2019-11-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Jag väger 62 och är 167 får plats med benen om jag står på knä så nej ika påse är omöjlig. En maskin tvätt får plats. Men försöka går ju.

https://www.expressen.se/gt/denises-udda-badkar-en-pase-fran-ullared/ typ en sånhär påse tänkte jag
Citera
2019-11-21, 20:05
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Namn?

Seriöst att man inte undrar var ens barn är förens några dagar efteråt.

Kanske inte så ovanligt då hon inte ens bodde hemma pemanent.
Jag hade mer varit emot hennes val av pojkvän. Fast jag är ju bara en hemsk rasist.
Citera
Medlem
"Det finns uppgifter att han (den anhållne) mycket väl vet var hon befinner sig" säger man på Efterlyst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det ingår i uppdateringen. Om åklagaren väljer att åtala, då står det i uppdateringen. Inte i alla fall, absolut inte, men i ett högprofilerat fall så får du reda på allt de vill släppa på deras hemsida. Och i media.

Ja de fattar la ja, men hon skulle komma med ett beslut senast ikväll sa hon beslutsamt igår. Därför jag undrade om de kommit något för skit media har i princip släppt detta nu. Nu är Linnea Claesson viktigare bland annat
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennke
Sista kontakten som de vet med anhöriga är den 14/11. 17/11 änmäls hon försvunnen. Då har vi ett tidsutrymme på ca 3dagar. Det som hade varit intressant är när grannen hörde dunsar i tappen. Det vill säga datum och klockslag.

Det var natten mellan torsdag och fredag. Därför har polisens teori varit att hon blev bragd om livet för sex dagar sedan.
Citera
2019-11-21, 20:06
Medlem
welcometorealitys avatar
Det finns uppgifter att pojkvännen vet var Wilma finns enligt Efterlyst.
Citera
2019-11-21, 20:07
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
"Det finns uppgifter att han (den anhållne) mycket väl vet var hon befinner sig" säger man på Efterlyst.

Då kanske han bli häktad imorgon då.
Citera
2019-11-21, 20:07
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Det finns fall där mgm tigit och fått dom iallafall. Just nu måste de förlänga och förlänga, det kan pågå ett bra tag

Ja, men man undrar ju om misstanken om brott, motsvarar misstankegraden om brottslighet begånget av mgm här...
Om man har svårt att visa på att ett brott är begånget, så får man också per automatik extremt svårt att hålla en misstänkt, oavsett rubricering på ärendet och även faktiskt oavsett indicier.
Det är ungefär vad jag tror håller på att hända hos åklagaren just nu. Jag hoppas att jag har fel.
Citera
2019-11-21, 20:08
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Det finns uppgifter att pojkvännen vet var Wilma finns enligt Efterlyst.

Undra hur fasen man kan vara så säkra på det? Nog säkra för att gå ut med det alltså.
Citera
2019-11-21, 20:10
Medlem
Vad jag minns så har Leif GW uttalade sig såhär i ett fall om kvinnomord: att såna här erkännanden brukar komma allteftersom och följa den bevisning man hittar.
Hoppas verkligen han inte blir frisläppt trots att de inte hittat henne än..
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Undra hur fasen man kan vara så säkra på det? Nog säkra för att gå ut med det alltså.

Ja, det kan man ju undra, de vet nog mer än vad de vill medla till allmänheten, då kommer han säkert bli häktad en vecka till imorgon i jakt på mer bevis m.m
Citera
Medlem
Om de då vet det. Varför trycker man inte till mgm så att han erkänner och berättar var hon finns? Är alla poliser så mesiga i detta land? Jag kan till och med backa upp den polisen som ger fanskapet vad han tål bara han erkänner och berättar var Wilma är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in