2019-11-24, 21:09
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Nej men någon form av taktik för att pressa pappan kan det säkert vara.
Kan det även vara så enkelt att det var för att tvinga honom lämna dna/fingeravtryck?

Kanske ett förhör bara. Polisen har ju fortfarande koll på honom. Att han släppts betyder inte att han är oskyldig till allt i det här fallet.
Citera
2019-11-24, 21:11
Medlem
TealSeamTixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja nr 2 förutom då att han blev anhållen inte häktad...

Såklart, mitt fel!
Citera
2019-11-24, 21:13
Medlem
[quote=9och0|69404582]Det är inte märkligt? Klart brorsan vill hålla låg profil. Han får ju inte direkt applåder om han delar inlägg om henne.[/QUOTE

Men vem är denna person? Han skriver massa hjärtan på Wilmas systers bild, skriver ”jag älskar dig” på pappans profilbild. Han är alltså nära med både Wilma, Emelie (systern), Tishko och pappan.
Citera
2019-11-24, 21:13
Medlem
Haloumis avatar
"– Efter ett utförligare förhör med den misstänkte har jag beslutat att försätta mannen på fri fot. Misstanken om brott kvarstår, men misstanken motiverar inte längre ett frihetsberövande, säger åklagaren i ett pressmeddelande."

Observera det fetade!
Citera
2019-11-24, 21:15
Medlem
Blackdollkillers avatar
Han kan också blivit sk ”hämtad till förhör” för att höras upplysningsvis, utan misstanke om brott? Media har ju dålig koll på vad som heter vad... inte sällan dem skriver tex att ”polisen har gripit en man för rattfylla” eller ”gripen för fylleri” osv...
Citera
2019-11-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Ja han sitter häktad.
Sluta hitta på. Anhållen, inget annat.
Citera
2019-11-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
"– Efter ett utförligare förhör med den misstänkte har jag beslutat att försätta mannen på fri fot. Misstanken om brott kvarstår, men misstanken motiverar inte längre ett frihetsberövande, säger åklagaren i ett pressmeddelande."

Observera det fetade!

Ja? De misstänker att personen på något sätt skyddat mgm.
Citera
2019-11-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Jo man häktar även på helger. Så är det. Men det betyder inte att man alltid gör det. Ibland, ibland inte.

Nej, inte sedan 1996.
@peyz har helt rätt.

https://lagen.nu/prop/1995/96:21
Citera
2019-11-24, 21:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Då hade jag rätt, hala som ålar o nu gjorde åklagare bort sig som synade sista kortet.

Grabben går fri im. O Wilma hittas aldrig, på djupet glöm aldrig dom orden.
Citera
Medlem
GNOMDSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Jävligt skumt är det. Åklagaren är det väl som bestämt båda sakerna. Dvs att anhålla och sedan att släppa. Med nån timmes mellanrum. Han anhölls dessutom på sannolika skäl misstänkt. Jävla röra. Vad håller man på med
Låter som "skakar i äppelträdet" och ser vad som trillar ner. Dvs vad som händer.
Citera
Medlem
tinkyminkys avatar
[quote=mrsdetective|69404734]
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Det är inte märkligt? Klart brorsan vill hålla låg profil. Han får ju inte direkt applåder om han delar inlägg om henne.[/QUOTE

Men vem är denna person? Han skriver massa hjärtan på Wilmas systers bild, skriver ”jag älskar dig” på pappans profilbild. Han är alltså nära med både Wilma, Emelie (systern), Tishko och pappan.

En släkting kanske... kusin till MGM?
Citera
2019-11-24, 21:18
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Ja? De misstänker att personen på något sätt skyddat mgm.

Det är ju ganska självklart att det är intressantare att ha honom ute än inne. Så länge kroppen inte är hittad.

Just saying...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in