2019-11-24, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassiehof
I en luftrenare är det fläkten som drar ström, och det är bara några få watt, ungefär som en glödlampa.

Haha,ja se där. Då var det garanterat nattmössan som var på här då! Man ska icke lite på sina manliga bekanta
Tack för upplysningen.
Citera
2019-11-24, 00:24
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenophile
Det enda som är trådsanning är att golvet är uppbrutet. Övrig info är hämtad från MSM.

Edit: nu blir jag osäker på varifrån info kommer att hund markerat, detta kan ev också vara trådsanning? Någon som vet?

Jag har också läst i media att hundar varit i lgh. Minns dock inte vilken tidning.
Citera
Medlem
oenophiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jag har då inte läst om hund i lägenheten i media eller annanstans, än här inne. Du ser hur farligt det är med trådsanningar Man får ju spekulera, men farligt snabbt blir saker faktum. Som inte är det.

"Pojkvännens lägenhet spärrades av under tisdagen och undersöktes samma dag av polisens tekniker. Under onsdagen har pojkvännens lägenhet sökts igenom med hundar”
https://www.expressen.se/gt/krim/familjen-om-misstankt-mordade-wilma-pojkvannen-var-svartsjuk-3/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag ligger efter i tråden, om ingen annan redan frågat......vad drar en frys eller 2 som ska frysa ner något stort.........

Skulle han haft 1 eller 2 extra frysar stående i lght i väntan på att frysa in något stort eller fraktat in dessa frysar i lägenheten tänker du då?
Citera
2019-11-24, 00:25
Medlem
Angående golvet - infon om att golvet är uppbrutet kommer från en granne i huset direkt till min anhörig som bor i närheten. Kanske en trådsanning då jag ju inte kan visa källa, men personen min anhörig pratat med bor i huset.
Citera
Medlem
Faxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det är väl inte omöjligt att det är parkettgolv. Det har vi i vårt vardagsrum i hyreslägenhet.

Några större mängder blod lär inte sippra igenom ett parkettgolv heller.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenophile
"Pojkvännens lägenhet spärrades av under tisdagen och undersöktes samma dag av polisens tekniker. Under onsdagen har pojkvännens lägenhet sökts igenom med hundar”
https://www.expressen.se/gt/krim/familjen-om-misstankt-mordade-wilma-pojkvannen-var-svartsjuk-3/

Ja precis, inte markerat. Sökts. Det har sedan blivit likställt med att hund har markerat för något i lägenheten. Osäkert vad? När vi inte vet om den ens markerat. Bara att hund varit där.
Citera
2019-11-24, 00:26
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jag ligger efter i tråden, om ingen annan redan frågat......vad drar en frys eller 2 som ska frysa ner något stort.........

Skärmbild (https://minfil.com/Jfe773B1n0/7138FE2A-DF6A-4A67-95C7-E969237E2199_png)
Citera
2019-11-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLANEE
Angående golvet - infon om att golvet är uppbrutet kommer från en granne i huset direkt till min anhörig som bor i närheten. Kanske en trådsanning då jag ju inte kan visa källa, men personen min anhörig pratat med bor i huset.

Kan säkert vara så att grannar eller andra i närområdet tror det osv, men just nu är det osäkert.
Samma med hundarna i lägenheten. Vad för slags hundar är det? Vanliga patrullhundar eller kriminalhundar osv.
Citera
2019-11-24, 00:27
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLANEE

Okej, det blir ju lite mer kött på benen ändå. Utan att bli ett faktum. Men dom tog inte med sig något av golvet? Jävla skumt det också. Måste varit extremt välstädat då, när man letar efter spår i och under golvet.
Citera
2019-11-24, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Skärmbild (https://minfil.com/Jfe773B1n0/7138FE2A-DF6A-4A67-95C7-E969237E2199_png)

Varför skulle han frysa ner henne, det är ju det sämsta alternativet utav alla möjliga.
Citera
2019-11-24, 00:29
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoooooo
Varför skulle han frysa ner henne, det är ju det sämsta alternativet utav alla möjliga.

Har inte påstått det, bistod bara med info h*n efterfrågade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in