Citat:
Ursprungligen postat av
Tenneres
Bara en tanke, måste vara extremt svårt att undvika spår när man dödar någon överhuvudtaget. Min tanke är att någon har hjälpt till den nu häktade, men måste vara extremt svårt att undvika spår, så i grunden om detta är planerat så är detta helt sjukt.
Pappan sa ju bara att han trodde på sonen som sa att han "inte gjort de" så antingen har du en människa häktad för något han inte gjort, eller så har du en mördare i buren. Och då en människa som inte är häktad som kan rensa bort mer bevis.
Sen om man ska tänka på att stycka en människa så måste du nästan vara sjuk i huvudet för att göra de utan psykiska problem, min tanke av de får mig att bli illamående.
Jag vill ju innerligt att wilma hittas vid liv, kommer säkert tyvärr inte hända, men får mig att tänka vad som borde vara rimligt när de kommer till förhörstekniker.
Har det inte varit något blod kan det väl inte vara så svårt att undvika spår. Speciellt i en lägenhet där det förväntas finnas massa dna mm. från henne.
En annan fråga. Kan polisen beslagta/söka igenom pappans bilar om han inte går med på det?
Men det är samma sak där. Har det inte varit blodigt behöver det inte finnas mycket att hitta.
Det har inte ens framkommit om han har körkort. Är inte det registret offentligt?