Citat:
Ursprungligen postat av
Marielo
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Peeero
Jag förstår precis vad du menar, man kan inte alltid bedömma folk efter hur dom ser ut, skenet kan bedra, men han ser verkligen inte ut som en härdad typ, han ser ut som typen som inte kunde behärska sina känslor vid ett specifikt tillfälle, man ser på folk som gått igenom saker, som till exempel klädstil, frisyr och liknande.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaj.3
Hm.. Jag vet inte hur mycket man vågar berätta utan att folk ska känna igen en från händelserna. Men T har kommit på ”besök” på plusgymnasiet till W ett X antal gånger. Blivit ovän med hennes vänner etc. Det finns flera händelser som varit oroväckande för många och han har bl.a hotat med att skjuta en klasskompis till W med pistol för han lagt sig i när T skrikit h*ra efter Ws kompis. Frågar du Ws Fd klasskompisar skulle alla hålla med om att T var ett riktigt svin. Han tränade även fotboll och både lagkompisar och tränare kan vittna för en kille som såg svart när saker gick snett
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Stämmer bra på mina källor med. Vet du vilket fotbolls lag han spelade i?
Jag ser på bilden en kille som är nöjd med sig själv. Han är van att få som han vill, utan större ansträngning. Vilket kan ha kommit som en smärre chock på de olika arbetsplatserna, att han kan ha haft svårt att foga sig, svårt med auktoriteter. Han tycker utan att han förtjänar saker utan större ansträngning. Detta kan säkert visa sig som envishet och samarbetsovilja i förhören. Han vill inte ge sig.
Jag ser en kille som så många andra arabkillar är familjens guldklimp, bortskämd och van att bli specialbehandlad.
Han har har troligen försökt styra Wilma på alla sätt. Incidenterna på skolan tyder ju på ett starkt kontrollbehov, svartsjuka och försök till att isolera henne från hennes väninnor. Övervaka och kontrollera och isolera - en klassiker i ett destruktivt förhållande, som handlar om makt. Om det ligger något i informationen om att hon skulle ut på på festligheter med väninnorna på onsdagen så har det säkerligen utlöst ett megagräl. Likaså om det ligger nåt i uppgifterna att hon sökt lähenhet i Sthlm och han fått nys om detta så kan dessa båda ”självständighetshandlingar” ha utlöst en farlig situation med tanke på uppgifterna om hans stora svartsjuka.