2019-11-23, 21:03
Medlem
Bluebeast72s avatar
VAD SOM TALAR FÖR MAN INTE HITTAR WILMA

Tiden, alldeles för lång tid har nu gått för ngr enkla lösningar. Varenda områda o byggnad lär ju vara sökt, inkl naturliga o onaturliga skrymseln i närområdet.

Lukten, den börjar avta ganska snabbt i skogsterräng o detta i kombo med vilda djur kan göra att spår snart blir obefintliga

Kurden, hal som en ål, slipad o verkar tiga sig igenom förhören, annars hade man kommit framår

Medhjälpare, denne har haft tiden o göra sig av med än mer bevis eller kropp

Djup, som jag trott hela tiden. Är hon sänkt med ngt form av sänke lär hon aldrig hittas igen om inte med slumpen
Citera
2019-11-23, 21:04
Medlem
GNOMDSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Hur förklaras då att hennes tillhörigheter hittat eldade i närheten av Uddevalla. I övrigt kan ditt resonemang gå hem.
Ok.Men är det 100 % säkert att det var hennes tillhörigheter ? Om så fallet utesluter det inte en okänd GM med bil.
Citera
2019-11-23, 21:05
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLANEE
Det är ju rätt vanligt bland ungdomar idag som använder snapchat att man kan sätta på platstjänst, eller ge tillgång till plats. Med andra ord kan du ge din pojkvän, som är svartsjuk, tillgång till din plats där han kan se vart du befinner dig. Tänker att denna funktion kanske inte funkar om man stänger av telefonen?

Obs!!
Har nu läst på, denna tjänst är endast igång om du har snapchat uppe, inte om du stänger ner programmet.
Okey. Svartsjuka och koll... Fy fan vilket förhållande, sjukligt!!
Citera
2019-11-23, 21:06
Medlem
Hade gärna velat mer om sista livstecknet vem såg henne då? Vars exakt var hon då?
Citera
2019-11-23, 21:06
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GNOMDS
Ok.Men är det 100 % säkert att det var hennes tillhörigheter ? Om så fallet utesluter det inte en okänd GM med bil.

Det är det inte. Vi väntar på dna analysen
Citera
2019-11-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Han är skäligen misstänkt. De verkar också ha teknisk besvisning på att det är han. Jag gissar från lägenheten.

Citat:
OK. Men är han inte skäligen misstänkt på grund av utredningstekniska skäl.Dvs att kunna hålla honom häktad ?

Nej. Häktad på sannolika skäl.
Citera
2019-11-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
”Försvann torsdagen den 14 november
Wilma Andersson är 17 år. Hon sågs senast torsdag den 14 november kring Walkesborg, Uddevalla. Hon är cirka 168 centimeter lång, har mörkt hår med ljusa slingor och var troligtvis klädd i en svart pälskappa.
I söndags kontaktade familjen polisen och i måndags gick Missing people ut med en efterlysning.”

Citat:
Ursprungligen postat av Habilitet
Har inte läst någonstans vilken tid hon ska ha befunnit sig vid området Walkesborg, ej heller vem som skall ha iakttagit henne eller vem som har haft kontakt med henne när hon befann sig där. Kan det varit MGM som lämnat den uppgiften!?

Då får man väl utgå från att det var där hon sågs senast, vem som sett henne och vilken tid framgår inte.

Vissa säger att hon skulle till syrran, ifall hon satte sig på bussen så finns hon på film men kanske någon plockade upp henne om hon nu ens var på väg till syrran? Jobbade kurden måtro? Kom hon någonsin hen efter den här utflykten? Hon kan ju aldrig kommit fram till syrran i alla fall för då skulle inte Walkesborg stå som sista sedda plats...
Citera
2019-11-23, 21:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
OK. Men är han inte skäligen misstänkt på grund av utredningstekniska skäl.Dvs att kunna hålla honom häktad ?

Jag läste att de har tekniska bevis. Kommer dock inte ihåg var jag läste det och önskar att man fick veta vad de har.
Citera
2019-11-23, 21:08
Medlem
Hmm åkte bakom en Hyundai TLN975 nu på väg från Uddevalla mot Lysekil .
Körde till sidan och släppte före mig.
Sedan stanna jag på ett ställe så jag hamnade bakom honom igen då svängde ha in vid bokenäs skola
Slog bilen och ägare av utländsk härkomst boende på Jarlsgatan i Uddevalla
Faan man blir ju nojig
Citera
2019-11-23, 21:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej. Häktad på sannolika skäl.

Oj ursäkta, jag menade sannolika skäl (inte skäligen) Den högre graden. De har alltså nåt på honom.
Citera
2019-11-23, 21:11
Medlem
SwedishHouses avatar
Oroa er inte, för eller senare kommer bevis och nya uppgifter fram, som fäller MGM.
Citera
2019-11-23, 21:12
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Då får man väl utgå från att det var där hon sågs senast, vem som sett henne och vilken tid framgår inte.

Vissa säger att hon skulle till syrran, ifall hon satte sig på bussen så finns hon på film men kanske någon plockade upp henne om hon nu ens var på väg till syrran? Jobbade kurden måtro? Kom hon någonsin hen efter den här utflykten? Hon kan ju aldrig kommit fram till syrran i alla fall för då skulle inte Walkesborg stå som sista sedda plats...
Det som stått är just det att hon skulle till sin syster men att hon inte dök upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in