2019-11-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Eller hon som hittades i sin egen villakällare har jag för mig.

Ja tänkte faktiskt på det fallet också. Ihjälslagen med yxa.

Från AB nu i kväll:
"Efter fredagens häktesförhandling var det stort polispådrag vid 22-åringens lägenhet. Flera polisbilar och piketen har setts utanför bostaden."

Vad gjorde piketen där? Är det bara de som är utbildade på bultsax?🤔
Citera
2019-11-22, 22:19
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Hon kan lika gärna vara nerspolad i toan i 1000 småbitar.
Lite jobbigt men möjligt! I så fall finns det spår..
Citera
2019-11-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Rätt omöjligt kan jag säga dig!

Har du försökt? Hur kan du veta det?
Citera
2019-11-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysBrain
Vet vi om GMs familj äger någon båt? Ifall hon kan vara utkörd mot havet på djupare vatten? Söker ingen idiotförklaring utan en fundering bara.

Känner förstås inte till om de äger någon båt, men de flesta mindre båtar står på land nu, plus att det är ganska "svenskt" att ha båt på Västkusten. Förefaller därför ganska osannolikt.
Citera
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Uddevalla polisen suger pung det har jag skrivit tidigare i tråden, man har inte spärrat området trots mord har sett folk komma in och ut i trapppgången . ja man kanske gör avspärrningar nästa vecka man vet ju aldrig hur polisen i Uddevalla jobbar .
Suger pung? Hur tänker du då?
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider-Man
Du vet ju eg lika lite som jag om han är "bräcklig" eller inte. Bara min känsla att han inte kommer att orka att blåneka sig igenom förhör efter förhör. Det frestar på. Tror inte han är tillräckligt stark för det.

Vad har framkommit som indikerar att han skulle vara typ kriminell då? (och då räknar jag inte in att han är påstått svartsjuk)

Han har ju inte varit så särskilt uthållig när det gäller sina anställningar.
Citera
2019-11-22, 22:21
Medlem
Vet någon hur länge man kan va häktad Sannolika skäl misstänkt Mord?
Citera
2019-11-22, 22:21
Medlem
Alla som äger någon form av sommarstuga, mark, båt eller har sin husvagn uppställd på någon camping. Borde ta tillfället i akt i helgen och titta runt på sina ägor eller uppställningsplatser kring Uddevalla.

Övriga som inte kan ta sig till Uddevallaområdet kan ju alltid swisha över några kronor till dom två organisationerna som letar efter Wilma, medan den skyldige sitter inne i värmen med mat serverad.

Missing people : 123 900 56 20
FIKK : 123 013 56 73
Senast redigerad av zebop 2019-11-22 kl. 22:25.
Citera
2019-11-22, 22:22
Medlem
tomyhockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dmkqt
Känner förstås inte till om de äger någon båt, men de flesta mindre båtar står på land nu, plus att det är ganska "svenskt" att ha båt på Västkusten. Förefaller därför ganska osannolikt.

nu förtiden är lätt för araber att tjuv starta båtar så det där är inga problem

men jag TROR UDDEVALLA POLISEN SUGER PUNG
Citera
2019-11-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danneboll

Sannolika skäl uttrycker hur stark misstanken är och är den högre graden av misstanke vid anhållande och häktning. Att det finns sannolika skäl för att den misstänkta personen har begått brottet är i allmänhet en förutsättning för att personen ska kunna häktas.

Häktning beslutas av domstolen efter en häktningsförhandling. Blir den misstänkte häktad får han eller hon hållas häktad högst fjorton dagar, därefter måste en ny häktningsförhandling genomföras. Det finns ingen bortre gräns för hur länge en person kan sitta häktad.
Citera
2019-11-22, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danneboll
14 Dagar sedan omförhandlas häktningen, Ingen gräns på total längd
Citera
2019-11-22, 22:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Har du försökt? Hur kan du veta det?
Har jobbat inom rörbranschen och börja plotta in som du säger i muggen, Så har du stock rätt snabbt kan jag lova dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in