Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Har MGM haft ihjäl den försvunna tjejen tyckte han inte om henne, han ville äga henne bara.
Har han haft ihjäl henne har han per definition behandlat henne hur som helst, dessutom när hon var vid liv.
Det är jag helt säker på.
Ja det är inget nytt, och som du säger kan man omöjligt ha ihjäl någon man tycker om i ett fullt medvetande tillstånd.
Hon måste ha gjort något som fick honom att hamna i vrede och då finns inget konsekvenstänk. T.ex haft kontakt med någon annan kille. Det spelar ingen roll vad hon än gjort så förtjänar man verkligen inte att bli mördad.
Men i huvudet på vissa med denna kultur så är det kränkande och då förekommer ofta våld mot tjejen/kvinnan i förhållandet. Om mordet är planerat eller inte är ju ingen som vet.
Det tillhör kanske inte här men att nämna så vet jag flertalet svenska tjejer/kvinnor som är tillsammans med personer från denna kultur att de blir slagna och liknande om de ens tittar på andra killar.
Så något har fått bägaren att rinna över.
Jag hoppas innerligt att hon finnes vid liv, men känns som att det gått alldeles för lång tid.
Någon anhörig måste ha hjälpt honom med bortforslandet, finns ingen annan möjlighet. För att de hitta hennes saker brända et.c i skogen har mest troligt han gjort, och det vet polisen så att han är kopplad till detta är 100%.
Men vart kroppen är återstår att se, och det är just där hans hjälp kommer in i bilden.
Om kroppen skulle vara i närheten, vart fan dumpar man den? I vattnet och har bara tur att den ännu inte hittats? Tvekar väldigt hårt på att kroppen är nedgrävd. Mycket slit och tar långtid.
Nej hon är antingen dumpad i vattnet eller iväg körd med hjälp lååångt ifrån Uddevalla sedan styckad och systematiskt spårlöst försvunnen.