Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-22, 18:11
  #253
Medlem
kaktjuvens avatar
Är det bara jag som undrar hur Säpo missat detta?
Citera
2019-11-22, 18:14
  #254
Medlem
lyktstolpes avatar
Flashbacks guldspade för årets gräv, svenskt medborgarskap, fria bidrag resten av livet och 76oskulder till han som fick fram detta ✌️✌️

Edit: och flashbacks årets julkort.
Citera
2019-11-22, 18:15
  #255
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Nej, man väljer givetvis att vinkla det utifrån att bögen-ministern beordrat skjutandet mot irakiska demonstranter istället. Då slipper man beröra att det allmänna i Sverige bekostat gubben och hela hans familj.

Aftonbladet skriver ut det i rubriken, klicks....
Citera
2019-11-22, 18:17
  #256
Medlem
Snacka om bidragsfusk, samtidigt som han säkert får ganska fint pynt från Irak.
Heja Sverige!
Citera
2019-11-22, 18:19
  #257
Medlem
You CAN’T MAKE THIS SHIT UP!!!!

Hoppas Trump hånar Sverige publikt om det här så vi får stå i skamvrån och böla när hela världen vrider sig av skratt.
Citera
2019-11-22, 18:22
  #258
Medlem
alienfins avatar
Jävla pajasregering i det här landet. Det här har pågått i många år nu men man mörkar skiten så gott det går. Hur ska Sossarna tackla detta då 😂
Men kul att mina och andras skattepengar går till sånt här skit, fyfan...
Citera
2019-11-22, 18:25
  #259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Jävla pajasregering i det här landet. Det här har pågått i många år nu men man mörkar skiten så gott det går. Hur ska Sossarna tackla detta då 😂
Men kul att mina och andras skattepengar går till sånt här skit, fyfan...

Regeringen är tillsatt av svenska folket. Klaga på svenska folket istället och ingen annan. Folk i detta landet är efterblivna och har varit så i decennier.
Citera
2019-11-22, 18:42
  #260
Medlem
staticages avatar
Har nån av sossedvinen gått ut med en kommentar eller har man skrapat ihop tillräckligt med pengar för att sticka ifrån landet????

Var inte detta Nya tider som avslöjade detta???
Citera
2019-11-22, 18:58
  #261
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Rätt komiskt detta...

Först studio 1, tre minuter senare Expressen och ytterligare två minuter efter detta Aftonbladet.

Edit: två på bollen..

Heh, samordnat eller vad? Klarar de av att gå på dass utan att ha samkört det med varandras redaktioner och reaktioner? PK-råttorna är varandras vakthundar.
Citera
2019-11-22, 19:01
  #262
Medlem
Tercios avatar
Svd nu:

https://www.svd.se/iraks-forsvarsmin...agas-for-brott

Dock utan att nämna att han bidragsfuskar i Sverige av vad jag kan se.
Citera
2019-11-22, 19:05
  #263
Avstängd
Najah al-Shammari är Iraks försvarsminister. Nyligen meddelade han USA hur lång tid de amerikanska trupperna som evakuerades från nordöstra Syrien får stanna i Irak, häromveckan mötte han franska försvarsministern i Paris.


Han är mer aktiv än svetsaren, han kan bli minister istället.
Citera
2019-11-22, 19:06
  #264
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Så klart han får.
Är du en icke-entinsk-Svensk medborgare så har du per automatik kvalificerat dig till allehanda bidrag på livstid.

Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det är helt sinnessjukt.
Ja,vad var det jag sade.

https://www.expressen.se/nyheter/ira...rag-i-sverige/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback