men nu r det inte min mor utan tv sjukvrdare frn ambulansen som skakar i mig.
-VAFAN LT MIG SOVA! skriker jag och vnder p tcket o mrker att de inte va morsan som frskte vcka mig. s jag reser mig upp o frsker frklara hur nykter jag r fast jag sluddrar mellan orden, sen skulle jag visa hur rakt jag kunde g fast jag hll p att ramla in i diskmaskinen, dem verkar inte fatta att jag r ''nykter'' men jag valde att flja med dem nd, pvg mot ambulansbilen tnder jag en cigg, ambulanspersonalen r snlla nog att lta mig rka klart innan jag stter mig i ambulansen, sen nr jag vl satt mig i ambulansen s vill dem ta blodprov p mig d jag vller ur mig att dem inte ska sticka mig med ngra jvla nlar, sjukvrdaren lugnar mig med att sga att jag r s fullproppad med mediciner att jag inte mrker av nr dem sticker mig nd. D fr jag den brillianta idn att filma blodprovet o sga i videon att dem snor mitt blod p skoj, men d sger en sjukvrdare t mig att jag inte fr filma henne fr d blir hon arg, d skrattar den andra sjukvrdaren och frgar om jag tar det som ett hot, nu blev de svart igen, vaknar upp i en sng med dropp o djvulskap i armarna, dr sitter morsan o jag brjar nyktra till, jag fr frukost, lunch o middag, sen fick jag ka hem efter pratat med nn Bup psykiatriker.

Detta r ingen kombination jag skulle rekommendera d jag fick blackout o gjorde skeva grejer ;)

Tack fr mig :)
Senast redigerad av PsychoKenneth 2019-11-25 kl. 03:53.
Citera
2019-11-25, 04:54
Medlem
Det r bra att du blev vckt iaf. Du hade kunnat d i smnen av den kombinationen.
Citera
2019-11-25, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det r bra att du blev vckt iaf. Du hade kunnat d i smnen av den kombinationen.

Det gr inte att d p zopiklon och dylik smnmedicin i kombination med alkohol.
Citera
2019-11-25, 07:23
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azc
Somna, spy, kvvas, d.
Fullt mjligt.

Ts lter inte som en 18 ring.
Sno l av farsan
BUP? r vll fr kidds?

Hursomhelst ingen tripprapport utan mer en knarkanekdot. Sluta knarka.
Citera
2019-11-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azc

Det gr visst. Framfr allt om man r grn, som TS verkar vara.
Citera
2019-12-25, 09:14
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Somna, spy, kvvas, d.
Fullt mjligt.

Ts lter inte som en 18 ring.
Sno l av farsan
BUP? r vll fr kidds?

Hursomhelst ingen tripprapport utan mer en knarkanekdot. Sluta knarka.

BUP r fr barn ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in