Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Vadå attityd? Tror du att jag har tid att göra det jobb media ska göra? Som tur är har vi ju alternativmedia, som sagt...
och vilken av dessa hundratals alt.mediakanaler har presenterat pnr?

dessa behöver ju dessutom inte dra med huvudet och svansen för att de inte är 110% korrekta och pressetiska. Men ja, det låter osannolikt och då sensationellt.
Edit: får rätta mig och Karman; skäms på dig som går den lates väg?
Citat:
Foto på passet är publicerat på Twitter. Jag vet inte hur man söker. 670120-9592
fick jag i PM.
Då snurrar tankarna vidare, vem har kommit över hans svenaka pasnär,
Citat:
Ursprungligen postat av
PlutoJ
Eftersom "poliskällor" uppges är det väl nära till hands att samma källor även stått för passkopian? Särskilt som just polisen har tillgång till passen, go figure...
Ifrågasättande är bra, källkritik är jättebra. Men här får man lätt känslan av något slags ideologiskt motstånd mot uppgifterna, och framförallt det medium som presenterar dem.
Hehe. Snart framkommer det att 670120-9592 bara är en olyckligt lik person som flyttat men (nyligen) flyttat och numera bor i Danderyd. Alternativt att Iraq aldrig gjort gällande 670120-9592[ som någon politiskt allierad. Hehe (obs. Ironi) - vidriga land som närt mig, som jag när.
Reformera invandrarlagen för helvete ... inte många
vill ju lämna sitt fosterland, men när "alla tillhör Sverige" kommer funderingarna vem man är, vidare vad man gör - sedan började araberna kleta tjära på allting som våra barn skulle leka med.