2019-11-22, 20:02
Medlem
Jag var helt säker på att de skulle rulla in den riktiga bilen efter "designern" hade krossat båda sidorutorna.
Men nej, det verkar inte vara ett skämt.
Undrar vad det är för cv-värde på en triangel?
Fulaste bilen någonsin? Kollade på foton på gamla DeLorian, men de är snyggare och mer strömlinjeformade.
Jag tror Herr Musk trollar alla.
Citera
2019-11-22, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Kanske för Isabella Lövin, som måste ersätta sin jättegamla miljöbov till pickup hon har eller hade

Hur ska man lyckas parkera detta fordon i stockholms innerstad, finns ju inte parkeringsrutor för detta monster
Citera
2019-11-22, 20:10
Medlem
Sjukt udda design, men så häftigt att den sticker ut. Självklart har jag beställt en. Kommer kännas bra rulla runt i en skottsäker bil i Sthlms förorter.
Citera
2019-11-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av token
Just nu är jag skeptisk, men det var jag om stuprörsjeans också. Kanske växer den på en, eller så blir det en flopp.

Du har just bevisat att bilen är allt annat än flopp. Hur många andra pick-ups har en egen tråd på Flashback och som dessutom toppar mest lästa trådarna? Att göra en pick-up som ser ut som alla andra hade varit en flopp.
Citera
2019-11-22, 20:13
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpidersNmonkeys
Hur ska man lyckas parkera detta fordon i stockholms innerstad, finns ju inte parkeringsrutor för detta monster

Det är ju bara att parkera! Alla andra bilar flyttar på sig automagiskt. Bara blunda och låtsats som det regnar.
Citera
2019-11-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Du har just bevisat att bilen är allt annat än flopp. Hur många andra pick-ups har en egen tråd på Flashback och som dessutom toppar mest lästa trådarna? Att göra en pick-up som ser ut som alla andra hade varit en flopp.

Sant faktiskt! Tesla vet hur man sticker ut som biltillverkare samt att man vågar tänka utanför boxen, när de andra inte gör de
Citera
2019-11-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Det är ju bara att parkera! Alla andra bilar flyttar på sig automagiskt. Bara blunda och låtsats som det regnar.

sant störst går först då är de bara att beställa en då haha
Citera
2019-11-22, 20:36
Medlem
Citat:
Sant faktiskt! Tesla vet hur man sticker ut som biltillverkare samt att man vågar tänka utanför boxen, när de andra inte gör de

Kommer du skämmas när det kommer fram att det hela var ett skämt?
Citera
2019-11-22, 20:41
Medlem
killawifes avatar
Det måste ju vara ett aprilskämt? Deras andra bilar är ju riktigt snygga så vad fan är det här?
Citera
2019-11-22, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Kommer du skämmas när det kommer fram att det hela var ett skämt?

Det kommer jag göra men troligtvis inte då man kan intresseanmäla sig angående bilen på deras hemsida
Citera
2019-11-22, 20:49
Medlem
Citat:
Det kommer jag göra men troligtvis inte då man kan intresseanmäla sig angående bilen på deras hemsida

Kanske det bara förstärker illusionen om att det är på riktigt
Citera
2019-11-22, 20:52
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Tesla har uppenbarligen inatt lanserat en pickup som drivs av el. En märklig skapelse.

https://alltomelbil.se/tesla-cybertruck-ar-har/

Vem kan tänkas köra det här åbäket i Sverige? Skogshuggare och jägare? Det skulle vara riktigt komiskt att se den på en vanlig väg i storstan.

Just nu är jag skeptisk, men det var jag om stuprörsjeans också. Kanske växer den på en, eller så blir det en flopp.
90-tals ploj med en ny produkt, kan det verkligen sälja? Jesus.

Klart som fan att folk vill ha stora bilar, sitter du högt vid en krasch så klarar du dig bättre. Men frågan jag ställer mig, vem vill slita på en tesla, med dem "kantiga" kanterna så kommer dem ju gå åt helvete direkt en kross vält eller dylikt.

Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Det måste ju vara ett aprilskämt? Deras andra bilar är ju riktigt snygga så vad fan är det här?
Känns som någon sorts "mad-max african armored truck", jag tror det säljer. Folk tänker att dem vill ha så mycket custom som de kan, så en "slät" yta är nog vad som är flugan just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Kan man lasta tunga stenar med den?
Kan man rida på en ko? Ser bara hur alla kanter får stryk. https://www.teslarati.com/wp-content/uploads/2019/11/tesla-cybertruck-vault-pickup-bed.jpg - ser ut att vara skapt för att ladda mindre fordon på. Specialfästen på sidorna också så att man måste köpa sig specialband för att fästa sina föremål på sin specialbil hahaha
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Luktar flopp. Men vem vet. Käre Musk har överraskat förut. Dock episkt misslyckande att rutorna sprack. Wtf liksom?
Oh, but .. kryper i kroppen på mig, luktar flopp, riktigt läskigt - men bra show, tror det var ett PR-stunt att den inte höll. Vet inte … man får hoppas
Senast redigerad av GoUoD 2019-11-22 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in