2019-11-21, 19:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Tl;Dr.. haffade mannens ursprung är och hur gammal?
Naturligtvis är det Gymnasie-amnesti-A*med som är misstänkt gärningsman.
Mer info hittar du lite längre bak i tråden:
(FB) 17åriga Wilma Andersson försvunnen sedan 13/14 november
Senast redigerad av LuluBrooksie 2019-11-21 kl. 19:21.
Citera
2019-11-21, 19:20
Medlem
Brutes avatar
Sluttjafsat om juridik i den här tråden. Varningar utdelade och rensning av OT pågår.
//Mod
Citera
2019-11-21, 19:21
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocochanel2
Har kanske missat att någon redan tagit upp det här, men det verkar som att Wilma inte gick/gått gymnasiet utan slutat efter grundskolan. Någon som vet något?

Vad jag förstått så gick hon gymnasiet i Uddevalla. Och därav var det också smidigt att bo hos pojkvännen där, istället för hemma.
Citera
2019-11-21, 19:25
Medlem
53....so whats avatar
Finns nån karta på vilka områden som redan sökts av?
Citera
2019-11-21, 19:26
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Finns nån karta på vilka områden som redan sökts av?

Tror Aftonbladet lagt ut det
Citera
2019-11-21, 19:28
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Har de kommit något beslut från åklagaren ännu?

Nej, icke.
Inte säkert man kan räkna med något beslut idag heller. Det kan likväl komma imorgon.

I min uppfattning sammanfaller det att påa beslut om häktning tidigast ikväll, med att mgm´s advokat tidigare meddelat att ett förhör planerats hållas med honom under kvällen.

Jag lutar starkt åt att tro att ett frisläpp är nära.
Citera
2019-11-21, 19:28
Medlem
Någon som vet vilket land namner Tishko kommer ifrån?
Citera
2019-11-21, 19:29
Medlem
Joppysens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Jag undrar samma sak, mord alltså, vad har vi missat?

Hur var det med pälsjackan som hittades, har man gått ut med att den inte är hennes? Har faktiskt inte sett det utan bara sett att pistolen i brunnen var leksakspistol. Tänker om jackan var blodig eller bar spår av mord. Tycker det är så skumt att man säger mord.

Hur är det med alla som har varit ute och sökt, varför skriver inte ni lite i tråden så att vi får svar och kan fortsätta spana.

Polisen har kommenterat ungefär såhär: från vårt håll har vi inte hittat något fynd som kan kopplas till flickan.
Citera
2019-11-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Nej, icke.
Inte säkert man kan räkna med något beslut idag heller. Det kan likväl komma imorgon.

I min uppfattning sammanfaller det att påa beslut om häktning tidigast ikväll, med att mgm´s advokat tidigare meddelat att ett förhör planerats hållas med honom under kvällen.

Jag lutar starkt åt att tro att ett frisläpp är nära.

De är möjligt att advokaten har ändrat sig o tar de imorgon, för idag har de verkligen varit stiljte. Ingen uppdatering eller något. Bara att polisbåtatarna börjat söka, men de va ju Imorse. Sen visar de ju också hur mkt slask media följer oss härinne, alla dagar har sökandet av Wilma vart längst upp på nästan varje skit media. Nu får man nästan leta för att hitta något som handlar om henne. Sicka jävla losers. Men de e bra, de visar hur lite polisen läcker ut
Citera
2019-11-21, 19:47
Medlem
Efterlyst ikväll tar upp fallet.
Citera
2019-11-21, 19:47
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Det går väl att bära en medvetslös eller död kropp nedför en trapp men man ska nog vara stark och tränad som en brandman då. Att den här grabben gjort det, adrenalin eller inte verkar osannolikt.
Jag säger inte att det är omöjligt men man behöver inte jobba i vården för att klara det. Bära ja då behöver man vara stark gå ner för trappor med en slattrig kropp är inte lätt.
Citera
2019-11-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
De är möjligt att advokaten har ändrat sig o tar de imorgon, för idag har de verkligen varit stiljte. Ingen uppdatering eller något. Bara att polisbåtatarna börjat söka, men de va ju Imorse. Sen visar de ju också hur mkt slask media följer oss härinne, alla dagar har sökandet av Wilma vart längst upp på nästan varje skit media. Nu får man nästan leta för att hitta något som handlar om henne. Sicka jävla losers. Men de e bra, de visar hur lite polisen läcker ut
Polisen uppdaterar en gång i timmen. Vad pratar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in