Citat:
Ursprungligen postat av
Kjelle83
Ok tack. Lite intressant, men det kan o andra sidan vara någon helt annan som var ute i skumheter. Verkar lite konstigt om man skulle återkommit i helgen. Fast inte helt ovanligt att gm återkommer förstås.
Skulle polisen hitta en koppling till området i Ljungkile så förmodar jag att de skulle gå all in där dock, så antar att de inte gjort så.
Nä det behöver inte ha med försvinnandet att göra men varför chansa?
På torsdags kvällen hör grannen bråk och dunsar i MGM lägenhet som plötsligt tystnar. På natten mellan torsdag och fredagen hör en granne "tunga steg" i trappen. Hur hörs "tunga steg" undrar jag. Hade personen cementklumpar på fötterna eller drog personen något efter sig i trappen som slog i nästa trappsteg så det lät som "tunga steg"?
Samma natt mitt ute ingenstans (där ingen brukar vara så här års) märker en boende att någon kommer med bil. Ljus från bilen och hund som reagerar starkt. En biltur som är ca 15-20 minuter lång räknat från MGM bostad. Natten efter gör en annan boende i området en annan iakttagelse som inte redogörs i tidningen. Jag tror att dessa nattliga aktiviteter har samband med wilmas försvinnande. Hur ofta är folk ute och ränner i skogen, vid en sjö mitt i natten? MGM behöver inte ha någon speciell koppling till platsen mer än att han har varit där och känner till att där är få boende. Hade jag fått bestämma hade jag satt likhundar i det området och dykare i sjön. Jag tror hon är i den sjön. Hata slumpen som GW säger.