Står om ALLA hans jobb. Om man är typ 22 och haft visst antal anställning vid så ringa ålder skulle han vara ointressant för mig som chef.
Så att vara bäst bäst säger lika mycket om nån som den som har ett blankt ark.
Har nu kommit på varifrån jag känner igen personen.
Jag har jobbat på ett säljföretag inom Canal digital för ett år sedan, och på en konferens så träffade jag på denna Ahm*d i Göteborg.
Han var en typ som betedde sig som att han är den största, bästa och vackraste.
Min kollega Kristoffer påpekade hans beteende på plats och sade till mig att - han är en sån där grabb som man skulle vilja klappa på för att tuta i han lite vett.
Dra åt helvete asså, man har tagit den där vidriga personen i handen för något år sedan.
Fan vad less jag blir.
Senast redigerad av KumlaSugerKuk 2019-11-22 kl. 16:17.
Tar 12 min med bil från den MT bostad till pappas bostad med bil. Vägen dit är relativt öde nattetid skulle jag tro. Enligt pappan var han hemma hos honom i måndags om jag inte missminner mig.
Vet någon om man sökt i dessa trakter efter Wilm@?
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
På adressen är dessa personer folkbokförda
Shabaz Ahmed Saed (44, man, gift) pappa
Shahwnam Aziz (39, kvinna, gift med pappan)
Så frågan är - Vad sysslar de två andra 43-åriga männen med?
Tycker detta inlägg är intressant (vet dock inte hur mycket substans det finns i det): ”En fundering är den bil med fyra mörkhyade som körde förbi brännplatsen i skogen Måndagskväll... Ingen väg man kör random eller genar utan att ha ett ärende där uppe i skogen. Kan vara nyfikna bara men tycker att man stannar och frågar hur det går inte bara kör vidare, märkligt beteende.” (FB) 17åriga Wilma Andersson försvunnen sedan 13/14 november
Tycker detta inlägg är intressant (vet dock inte hur mycket substans det finns i det): ”En fundering är den bil med fyra mörkhyade som körde förbi brännplatsen i skogen Måndagskväll... Ingen väg man kör random eller genar utan att ha ett ärende där uppe i skogen. Kan vara nyfikna bara men tycker att man stannar och frågar hur det går inte bara kör vidare, märkligt beteende.” (FB) 17åriga Wilma Andersson försvunnen sedan 13/14 november
Pappan, de ogifta männen samt pojkvännen = 4 mörkhyade män. Låter intressant.
Den här åklagaren vet vad hon gör 🙏 Hon sa att man kan omfokusera bevisningen. Och ändå få en fällande dom.
Han kommer åka in. Tror inte de släpper honom så lätt. Så om några är inblandade borde de vara män och prata nu. Annars blir deras påföljd enormt mycket större.
Har du länk till åklagarens uttalande (min fetning)?
Sannolika skäl till Mord betyder inte att han begått det misstänker att bevisningen är rätt luddig fast åklagaren vill se bättre ut mot media, Det är så många mer frågetecken är ett enda utropstecken och alla gapar om att det är ett mord!
Så länge ingen kropp finns är det inget mord glasklar logik just nu så finns det JUST ingen kropp så vad än denna MGM gjort eller hållit på med finns ingen bevis på, Att han inte släpper in folk eller inte svarar då ngn ringer upp till han vilka samtal han vill svara och inte svara likaså vem han vill låta komma in i lgh eller ej!
Visst det är större chans för mord men som sagt så länge ingen kropp finns måste man ha i bakhuvudet hon kan tagit flykten till ROKS och gömmer sig där under tystnadsplikten dem har, Hittar man inget i helgen eller början nästa lär nog MGM sättas på fri fot!
I nyheterna i radion sa man att (nej, ingen länk idag) denna högre misstankegraden beror på 1: uppgifter som framkommit vid förhör av MGM samt 2: svar på tekniska undersökningar. Så de har troligen en hel del på fötterna, vilket också visas genom att domaren faktiskt gick åklagaren till mötes och häktade MGM på sannolika skäl.
Sannolika skäl till Mord betyder inte att han begått det misstänker att bevisningen är rätt luddig fast åklagaren vill se bättre ut mot media, Det är så många mer frågetecken är ett enda utropstecken och alla gapar om att det är ett mord!
Så länge ingen kropp finns är det inget mord glasklar logik just nu så finns det JUST ingen kropp så vad än denna MGM gjort eller hållit på med finns ingen bevis på, Att han inte släpper in folk eller inte svarar då ngn ringer upp till han vilka samtal han vill svara och inte svara likaså vem han vill låta komma in i lgh eller ej!
Visst det är större chans för mord men som sagt så länge ingen kropp finns måste man ha i bakhuvudet hon kan tagit flykten till ROKS och gömmer sig där under tystnadsplikten dem har, Hittar man inget i helgen eller början nästa lär nog MGM sättas på fri fot!