Citat:
Ursprungligen postat av
sensei
Om du gillar iris, men tycker att DHI och Prada L'Homme är för starka att ha på jobbet så testa t.ex. Prada L'Homme Intense eller Valentino Uomo Intense.
Okej, tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
aventurus
Tänkte höra vart ni köper era decants? Ifall det finns någon här i Sverige som säljer så hade det ju varit perfekt, Lite segt att behöva betala orimliga fraktkostnader. Vet att det finns flera butiker som säljer mindre samples men jag tänkte mer i 5-10ml
Citat:
Ursprungligen postat av
sensei
De stora amerikanska sidorna har ibland mini och travel sprays. Tull- och moms kan tillkomma. Slapp det dock själv förra veckan..
Notino har sällan så stora. Däremot finns det ett par sidor i England som gör decants. Googla bara på "decant perfume uk". Den första träffen tillhör Greggieboy76 på Youtube som är hyfsat känd profil där inom parfym.
Citat:
Ursprungligen postat av
aventurus
tycker frakten är lite väl dyr från de flesta sidorna från England. USA har jag aldrig vågat köpa från pga tull och moms, förstår inte hur du slapp det nu när dom alltid tar sånt
Jag har beställt massor från USA och har aldrig någonsin behövt betala tull, "moms" (vad är det ens? Varför skulle man behöva betala det?) eller något.
Det där med tull och skit verkar bara vara en myt.
Tycker inte att frakten är speciellt dyr heller.
Amerikanska som jag har beställt från:
www.theperfumedcourt.com ,
www.myperfumesamples.com .
Och från Storbritannien:
www.fragrancesamplesuk.com .
Och jag har nyligen beställt från
www.notino.se men har inte fått paketet än. Deras utbud är extremt begränsat, men de har många parfymer från Parfums de Marly.