2019-11-24, 19:17
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hur vanligt är det att en våldtäksman gör oralsex? kan inte va så vanligt 1 av 10

Hur vanligt är det att använda glidmedel "lubrication" vid samlag?

Hur vanligt är det att unga våldtäktsoffer är tillräckligt våta för att mot sin vilja snabbt kunna penetreras av en våldtäktsneger.

Våldtäktsnegern gjorde naturligtvis inte "oralsex" utan blötte med saliv.
Citera
2019-11-24, 19:19
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Du är inte den första som ifrågasätter det och du har alltså missat att man har veganmat på hamburgerhaken i dag? På BK är det veggieburger. :whistle

Jag ifrågasätter det egentligen inte. Tycker bara det känns konstigt att en vegan, som har deltagit i ett flertal demonstrationer mot köttindustrin, besöker en hamburgerrestaurang.

Visst, de serverar även vegetariska alternativ men det luktar lite dubbelmoral att överhuvudtaget sätta sin fot där tycker jag. Ungefär som att vara porrmotståndare men tycka att porrbutiker som även har en hylla med några mainstream-filmer är helt ok
Citera
2019-11-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Jag ifrågasätter det egentligen inte. Tycker bara det känns konstigt att en vegan, som har deltagit i ett flertal demonstrationer mot köttindustrin, besöker en hamburgerrestaurang.

Visst, de serverar även vegetariska alternativ men det luktar lite dubbelmoral att överhuvudtaget sätta sin fot där tycker jag. Ungefär som att vara porrmotståndare men tycka att porrbutiker som även har en hylla med några mainstream-filmer är helt ok

Nej, inte alls utan är man vegan och det finns utbud så är man mer än nöjd. Det är inte så ovanligt i dag att restauranger erbjuder alternativ till kött. Skulle man bojkotta allt är det ingenting som blir tillgängligt så det förstår dom flesta att veganer väljer veggieburger på dom ställen det finns. Porrmotståndare går inte in i en porrbutik så din jämförelse haltar.
Citera
2019-11-24, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dovhjort
7 av 10 fryser.
” När forskare vid Södersjukhuset och Karolinska Institutet frågade patienter som utsatts för våldtäkt om hur de hade reagerat under våldtäkten, fick de svar som överraskade dem. – Det visade sig att så många som 70 procent hade fått någon form av ”frysreaktion”, de hade blivit som paralyserade, säger Anna Tiihonen Möller, läkare och ansvarig för studien, till Agenda.”

https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/inrikes/studie-visar-de-flesta-valdtaktsoffer-stanger-av
7/10 inte 10/10
hon kan ingå i dem 3
Citera
2019-11-24, 22:12
Medlem
Blattarias avatar
Denna person känner halva transsverige till ! Kom igen och kom med en bättre story för fan ! Kolla bodycontact. Inte första gången det händer just där.
Citera
2019-11-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Han har ju till och med ett aktiebolag. Det drevet som har förts på Fejan har nog varit till last för gripandet. Han är gömd långt bort tror jag tyvärr.

Tycker personligen att det bara har varit puckat och obegåvat att köra på som pöbeln har gjort på Fejan. Bättre att ta sådan efter gripandet.

Preskriptionstiden ligger väl på 10 år i detta fallet.

Hur skall han nu göra? Blir inga bidrag som gömd inte.

Leva som gömd i Sverige i 10 års tid är ingen höjdare
Citera
2019-11-24, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blattaria
Denna person känner halva transsverige till ! Kom igen och kom med en bättre story för fan ! Kolla bodycontact. Inte första gången det händer just där.
Länka.
Citera
2019-11-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det kallas ÖVERLEVNADSINSTINKT. Överlevnadsinstinkten tar över för många tjejer i sådana här situationer. Om tjejen hade gjort motstånd så hade negern förmodligen bara blivit mer våldsam.

Det känns som att folk har tittat för mycket på film där tjejer drar fram pepparsprayen och sparkar våldtäktsmännen mellan benen.
Tror inte det är våldtäckt tyvärr tror dom har haft någon kontakt/signaler mellan varandra,hon hade skrikit som in i helvete om hon inte hade varit med på det,han kände på sig att det var ok av henne att gå in där.Han kanske gick för fort fram och då anmälde hon han. Det är min teori.
Citera
2019-11-24, 22:48
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aoaz
Tror inte det är våldtäckt tyvärr tror dom har haft någon kontakt/signaler mellan varandra,hon hade skrikit som in i helvete om hon inte hade varit med på det,han kände på sig att det var ok av henne att gå in där.Han kanske gick för fort fram och då anmälde hon han. Det är min teori.

Jag har också funderat på detta. Det innebär ju att hon sett GM tidigare, och att hon talat osanning för polisen.
Citera
2019-11-24, 22:56
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:

Lägg fram bevis då om denna person är så känd? Att denne har bred haka och högt hårfäste kan ju bara vara dåliga gener för donnan, men ja, jag håller med om att det verkligen ser ut som en kille. I alla fall en tjej med tydliga drag som en kille har. Eller en sminkad kille.
Citera
2019-11-24, 22:58
Medlem
Offices avatar
Citat:
Det här får du nog utveckla.
Citera
2019-11-24, 23:00
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aoaz
Säkerligen och därför han inte är haffad. Det blir inte mer av det här, genomskådat. Hon fick sitt hjärta krossat, därav anmälan. Det svider över..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in