Citat:
Ursprungligen postat av
Bassiehof
Liten till växten, alltså tänker du så dumt utifrån dina egna förutsättningar. Kommer från rätt käft som spekulerar om vad hög elförbrukning kan bero på. Varifrån har du fått dess uppgifter? Jag har bara läst ett enda inlägg om det i tråden, men ingenting i media.
Jag äger min bostad. Ett hus.
Britter har ett bra uttryck för det. Steady as she goes. Du ska ta det lite lugnt så att lemmar inte börja röra sig okontrollerat. Jag har flyttat på kyl- och frysskåp på egen hand genom huset så jag vet vad jag snackar om. Har du koll på om MGM har en säckkärra? Ska vi börja spekulera kring säckkärror också nu då?
Tror du är lite bakom flötet min vän. Jag har inte någonstans i denna tråd nämnt någonting om elförbrukning så det faila ju ganska hårt alltså

.
Grattis, du äger ett hus. I Nikkaluokta då? Eller det kanske är i Narnia? Jag tror knappast du har en 1000kvm villa ute i Saltis eller i Djursholm med de fattiga argumenten du för och den nivån du visar här.
Du vet inte vad du talar om och du påstår att jag sagt saker som jag inte överhuvudtaget har berört.
Tycker du ska försöka titta tillbaka lite i tråden och dra en snipping tool där jag påstått att elförbrukningen har ökat el. dyl. och huruvida detta har någon form av relevans överhuvudtaget.
Du är välkommen att köra vidare på de fina argumenten du har med noll substans.
Jag står fortfarande fast vid att han inte fraktat kroppen från lägenhetsdörren-dumpningsplats X själv.
Detta självfallet under förutsättning att han har mördat henne såklart.